Ξάνθη: Πού οφείλεται ο θάνατος του βρέφους που εντοπίστηκε νεκρό – Τι έδειξε η ιατροδικαστική εξέταση

Η 33χρονη μητέρα νοσηλεύεται φρουρούμενη στο νοσοκομείο

Ξάνθη: Πού οφείλεται ο θάνατος του βρέφους που εντοπίστηκε νεκρό – Τι έδειξε η ιατροδικαστική εξέταση

Στο φως της δημοσιότητας ήρθαν τα αποτελέσματα της ιατροδικαστικής εξέτασης για την τραγική υπόθεση του νεκρού νεογέννητου που εντοπίστηκε το πρωί της Δευτέρας (11.05) σε εγκαταλελειμμένο σπίτι, οικισμού της Ξάνθης.

Σύμφωνα με το ιατροδικαστικό πόρισμα, ο θάνατος του βρέφους επήλθε από αυτόματη αποβολή. Η έρευνα απέκλεισε κατηγορηματικά το ενδεχόμενο εγκληματικής ενέργειας, καθώς δεν εντοπίστηκαν κακώσεις ή ίχνη βίας στο σώμα του νεογνού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, οι αρχές προχώρησαν στη σύλληψη της 33χρονης μητέρας. Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία από το Τμήμα Δίωξης Εγκλημάτων Ξάνθης για το αδίκημα της έκθεσης ανηλίκου σε κίνδυνο.

Η 33χρονη νοσηλεύεται αυτή τη στιγμή στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης, όπου παραμένει υπό αστυνομική φρούρηση.

Προσθήκη ως προτεινόμενη
πηγή στην Google
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ