Ξάνθη: Πού οφείλεται ο θάνατος του βρέφους που εντοπίστηκε νεκρό – Τι έδειξε η ιατροδικαστική εξέταση
Η 33χρονη μητέρα νοσηλεύεται φρουρούμενη στο νοσοκομείο
Στο φως της δημοσιότητας ήρθαν τα αποτελέσματα της ιατροδικαστικής εξέτασης για την τραγική υπόθεση του νεκρού νεογέννητου που εντοπίστηκε το πρωί της Δευτέρας (11.05) σε εγκαταλελειμμένο σπίτι, οικισμού της Ξάνθης.
Σύμφωνα με το ιατροδικαστικό πόρισμα, ο θάνατος του βρέφους επήλθε από αυτόματη αποβολή. Η έρευνα απέκλεισε κατηγορηματικά το ενδεχόμενο εγκληματικής ενέργειας, καθώς δεν εντοπίστηκαν κακώσεις ή ίχνη βίας στο σώμα του νεογνού.
Παράλληλα, οι αρχές προχώρησαν στη σύλληψη της 33χρονης μητέρας. Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία από το Τμήμα Δίωξης Εγκλημάτων Ξάνθης για το αδίκημα της έκθεσης ανηλίκου σε κίνδυνο.
Η 33χρονη νοσηλεύεται αυτή τη στιγμή στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης, όπου παραμένει υπό αστυνομική φρούρηση.
πηγή στην Google
Ακολούθησε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις