Σημαντικές αποκαλύψεις για τα όσα συνέβησαν και οδήγησαν στη σύγκρουση τρένων η οποία έφερε την τραγωδία στα Τέμπη που βύθισε την Ελλάδα στο πένθος.

Και ενώ οι Αρχές ρίχνουν το βάρος τους στις έρευνες για το τι τελικά συνέβη και η Ελλάδα βυθίστηκε στο πένθος, μια μια οι αποκαλύψεις για τα προβλήματα που υπήρχαν από πολύ πριν έρχονται στο φως της δημοσιότητας.

Όπως αποκάλυψε στο MEGA ο Βασίλης Λαμπρόπουλος ως το 2017 υπήρχαν ούτε ένας, ούτε δυο αλλά έξι σταθμάρχες στη Λάρισα. Συγκεκριμένα όπως είπε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων υπήρχαν δυο στην τηλειδοποίηση, άλλοι δυο στη σηματοδότηση, ένας ο βασικός σταθμάρχης και ένας ο βοηθός.

Όπως γίνεται αντιληπτό εφόσον υπήρχαν και το βράδυ της Τρίτης έξι σταθμάρχες τότε δε θα είχε συμβεί η σύγκρουση των τρένων και η τραγωδία στα Τέμπη.

Παράλληλα όπως ανέφερε η Ένωση Σταθμαρχών είχε ζητήσει επιτήρηση στους νέους σταθμάρχες καθώς ήταν άπειροι και έπρεπε κάποιος να είναι από πάνω από το κεφάλι τους.

Η διοίκηση του ΟΣΕ είχε απορρίψει το αίτημά τους, σχολιάζοντας πως ουσιαστικά οι υπάλληλοι υπονομούσαν και συκοφαντούσαν το έργο του ΟΣΕ.

Τραγωδία στα Τέμπη: Οι φιάλες που βρέθηκαν στο τρένο

Μεγάλη κουβέντα έχει σηκώσει το θέμα με τις φιάλες που βρέθηκαν στο σημείο της τραγωδίας στα Τέμπη και αν αυτές ήταν που δημιούργησαν τη μεγάλη έκρηξη. Το MEGA αποκάλυψε τις φωτογραφίες με τις φιάλες που βρέθηκαν στο σημείο και οι οποίες έχουν προκαλέσει τόσο συζήτηση.

Στη συνέχεια ο Βασίλης Λαμπρόπουλος έκανε μία μεγάλη αποκάλυψη, παρουσιάζοντας ένα έγγραφο του υπουργείου Μεταφορών από το 2018.

Το σχετικό έγγραφο ανέφερε πως τα έργα τηλεδιοίκησης, που αν υπήρχαν θα απέτρεπαν το θανάσιμο λάθος του σταθμάρχη, ήταν προγραμματισμένο να έχουν ολοκληρωθεί ήδη στις αρχές του 2019.

Συγκεκριμένα, το έγγραφο ανέφερε πωςη αποκατάσταση/αναβάθμιση του συστήματος σηματοδότησης για το τμήμα ΣΚΑ – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας (πλην Τιθορέα – Δομοκός) ξεκίνησε το 2014 και προγραμματίζεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2019, οπότε το εν λόγω σύστημα θα καταστεί εκ νέου λειτουργικό. Έως σήμερα έχει αποκατασταθεί το σύστημα σηματοδότησης στα τμήματα Αχαρναί – Οινόη και Πλατύ – Θεσσαλονίκη και έχουν τεθεί σε χρήση δίχως τηλεδιοίκηση“.

Ειδήσεις σήμερα

Νέα προθεσμία ο σταθμάρχης Λάρισας για την τραγωδία στα Τέμπη

Το πρώτο μήνυμα και οι φωτογραφίες του Ανδρέα Μικρούτσικου στο νοσοκομείο

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις