Θρίλερ με 12χρονη: Εξαφανίστηκε από τα Εξάρχεια και εντοπίστηκε στην Πάτρα με 23χρονο
Το χρονικό της εξαφάνισης και το «ύποπτο» μήνυμα
Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια μιας 12χρονης κοπέλας, η οποία εξαφανίστηκε από την περιοχή των Εξαρχείων και εντοπίστηκε τελικά στην Πάτρα, συνοδευόμενη από έναν 23χρονο άνδρα.
Καταλυτικό ρόλο στη διάσωση της ανήλικης διαδραμάτισε η άμεση κινητοποίηση της ΕΛ.ΑΣ., αλλά και μια εφαρμογή γεωεντοπισμού (GPS) που είχε εγκαταστήσει η μητέρα της στο κινητό τηλέφωνο του παιδιού.
Το χρονικό της εξαφάνισης και το «ύποπτο» μήνυμα
Η ανήλικη αναχώρησε από την οικία της την Κυριακή 21 Ιουνίου. Σύμφωνα με την κατάθεση της μητέρας, η απουσία της κοπέλας δεν έγινε αμέσως αντιληπτή.
Η ανησυχία ξεκίνησε όταν η 12χρονη σταμάτησε να ανταποκρίνεται στις τηλεφωνικές κλήσεις, ενώ και η γραπτή επικοινωνία μαζί της κίνησε υποψίες.
Το τελευταίο γραπτό μήνυμα που εστάλη από τη συσκευή της ανήλικης ανέφερε χαρακτηριστικά: «Είμαι καλά εδώ, μην ανησυχείς μαμά».
Κατά τις ίδιες πηγές, η μητέρα ενημέρωσε τις διωκτικές αρχές πως η κόρη της διατηρούσε διαδικτυακή επαφή για περίπου έναν χρόνο με ένα άτομο, μέσω συγκεκριμένης ψηφιακής πλατφόρμας.
Ο εντοπισμός μέσω application και η σύλληψη
Η λύση στο μυστήριο δόθηκε χάρη σε εφαρμογή γονικού ελέγχου, η οποία εξέπεμψε το ακριβές στίγμα της ανήλικης στην αχαϊκή πρωτεύουσα. Οι Αρχές της Αθήνας ενημέρωσαν αμέσως τις τοπικές αστυνομικές δυνάμεις της Πάτρας, οι οποίες έστησαν επιχείρηση για τον εντοπισμό της.
Η 12χρονη βρέθηκε τελικά στην είσοδο πολυκατοικίας στην Πάτρα. Δίπλα της βρισκόταν ο 23χρονος, ο οποίος και συνελήφθη με την αυτόφωρη διαδικασία από τους αστυνομικούς.
πηγή στην Google
Ακολούθησε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις