Κορονοϊός: Μία άκρως υγειονομικά επικίνδυνη κομπίνα έχει στηθεί στα σύνορα με την Ελλάδα και το DEBATER, την αποκαλύπτει.

Ένας Έλληνας που ταξίδεψε μέχρι το Μπάνσκο στη Βουλγαρία αποκαλύπτει αποκλειστικά στο DEBATER πως υπάρχει μία ολόκληρη “εταιρεία”, η οποία βάζει τουρίστες με κορονοϊό στη χώρα. Ο ίδιος όπως σημειώνει στο DEBATER νόσησε με κορονοϊό όσο βρισκόταν στη Βουλγαρία και μπήκε στην Ελλάδα και μάλιστα με θετικό rapid, χωρίς να υπάρξει το παραμικρό πρόβλημα.

Όλη η αποκαλυπτική μαρτυρία αποκλειστικά στο DEBATER

“Ταξιδέψαμε στο Μπανσκο στη Βουλγαρία. Δυστυχώς όμως κολλήσαμε εκεί κορονοϊό. Πριν ταξιδέψουμε για Βουλγαρία κάναμε PCR τεστ (μοριακό – κορονοϊός) που μας ζήτησαν. Στην επιστροφή όταν τελείωσαν οι διακοπές μας, ζήτησαν για να επιστρέψουμε Ελλάδα να κάνουμε rapid test ! Είναι ο νόμος της Ελλάδας για να μπεις, όπως για να μπούμε στο Μπάνσκο κάναμε PCR μοριακό. Την ίδια ημέρα που φεύγαμε πήγαμε στο τουριστικό γραφείο, κάναμε το rapid και μας φώναξε η κοπέλα στο γραφείο παιδιά είστε θετικοί, πρέπει να μείνετε καραντίνα”.

Όπως εξηγεί ο Έλληνας στο DEBATER, όταν βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό, αποφάσισαν πως δεν μπορούν να μείνουν εκεί, αλλά πρέπει να γυρίσουν πίσω στην Ελλάδα. Τότε τους απομάκρυνε μία κυρία και τους είπε: “υπάρχει ένας άτυπος νόμος να πάτε οδικώς με δικό σας μέσο, ταξί και θα κάνουν τα στραβά μάτια και θα μπείτε. Παιδιά θα σας δώσω εγώ ένα τηλέφωνο, θα πάτε στα σύνορα και θα κάνουν τα στραβά μάτια επειδή είστε από την Ελλάδα για να μπείτε”.

Και ο Έλληνας ταξιδιώτης συνεχίζει τις αποκαλύψεις του. “Πληρώσαμε ένα ταξί 180€ περίπου για να μας πάει στα σύνορα. Από την πλευρά της Βουλγαρίας δεν μας ζήτησε τίποτα ο κύριος από τη βουλγαρική αστυνομία, είδε τις ταυτότητες μας μόνο. Μόλις περάσαμε στον ελληνικό έλεγχο μας ζητάει ταυτότητες, διαβατήρια. Και μετά μας ζητάει τα αρνητικά τεστ, στην ουσία ταξιδεύαμε τρία άτομα, τα δυο ήταν θετικά και το ένα αρνητικό. Του δείχνουμε τα τεστ, τα κοιτάει, μας ξανά κοιτάει και δεν είπε τίποτα. Απλά μας άφησε να περάσουμε στη χώρα! Ξανά πήραμε ταξί από τα σύνορα για να πάμε στη Θεσσαλονίκη και την επόμενη ημέρα πετούσαμε για Ρόδο.

Όταν φτάσαμε στη Ρόδο κάναμε ένα rapid και δηλώσαμε στο κράτος ότι είμαστε θετικοί. Αεροπορικώς σε πτήσεις εσωτερικού δεν ζητάνε τεστ. Όποτε ταξιδέψαμε με τα πιστοποιητικά εμβολιασμού μας“.

Σύμφωνα με τις αποκαλύψεις υπάρχει μία ολόκληρη εταιρεία που η δουλειά της είναι αυτή ακριβώς. “Όταν είπαμε φανταστείτε στη ρεσεψιόν του βουλγαρικού ξενοδοχείου ότι είμαστε θετικοί, μας λέει η ρεσεψιονίστ ησυχία μην σας ακούσουν. Θα πάρω εγώ τηλέφωνο”. Φανταστείτε ότι είναι από πίσω μια ολόκληρη εταιρεία παράνομη που κάνει μόνο αυτή τη δουλειά! Άνετα κάποιος που είναι θετικός με κορονοιο μπορεί εύκολα να μπει στη χώρα μας οδικώς”.

Ο ίδιος καταγγέλλει πως δεν εφαρμόζεται κανένα μέτρο στο Μπάνσκο της Βουλγαρίας και πως όλοι κυκλοφορούν χωρίς μάσκα σε εξωτερικούς, αλλά και εσωτερικούς χώρους.

Ο κορονοϊός με αυτό τον τρόπο έρχεται εισερχόμενος στην Ελλάδα με ανεξέλεγκτες συνέπειες για την υγεία των πολιτών.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΛΑΖΟΣ ΜΑΝΤΙΚΟΣ

Ειδήσεις σήμερα:

Ο Τζόκοβιτς πάει… Netflix – Τι ετοιμάζει η γνωστή πλατφόρμα

Αβάσταχτα χρέη οδήγησαν μια μητέρα στο Βόλο να δώσει το παιδί της σε ορφανοτροφείο – Συγκλονίζουν τα λόγια της

Ανείπωτη τραγωδία στο Μενίδι – Δυο μικρά παιδιά σκοτώθηκαν σε τροχαίο

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις