Μιχαηλίδου: “Πάμε για το 4ο – Θα τους διαλύσουμε” – Το μήνυμα της υπουργού για το Euroleague (Βίντεο)
Η ανάρτηση της στα social media
Τη φανέλα του Ολυμπιακού φόρεσε η Δόμνα Μιχαηλίδου και έστειλε μήνυμα για το Final Four.
Ειδικότερα, η υπουργός λίγες ώρες πριν τον μεγάλο ημιτελικό της Euroleague δημοσίευσε ένα βίντεο στα social media, φορώντας τη φανέλα της “ερυθρόλευκης” ομάδας και έστειλε το δικό της μήνυμα στήριξης προς τον Ολυμπιακό.
Με μπασκετική διάθεση εμφανίζεται η Δόμνα Μιχαηλίδου στο βίντεο, όπου με ενθουσιασμό δηλώνει “Θα τους διαλύσουμε”, ενώ γράφει στην λεζάντα: “Πάμε για το 4ο”, δείχνοντας την αισιοδοξία της για την πρόκριση της ομάδας του Πειραιά στον μεγάλο τελικό της διοργάνωσης.
Σημειώνεται ότι δεν πρόκειται για την πρώτη φορά που η υπουργός δείχνει δημόσια την στήριξη της προς τους ερυθρόλευκους. Στο παρελθόν η Δόμνα Μιχαηλίδου είχε δηλώσει ότι είναι «Ολυμπιακός μέχρι το κόκκαλο, ενώ συχνά παρακολουθεί τους αγώνες της ομάδας τόσο στο ποδόσφαιρο όσο και στο μπάσκετ.
πηγή στην Google
Ακολούθησε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις