Ο Θοδωρής Φέρρης «λύγισε» επί σκηνής στο Κατράκειο: «Χωρίς εσάς δεν θα ήμουν εδώ που είμαι»

"Χωρίς εσάς δεν θα ήμουν εδώ που είμαι"

Ο Θοδωρής Φέρρης «λύγισε» επί σκηνής στο Κατράκειο: «Χωρίς εσάς δεν θα ήμουν εδώ που είμαι»
NDPPHOTO / ΝΙΚΟΣ ΔΡΟΥΚΑΣ

Ο Θοδωρής Φέρρης το βράδυ της Πέμπτης (25/6) «λύγισε» κατά την διάρκεια συναυλίας του στο Κατράκειο θέατρο Νίκαιας. Ο δημοφιλής τραγουδιστής για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα είδε πλήθος κόσμου να έχει δώσει το παρών στη συναυλία του, γεγονός το οποίο τον συγκίνησε πολύ.

Συγκεκριμένα, ο πρώτος σταθμός της περιοδείας του, «Όσο Θα Γυρίζει Η Γη», ήταν στην Αθήνα και ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για τον Θοδωρή Φέρρη, αφού ήταν διπλό sold out. Ο τραγουδιστής φανερά συγκινημένος καθ’ όλη την διάρκεια της συναυλίας εξέφραζε την ευγνωμοσύνη του, ευχαριστώντας τον κόσμο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Σας ευχαριστώ! Παιδιά, σας αγαπώ πάρα πολύ! Τραγουδάω πολλά χρόνια και έφτασα εδώ που είμαι σήμερα χάρη εσάς. Χωρίς εσάς δεν θα ήμουν εδώ που είμαι!», ανέφερε ο Θοδωρής Φέρρης μεταξύ άλλων.

Υπενθυμίζεται ότι τα εισιτήρια των δύο συναυλιών του στην Αθήνα (24 και 25 Ιουνίου), εξαντλήθηκαν σε λιγότερο από 10 ημέρες.

Προσθήκη ως προτεινόμενη
πηγή στην Google
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ