Η κόντρα για την τηλεδιοίκηση στη Λάρισα μετά το δυστύχημα στα Τέμπη καλά κρατεί, με εργαζόμενους να μιλάνε στο DEBATER και να δίνουν άλλη οπτική σχετικά με όσα αναφέρει η Νέα Δημοκρατία.

Ο πρώην σταθμάρχης Βόλου Γιώργος Αποστολέρης, μιλώντας στο DEBATER ανέφερε μεταξύ άλλων πως “ο σταθμάρχης της Λάρισας ήλεγχε μόνο τον σταθμό του”.

Αναλυτικά όσα ανέφερε:

“Η τηλεδιοίκηση είναι ένας χώρος που εποπτεύει 10 σταθμούς για παράδειγμα και τους χαράζει την πορεία και τις παρακαμπτήριες πορείες. Ο τοπικός πίνακας για τη Λάρισα είναι μόνο για τη Λάρισα, η τηλεδιοίκηση θα μπορούσε να πάρει τη Λάρισα σε περίπτωση πολέμου για παράδειγμα. Αλλά ο σταθμάρχης Λάρισας ανακατευόταν μέσα με τον σταθμό του μέσα και δεν ανακατευόταν η τηλεδιοίκηση.

Η τηλεδιοίκηση για παράδειγμα είναι στο Λιανοκλάδι και ελέγχει από Τιθορέα μέχρι το Δομοκό, αλλά δεν είναι ο σταθμάρχης του Λιανοκλαδίου που δουλεύει τηλεδιοίκηση, είναι άλλο πρόσωπο.

Ο σταθμάρχης της Λάρισας ήλεγχε μόνο τον σταθμό του, από την μια πλευρά μόνο τη γραμμή καθόδου κατά 5 χιλιόμετρα μέχρι τη Ζάχαρη. Όλο το άλλο ήταν διαλυμένο.

Αν δεν την έπαιρνε την εντολή ο πίνακας αυτόματης χάραξης; Αυτό είναι ένα σαράβαλο. Αυτό είναι κουμπάκια, δεν είναι υπολογιστής. Δεν είναι εύκολη η χρήση του.

Πρέπει να κλείσει ο ΟΣΕ και να περάσει στα χέρια ιδιωτών που έχουν συνείδηση και είναι ειδικοί. Είναι ειδικοί οι συνδικαλιστές του κάθε κόμματος, είναι σιδηρόδρομος αυτός; Θα βγουν πολλά σκάνδαλα εδώ… Ο κάθε φορολογούμενος Έλληνας το πληρώνει αυτό”.

Τέμπη: “Ο ένας σταθμάρχης είναι μορφωμένος, ο άλλος αμόρφωτος”

Η κα Κατερίνα που είναι 35χρονια υπάλληλος στον ΟΣΕ στην ειδικότητα των γραμμών, αναφέρει στο DEBATER ότι:

“Η κονσόλα αυτή ελέγχει τον σταθμό βόρεια και νότια τρία χιλιόμετρα. Δεν είναι κονσόλα τηλεδιοίκησης. Είναι του τοπικού σταθμού. Μόλις φτάσει τα κλειδιά, σταματάς να βλέπεις το τρένο, δεν μπορείς να το ελέγξεις. Αυτός ο πίνακας είναι μόνο για τα τρία χιλιόμετρα.

Η τηλεδιοίκηση ήταν άλλο κτήριο που ήλεγχε από Δομοκό μέχρι Πλατι, έχει διαφορά. Το ένα ήλεγχε τρία χιλιόμετρα και το άλλο ήλεγχε 130 χιλιόμετρα. Η τηλεδιοίκηση σταμάτησε το καλοκαίρι του 2019 που κάηκε ο σταθμός τηλεδιοίκησης και δεν ξανά φτιάχτηκε. (δείτε πως ήταν στη φωτογραφία) Λειτουργούσε μόνο τοπικά η κονσόλα σε κάθε σταθμαρχείο. Αν λειτουργούσε το κέντρο τηλεδιοίκησης δεν υπήρχε καμία περίπτωση να γίνει τροχαίο – σύγκρουση. Θα υπήρχε τριπλή δικλείδα ασφαλείας, θα σταματούσε το τρένο, θα άλλαζαν οι γραμμές.

Αυτό δεν είναι τηλεδιοίκηση που λέει η ΝΔ, είναι μια κονσόλα που βλέπει ο σταθμάρχης και λέει στον κλειδούχο άνοιξε το κλειδί η κλείσε το κλειδί για 3 χιλιόμετρα. Μέχρι να βγει από το σταθμό, όταν βγει από το σταθμό δεν το βλέπει. Είναι μόνος του ο μηχανοδηγός και ο θεός… Αυτά θέλουν συντήρηση, έδιωξαν το προσωπικό, δεν υπάρχουν συντηρητές τώρα στον ΟΣΕ. Κάποια στιγμή σκουριάζουν, χαλάνε. Δεν το λαδώσανε, δεν άλλαξε το κλειδί και πήγε σε άλλη κατεύθυνση. Αν υπήρχε τηλεδιοίκηση θα το σταματούσε το τρένο. Τα τρένα εδώ και τέσσερα χρόνια πάνε τυφλά! Υπάρχουν έγγραφα, αποδεικτικά στοιχεία, δεν τα λένε έτσι.

Άλλο ο σταθμάρχης στην κονσόλα του ΟΣΕ και άλλο ο σταθμάρχης στην τηλεδιοίκηση. Ο ένας είναι αμόρφωτος, ο άλλος είναι μορφωμένος. Αυτή είναι η διαφορά.

Η φωτιά στο κέντρο τηλεδιοίκησης ξέσπασε πιθανών από Ρομά που έκλεψαν χαλκό και φεύγοντας δεν πρόσεξαν, βάζοντας φωτιά στον σταθμό. Αυτό που πήρε φωτιά είναι ένας Υποσταθμός που ήταν μόνο ένας φύλακας. Εκείνο λοιπόν αχρηστεύτηκε με αποτέλεσμα να βγει εκτός Λειτουργίας και η τηλεδιοίκηση”.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΛΑΖΟΣ ΜΑΝΤΙΚΟΣ

Ειδήσεις σήμερα:

Μπήκαν τα τρένα στις ράγες – Ξεκίνησαν τα δρομολόγια – Τα μέτρα ασφαλείας

Παρέμβαση στο σπίτι του Θεοδωράκη για τη συνέντευξη Μητσοτάκη ο Ρουβίκωνας

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις