Λιβαδειά: «Θα το φτάσω μέχρι το τέλος» ανέφερε ο σύζυγος της 35χρονης που πέθανε μετά τον τοκετό
«Πριν από 1 χρόνο και, είχε ξαναμείνει έγκυος αλλά δεν πήγε καλά και έκανε απόξυση ο ίδιος ο γιατρός»
Σοκαρισμένος είναι ο σύζυγος της 35χρονης στην Λιβαδειά, η οποία πέθανε μετά τον τοκετό, βυθίζοντας στο πένθος την οικογένεια της αλλά και όσους την γνώριζαν.
«Όταν μου ‘φέραν το μωρό, το μόνο που μου είπαν εμένα ‘είχε μία απλή αιμορραγία και καταφέραμε, όλα καλά, θα κατέβει σε λίγο’. Ενώ περίμενα με το μωρό, στις 10 η ώρα έφυγε ο γιατρός και δεν τον ξαναείδα μέχρι στις 3 το απόγευμα, ούτε τη γυναίκα μου. Ρώταγα συνέχεια ‘πού είναι η γυναίκα μου, γιατί δεν κατεβαίνει’» ανέφερε μιλώντας στην εκπομπή «Εξελίξεις Τώρα» του MEGA για να προσθέσει:
«Οι νοσοκόμες μού λέγανε ότι θα κατέβει σε λίγο, θα σου πει ο γιατρός και στις 3 η ώρα κατεβαίνει με την αναισθησιολόγο ο γιατρός και μου λέει ότι ‘είχε πάλι μια εσωτερική αιμορραγία, είχε αιμορραγήσει κολπικά και έπρεπε να την ξανανοίξουν και να της αφαιρέσουν τη μήτρα’».
«Δεν είχε τίποτα η γυναίκα μου, όλες οι εξετάσεις ήταν μια χαρά. Ο ίδιος την παρακολουθούσε. Μου λέει επίσης ‘βρήκα στη μήτρα κομμάτια από προηγούμενη καισαρική’, που η προηγούμενη καισαρική είναι πριν από 10 χρόνια. Ο μικρός ο πρώτος είναι 10 χρόνων» τόνισε, για να καταλήξει:
«Πριν από 1 χρόνο και, είχε ξαναμείνει έγκυος αλλά δεν πήγε καλά και έκανε απόξυση ο ίδιος ο γιατρός, καθαρισμό. Και αυτά γιατί δεν φάνηκαν όλα στους υπέρηχους;. Το παιδάκι είναι με μένα, με την αδερφή της γυναίκας μου, με την αδερφή μου, με την μάνα μου.
Θα περιμένω να βγουν οι τοξικολογικές εξετάσεις, θα δω τι θα πουν οι εξετάσεις κι αν έχει γίνει κάποιο λάθος από γιατρούς, κάποια αμέλεια, το παραμικρό λάθος, θα το φτάσω μέχρι το τέλος».
πηγή στην Google
Ακολούθησε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις