Από σήμερα 17 Οκτωβρίου τίθεται σε λειτουργία και στο Κτηματολογικό Γραφείο Θεσσαλονίκης η ψηφιακή πλατφόρμα για την «Έκδοση αριθμού προτεραιότητας για εξυπηρέτηση σε Κτηματολογικά Γραφεία». Υπενθυμίζεται πως η εν λόγω ψηφιακή πλατφόρμα λειτουργεί ήδη για το Κτηματολογικό Γραφείο Αθηνών, Πειραιώς και Νήσων, και Αττικής. 

Υπενθυμίζεται πως η ψηφιακή πλατφόρμα του Κτηματολογίου έγινε πράξη ύστερα από απόφαση του υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κωνσταντίνου Κυρανάκη και ύστερα από αυτοψία του το περασμένο καλοκαίρι στο Κτηματολογικό Γραφείο Αθηνών. Εκεί διαπίστωσε τις τεράστιες ουρές και την ταλαιπωρία που βιώνουν οι πολίτες και κάπως έτσι η ψηφιακή πλατφόρμα για την έκδοση αριθμού προτεραιότητας έγινε πράξης στις 28 Αυγούστου.

Κτηματολογικό Γραφείο Θεσσαλονίκης: Τι αναφέρει η επίσημη ενημέρωση

Η νέα πλατφόρμα για την έκδοση αριθμού προτεραιότητας αποτελεί πλέον τον μοναδικό τρόπο εξυπηρέτησης των πολιτών για τις συναλλαγές τους με τα ως άνω Κτηματολογικά Γραφεία και στοχεύει στη διευκόλυνση των συναλλαγών, εξαλείφοντας τις ουρές αναμονής που δημιουργούνται καθημερινά για τις δια ζώσης συναλλαγές.  

Η έκδοση του αριθμού προτεραιότητας από τον συναλλασσόμενο απαιτείται για όλες τις υπηρεσίες των Κτηματολογικών Γραφείων  πλην της παραλαβής πιστοποιητικών.  

Οι πολίτες και επαγγελματίες,  που κάνουν χρήση της εν λόγω εφαρμογής, αφού λάβουν στο κινητό τους τον αριθμό προτεραιότητας θα μπορούν να παρακολουθούν οποιαδήποτε στιγμή μέσω της πλατφόρμας την εξέλιξη της ροής, ώστε να προγραμματίσουν την παρουσία τους στο Κτηματολογικό Γραφείο χωρίς να απαιτείται πολύωρη αναμονή στο χώρο του γραφείου. 

Πρόσβαση στην υπηρεσία έχει το σύνολο των πολιτών και επαγγελματιών μέσω του ktimatologio.gov.gr, επιλέγοντας την υπηρεσία «Έκδοση αριθμού προτεραιότητας για εξυπηρέτηση σε Κτηματολογικά Γραφεία» με χρήση των προσωπικών κωδικών taxisnet.  

Τι πρέπει να γνωρίζει ο πολίτης: 

1. Η λήψη αριθμού προτεραιότητας μέσω της πλατφόρμας  ισχύει για το  Κτηματολογικό Γραφείο Αθηνών (με έδρα την Αθήνα), Αττικής (με έδρα το Κορωπί), Πειραιώς και Νήσων (με έδρα τον Πειραιά) και Θεσσαλονίκης (Τσιμισκή 136). 
2. Η δυνατότητα έκδοσης αριθμού προτεραιότητας μέσω της πλατφόρμας  θα δίνεται, για την επόμενη ημέρα, από τις 15:00 της προηγούμενης ημέρας έως τις 11:30 της ίδιας ημέρας.  
3. Κάθε πολίτης/επαγγελματίας που προσέρχεται για την εξυπηρέτησή του στο Κτηματολογικό Γραφείο θα πρέπει να έχει εκδώσει ηλεκτρονικά αριθμό προτεραιότητας στο όνομά του, είτε ενεργεί αυτοπροσώπως για δική του υπόθεση, είτε έχει εξουσιοδότηση για να ενεργήσει για λογαριασμό άλλου προσώπου.   
4. Ο μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός ενεργών αριθμών προτεραιότητας ανά συναλλασσόμενο  – ΑΦΜ για κάθε Κτηματολογικό Γραφείο είναι τέσσερις (4). 
5. Πολίτες που προσέρχονται με αριθμούς προτεραιότητας οι οποίοι δεν έχουν εκδοθεί στα δικά τους στοιχεία, δεν θα μπορούν να εξυπηρετηθούν. Επίσης, δεν θα εξυπηρετούνται και όσοι δεν έχουν προσέλθει εγκαίρως και έχει παρέλθει ο αριθμός τους.
6. Το πρόσωπο που έχει εκδώσει αριθμό προτεραιότητας, κατά την έλευσή του στο Κτηματολογικό Γραφείο θα πρέπει να προσκομίσει τα απαραίτητα έγγραφα ταυτοπροσωπίας, εξουσιοδότηση εάν ενεργεί για λογαριασμό κάποιου άλλου, καθώς και τον αριθμό προτεραιότητας.   
7. Κάθε πολίτης που έχει εκδώσει αριθμό προτεραιότητας και δεν σκοπεύει να προσέλθει στο Κτηματολογικό Γραφείο, οφείλει να τον ακυρώσει εγκαίρως. 

Ειδήσεις σήμερα:

Υπουργείο Εργασίας: Αναλυτικά το νέο ασφαλιστικό νομοσχέδιο – Οι 7 διατάξεις

Γιώργος Αγγελόπουλος: Η πρώτη δημόσια εμφάνιση με τη Δήμητρα Βαμβακούση μετά τον θάνατο της μητέρας του (vid)

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις