Άδωνις Γεωργιάδης: Ευχαρίστησε τον Αιμίλιο Χειλάκη – Τι είπε ο γνωστός ηθοποιός για τα “ρουσφέτια” στην Υγεία
"Ξέρω περιπτώσεις που πήγαν στον Γεωργιάδη, και άνθρωποι που τον μισούσαν, και προς τιμήν του ανταποκρίθηκε"
Σε δήλωση του Αιμίλιου Χειλάκη για τις εξυπηρετήσεις στο τομέα της υγείας αναφέρθηκε ο Άδωνις Γεωργιάδης το πρωί της Τετάρτης (20/5).
Ο ηθοποιός παραδέχθηκε ότι ο κ. Γεωργιάδης ανταποκρίθηκε σε κρίσιμα αιτήματα από ανθρώπους που “μισούσαν” τον υπουργό Υγείας μιλώντας στην εκπομπή «Καλύτερα Αργά» με την Αθηναΐδα Νέγκα στο Action 24.
Ειδικότερα ο γνωστός ηθοποιός είπε: “Δεν έχω ζητήσει ποτέ ρουσφέτι. Αν έχω ζητήσει κάποια στιγμή είναι είναι για θέματα υγειάς. Είναι το μόνο ρουσφέτι που παραδέχομαι. Όταν ο άνθρωπος σου κάτι έχει, κάνεις τα πάντα.
Ξέρω περιπτώσεις που πήγαν στον Άδωνι Γεωργιάδη και άνθρωποι που τον μισούσαν και προς τιμήν του ανταποκρίθηκε.”
Σε ανάρτηση του ο κ. Γεωργιάδης ευχαρίστησε τον γνωστό ηθοποιό για τα καλά λόγια και τόνισε ότι ποτέ δεν ρωτάει πολίτη που ταλαιπωρείται από το σύστημα υγείας σε ποια ιδεολογική ομάδα ανήκει καθώς το μέλημα του είναι να βοηθήσει το άτομο που έχει ανάγκη.
“Η αλήθεια είναι ότι πάντα προσπαθώ και εγώ και όλο μου το γραφείο να εξυπηρετούμε κάθε συνάνθρωπο μας που ζητάει την βοήθεια μας επειδή κάπου το σύστημα Υγείας τον ταλαιπωρεί. Πότε δεν έχω ρωτήσει ούτε τί ψηφίζουν, ούτε αν με συμπαθούν καν μόνον τί χρειάζονται. Παρεμβαίνουμε ανθρώπινα και όχι πολιτικά ή κομματικά.
Η μεγαλύτερή μας προσπάθεια όμως είναι να φτιάξουμε ένα σύστημα Υγείας που ποτέ δεν θα χρειάζεται η παρέμβαση κανενός Υπουργού ή υπηρεσιακού και όλα θα λύνονται αυτόματα. Έχουμε κάνει μεγάλη πρόοδο ως προς αυτό, αλλά έχουμε ακόμη πολύ δρόμο για να φτάσουμε εκεί που αξίζει στους συμπολίτες μας. Θα τα καταφέρουμε.”
πηγή στην Google
Ακολούθησε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις