Αττική Οδός: Οκτώ επενδυτικά σχήματα υπέβαλαν στο ΤΑΙΠΕΔ φακέλους Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για τη νέα σύμβαση παραχώρησης υπηρεσιών σχετικά με τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του αυτοκινητόδρομου, μιας από τις σημαντικότερες οδικές υποδομές της χώρας, για 25 έτη.

Ειδικότερα, ενδιαφέρον εκδήλωσαν οι εξής (με αλφαβητική σειρά):

    1. ABERTIS INFRAESTRUCTURAS S.A.

    2. GRUPPO FININC- INC SpA

    3. Ένωση προσώπων αποτελούμενη από τις εταιρείες «ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε.» και «FS ARK HOLDCO S.a.r.l.»

    4. Ένωση προσώπων «VINCI HIGHWAYS S.A.S.- VINCI CONCESSIONS S.A.S.- ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε.- MOBILITY PARTNER S.A.S.»

    5. Ένωση προσώπων «ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.- ΑΒΑΞ Α.Ε.- ADRIAN INFRASTRUCTURE»

    6. Κοινοπραξία αποτελούμενη από τις εταιρείες «BRISA- AUTO ESTRADAS de PORTUGAL S.A.» και «RUBICONE BIDCO S.A.»

    7. Κοινοπραξία αποτελούμενη από τις εταιρείες «MACQUARIE ASSET MANAGEMENT MOTORWAY HOLDINGS S.AR.L.» και «FINCOP INFRASTRUCTURE LTD»

    8. Κοινοπραξία αποτελούμενη από τις εταιρείες «VAUBAN»- «DIF»- «EGIS»

Οι σύμβουλοι αξιοποίησης του Ταμείου, αφού αξιολογήσουν τους υποβληθέντες φακέλους εκδήλωσης ενδιαφέροντος, θα υποβάλουν την εισήγησή τους σχετικά με τους υποψηφίους που πληρούν τα κριτήρια συμμετοχής στη Β’ φάση του διαγωνισμού (φάση δεσμευτικών προσφορών).

Η Αττική Οδός είναι ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος μήκους περίπου 70 χλμ., που κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1990 με τη μέθοδο της παραχώρησης. Αποτελεί τον περιφερειακό τής ευρύτερης μητροπολιτικής περιοχής της Αθήνας και τμήμα της σπονδυλικής στήλης τού οδικού δικτύου του νομού Αττικής.

Πρόκειται για ένα προαστιακό οδικό δίκτυο και αυτοκινητόδρομο, με δύο ή τρεις λωρίδες κυκλοφορίας και μία λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ), ανά κατεύθυνση. Σε ορισμένα τμήματα στο μέσον του αυτοκινητόδρομου, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, κινείται ο προαστιακός σιδηρόδρομος, που δεν αποτελεί μέρος της σύμβασης παραχώρησης της Αττικής Οδού.

Περαιτέρω, ο αυτοκινητόδρομος της Αττικής Οδού αποτελεί τον συνδετικό κρίκο του οδικού άξονα ΠΑΘΕ (Πάτρα- Αθήνα- Θεσσαλονίκη- Εύζωνοι), αφού συνδέει την Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας με την Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου, παρακάμπτοντας το κέντρο της Αθήνας. Ο αυτοκινητόδρομος έχει ελεγχόμενες προσβάσεις και αποτελείται από δύο κάθετα, διασταυρούμενα μεταξύ τους, τμήματα, την Ελεύθερη Λεωφόρο Ελευσίνας- Σταυρού- Σπάτων, μήκους περίπου 52 χλμ., και τη Δυτική Περιφερειακή Λεωφόρο Υμηττού, μήκους περίπου 13 χλμ. Στην Αττική Οδό εντάσσεται και τμήμα της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω, μήκους περίπου 5 χλμ.

Ειδήσεις σήμερα:

Ο Πούτιν τραβάει επικίνδυνα το σχοινί – Η Ρωσία έκανε προσομοίωση πυρηνικής επίθεσης στο Καλίνινγκραντ

“Απόβαση” ελεγκτών της ΑΑΔΕ σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς – “Σαρωτικοί” έλεγχοι και αυστηρά πρόστιμα

Τι αποκάλυψε ο σκηνοθέτης Κώστας Κωστόπουλος μετά την καταγγελία για βιασμό σε βάρος του

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις