Τραγωδία στην Καβάλα: 44χρονος αστυνομικός αυτοκτόνησε με το υπηρεσιακό του πιστόλι
Βρέθηκε νεκρός μέσα στο αστυνομικό τμήμα
Τέλος στην ζωή του έβαλε 44χρονος αστυνομικός στην Καβάλα, που αυτοκτόνησε με το υπηρεσιακό του πιστόλι μέσα στις τουαλέτες του αστυνομικού μεγάρου της πόλης.
Ο αστυνομικός εντοπίστηκε νεκρός το βράδυ της Δευτέρας από συναδέλφους του, μετά την λήξη της βάρδιας του. Άγνωστα μέχρι στιγμής παραμένουν τα αίτια που τον οδήγησαν στην αυτοχειρία.
Οι αστυνομικές αρχές έχουν ήδη αρχίσει έρευνα, προκειμένου να διαπιστωθούν οι λόγοι που οδήγησαν τον 44χρονο ένστολο στην αυτοχειρία.
πηγή στην Google
Ακολούθησε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις