Απεργία: Με δυσκολίες θα κινηθούν οι εργαζόμενοι που θέλουν να μεταβούν στις δουλειές τους αύριο, Πέμπτη 18 Νοεμβρίου, αλλά και οι υπόλοιποι πολίτες καθώς καθηλωμένοι θα μείνουν όλο το 24ωρο οι συρμοί του Μετρό, του Τραμ και του Ηλεκτρικού.

Συγκεκριμένα συμμετέχουν στην 24ωρη απεργία που κήρυξε η ΣΤΑΣΥ, ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τον εργοδηγό που σκοτώθηκε στον ΗΣΑΠ την Τρίτη.

Στάση εργασίας θα πραγματοποιήσουν και τα λεωφορεία από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9:00 το πρωί και από τις 9:00 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιας, αλλά και τα τρόλεϊ από τις 13:00 μέχρι τις 15:00.

Δεν θα ισχύει ο δακτύλιος

Υπενθυμίζεται ότι αύριο, Πέμπτη, 18 Νοεμβρίου, σύμφωνα με ανακοίνωση της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Αττικής, δεν ισχύει ο δακτύλιος στο κέντρο της Αθήνας, λόγω της 24ωρης απεργίας των εργαζομένων στις σταθερές συγκοινωνίες (ΣΤΑ.ΣΥ), καθώς και της στάσης εργασίας των εργαζομένων του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (Ο.Α.Σ.Α). 

Η ΓΑΔΑ παρακαλεί τους οδηγούς να συμμορφώνονται με τις υποδείξεις των τροχονόμων για την αποφυγή πρόκλησης περαιτέρω κυκλοφοριακών προβλημάτων. 

Η ανακοίνωση των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ

“Το τραγικό δυστύχημα, που στοίχισε την ζωή στον συνάδελφό μας Πέτρο Γιάμαλη και [οδήγησε] έναν ακόμα εργαζόμενο να χαροπαλεύει, ήρθε να προστεθεί σε μια σειρά ατυχήματα, που σημειώνονται σε εργασιακούς χώρους, με εργαζόμενους να θυσιάζονται στο βωμό του κέρδους ανεξέλεγκτων ιδιωτικών συμφερόντων.

Προ ημερών είχε χάσει τη ζωή του ένας εργαζόμενους στις προβλήτες της Cosco, άλλοι τραυματίστηκαν στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος και αυτή την φορά ο θάνατος “χτύπησε” στη Γραμμή 1 της ΣΤΑ.ΣΥ, με θύμα τον 41χρονο Πέτρο και άλλους τρεις τραυματίες.

Οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑΣΥ δεν θα δεχτούν άλλη θυσία στο χώρο εργασίας τους. Πραγματοποιούμε την Πέμπτη 18/11/21 24ωρη απεργία για να αποχαιρετήσουμε τον συνάδελφό μας και απαιτούμε να χυθεί άπλετο φως στις αιτίες του δυστυχήματος και να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι.

Παράλληλα, καλούμε, για μια ακόμα φορά, τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ να δώσει απαντήσεις στα κρίσιμα ερωτήματα:

1. Ελέγχθηκε το ιδιωτικό μηχάνημα λείανσης των γραμμών πριν χρησιμοποιηθεί στο δίκτυό μας; Και αν ναι, από ποιον φορέα;

2. Εξετάστηκε εάν έχει γίνει η απαιτούμενη συντήρησή του, πότε και από ποιον;

3. Η εργολαβική εταιρεία, που έχει αναλάβει το έργο, τηρούσε τα μέτρα ασφαλείας;

4. Είναι αλήθεια ότι είχε σημειωθεί ξανά βλάβη στο ίδιο μηχάνημα; Εάν ναι πότε και από ποιον ελέγχθηκε η αποκατάστασή της;

5. Ποια είναι η διαδικασία που προβλέπει τη συνοδεία εργαζόμενων της ΣΤΑΣΥ σε μηχανοκίνητες εργασίες αναδόχων;

Όλα τα παραπάνω αναδεικνύουν περίτρανα τις ιδιαιτέρες ακραίες συνθήκες σιδηροδρομικής φύσης που εκτελούν οι εργαζόμενοι στις Σταθερές Συγκοινωνίες. Η Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ δεν μπορεί να παραμένει αμέτοχη. Οφείλει να δώσει απαντήσεις και να σταματήσει να βάζει, ανεξέλεγκτα, στο δίκτυο ιδιωτικά, εργολαβικά συμφέροντα, που στο βωμό του κέρδους αδιαφορούν για την ασφάλεια των εργαζόμενων”.

Ειδήσεις σήμερα:

Ξαναχτυπούν την Αίγυπτο οι πληγές του Φαραώ – Έβρεξε θανατηφόρους σκορπιούς (vid)

Πρωταγωνιστής των “The Expendables” στην πορεία για το Πολυτεχνείο στη Θεσσαλονίκη (pic&vid)

“Κατάρρευση” στην τέταρτη περίοδο και βαριά ήττα από την Εφές για τον Ολυμπιακό

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις