ΗΣΑΠ: Σε κατάσταση σοκ παραμένουν η μητέρα και οι τρεις αδελφές του άτυχου Πέτρου Γιάμαλη, που έχασε τη ζωή του την Τρίτη στο τραγικό δυστύχημα στον ΗΣΑΠ.

Μιλώντας στον ΑΝΤ1 και την εκπομπή “Καλημέρα Ελλάδα” με τον Γιώργο Παπαδάκη, ο δικηγόρος της οικογένειας Δημήτρης Φούτσης έκανε νέες αποκαλύψεις.

Ο άτυχος εργοδηγός ήταν από τους πλέον έμπειρους στην ειδικότητά του, έχοντας συμπληρώσει 16 χρόνια στην εταιρεία, όπως τόνισε.

Σύμφωνα με τον κ. Φούτση, από τις μαρτυρίες που υπάρχουν “ο συρμός από την Κηφισιά, από όπου ξεκίνησε, δεν είχε φρένα”. Υπογράμμισε πως ο Πέτρος Γιάμαλης, στην ενδοεπικοινωνία έκανε εκκλήσεις “δεν έχουμε φρένα, η πορεία μας είναι ανεξέλεγκτη”.

Τόνισε πως ο εργοδηγός ήταν εκείνος που έσωσε τις ζωές των συναδέλφων του, προτρέποντάς τους να πηδήξουν σε συγκεκριμένο σημείο, στο Νέο Ηράκλειο, κι έμεινε τελευταίος πάνω στον συρμό που προσέκρουσε τελικά σε τρένο, το οποίο είχε ακινητοποιηθεί στον Άγιο Νικόλαο, προκειμένου να σταματήσει την ανεξέλεγκτη πορεία του.

“Δεν μπορεί να πήγαινε με ταχύτητα μόνο 50 χλμ/ώρα”, δήλωσε με έμφαση ο κ. Φούτσης, εκτιμώντας πως είχε αναπτύξει ταχύτητα μεγαλύτερη των 100 χλμ/ώρα κατά τη στιγμή της πρόσκρουσης.

Σημείωσε, τέλος, πως ο συρμός ανήκε σε μία αυστριακή εταιρεία, που είχε αναλάβει εργολαβικά από την ΣΤΑΣΥ τις εργασίες λείανσης στις γραμμές. Ήταν ιδιοκατασκευή, για την οποία εγείρονται – όπως είπε – ζητήματα ασφαλείας.

Επικαλούμενος μαρτυρίες, ανέφερε επίσης πως τους τελευταίους δύο μήνες υπήρχαν και άλλα αντίστοιχα συμβάντα με τον συγκεκριμένο συρμό.

ΗΣΑΠ: Θέτει θέμα ευθυνών του ιδιώτη ανάδοχου

Σε διευκρινίσεις για το τραγικό δυστύχημα, που σημειώθηκε το πρωί στη Γραμμή 1 του Μετρό (ηλεκτρικός) προχώρησε μέσω νεότερης ανακοίνωσής της την Τρίτη η εταιρεία Σταθερές Συγκοινωνίες.

Σύμφωνα με την ΣΤΑΣΥ διερευνάται για ποιο λόγο δεν λειτούργησαν τα εφεδρικά συστήματα πέδησης του μηχανήματος λείανσης ενώ θα αναζητηθούν ευθύνες στον ιδιώτη ανάδοχο του έργου για το τραγικό δυστύχημα.

Σημειώνεται πως η μηχανή ξεκινώντας από την Κηφισιά παρουσίασε βλάβη στα φρένα, και άρχισε να κατεβαίνει ανεξέλεγκτα προς τον Πειραιά προτού τελικά συγκρουστεί με τον συρμό, ο οποίος και είχε τοποθετηθεί ως ανάχωμα μεταξύ των σταθμών “Αττική” και “Άγιος Νικόλαος“, προκειμένου να σταματήσει την πορεία του.

Η εταιρεία που έχει αναλάβει το έργο λείανσης του τροχιόδρομου είναι γερμανική Schweerbau GMBH & CO KG. Το μηχάνημα λείανσης ανήκει στην εν λόγω εταιρεία, και στις συμβατικές υποχρεώσεις της εταιρείας, είναι μεταξύ άλλων και η συντήρηση και ο έλεγχος των μηχανημάτων. 

Ειδήσεις σήμερα:

Της ξάφρισε 12.000 ευρώ η φίλη της κόρης της – Πως αποκαλύφθηκε η πλεκτάνη

Τα ζευγάρια του ιδίου φύλου θα μπορούν να παντρεύονται στην Ελβετία από το καλοκαίρι

Ο Μητσοτάκης μπροστά σε επενδυτές του Λονδίνου – Δήλωσαν εμπιστοσύνη στη χώρα

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις