Ηλεία: Θρήνος για τον θάνατο του 13χρονου Κωνσταντίνου – Λουλούδια στο σημείο που σκοτώθηκε με το πατίνι (Βίντεο – Φωτογραφίες)

«Τον ζήλεψε ο Θεός γιατί ήταν ένας άγγελος»

Ηλεία: Θρήνος για τον θάνατο του 13χρονου Κωνσταντίνου – Λουλούδια στο σημείο που σκοτώθηκε με το πατίνι (Βίντεο – Φωτογραφίες)

Ανείπωτη τραγωδία εκτυλίχθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 29/4 στο χωριό Μακρίσια Ηλείας όταν ο 13χρονος Κωνσταντίνος έχασε τη ζωή του καθώς το ηλεκτρικό πατίνι που οδηγούσε συγκρούστηκε μετωπικά με αγροτικό.

Άπαντες δεν μπορούν να συνειδητοποιήσουν τι συνέβη και ο ανήλικος έχασε τόσο άδικα τη ζωή του. «Είμαστε διαλυμένοι. Εμείς χάσαμε το παιδί μας. Ο Κωνσταντίνος ήταν το αίμα από το αίμα μου. Τι λέμε τώρα. Ήταν η κακιά η ώρα. Το παιδάκι μας έτρεχε με το πατίνι. Έτυχε. Έτυχε. Μας έτυχε η μαύρη μέρα. Δεν μας φταίει κανένας απολύτως» είπε η γιαγιά του 13χρονου, τονίζοντας πως η οικογένεια του είχε αγοράσει το πατίνι καθώς ήταν κάτι που ήθελε τόσο πολύ και το ζητούσε όλη την ώρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο σημείο της τραγωδίας, υπάρχουν λουλούδια από τους φίλους και τους συμμαθητές του Κωνσταντίνου που επίσης δεν μπορούν να συνειδητοποιήσουν τι έχει συμβεί.

Πλέον, την Παρασκευή 1/5 η οικογένεια του, οι φίλοι του αλλά και όλο το χωριό θα τον αποχαιρετήσουν στις 11 το πρωί στον ιερό ναό Αγίου Νικολάου Μακρισίων.

Ηλεία: «Τον ζήλεψε ο Θεός γιατί ήταν ένας άγγελος – Ήμουν κατά στο να πάρει πατίνι» λέει η μητέρα του 13χρονου

Ραγίζουν καρδιές τα όσα ανέφερε η μητέρα του 13χρονου που σκοτώθηκε μετά από σύγκρουση που είχε με το πατίνι του στην Ηλεία.

Μιλώντας στην εκπομπή Live News του MEGA τόνισε πως ήταν κατά στο να πάρει πατίνι ο 13χρονος, ο οποίος έμενε με τον μπαμπά του καθώς το είχε αποφασίσει ο ίδιος.

«Ήταν άγγελος. Τον ζήλεψε ο Θεός και ήταν ένας άγγελος.Δεν έχω κάνει ποτέ δώρο στον γιο μου εγώ πατίνι. Ούτε καν. Ήμουν κατά. Γιατί είμαστε χωρισμένοι.

Ήθελε το παιδάκι μου να μείνει κοντά στον μπαμπά του από δική του απόφαση, όπως ξέρετε, όπως λέει ο νόμος. Είχα πολύ καλές σχέσεις και το έπαιρνα. Το είχα πολύ κοντά το παιδί μου. Μιλάγαμε σχεδόν καθημερινά. Είχα πολύ καλή σχέση με το παιδάκι μου. Ο μικρούλης μου. Πάντα ήθελε πατίνι» ανέφερε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ηλεία: “Σε γέννησα για να μου φύγεις στα 13”

Η μητέρα του με μια ανάρτηση που ραγίζει καρδιές του λέει το δικό της “αντίο”, μη μπορώντας να πιστέψει ότι ο μοναχογιός της “έσβησε” με αυτόν τον τρόπο.

“Σε γέννησα για να μου φύγεις στα 13?μονάκριβε Κωνσταντίνε μου… Καλό παράδεισο άγγελε μου… Δεν μπορώ ειλικρινά να το πιστέψω..29/04/2026…. Καλό μου παιδάκι…” έγραψε η μητέρα του 13χρονου, δημοσιεύοντας φωτογραφίες του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το τροχαίο δυστύχημα έγινε το απόγευμα της Τετάρτης 29/4 σε κεντρικό δρόμο του χωριού, όταν ο 13χρονος που οδηγούσε το πατίνι του, επιχείρησε να αποφύγει ένα παρκαρισμένο όχημα.

Στην προσπάθειά του αυτή, πέρασε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα να συγκρουστεί μετωπικά με διερχόμενο αυτοκίνητο. Η σύγκρουση ήταν ιδιαίτερα σφοδρή και το παιδί τραυματίστηκε πολύ βαριά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Άμεσα ειδοποιήθηκαν οι αρχές και στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο, το οποίο μετέφερε τον 13χρονο στο νοσοκομείο Κρεστένων. Ωστόσο, οι γιατροί παρά τις τιτάνιες προσπάθειές τους δεν μπόρεσαν να τον σώσουν.

Φίλος της οικογένειας του 13χρονου μίλησε στο DEBATER και περιέγραψε τόσο τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το τραγικό τροχαίο όσο και για τις δύσκολες στιγμές που βιώνει η οικογένεια του παιδιού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

“Ό,τι ήταν να γίνει έγινε. Κρίμα νέο παλικαράκι. Έπεσε πάνω του. Πετάχτηκε από τα δεξιά του. Το σημείο εκεί είναι επικίνδυνο. Το περιμέναμε ότι κάτι θα συμβεί κάποια στιγμή εκεί. Παρκάρουν όπου να ‘ναι, εκεί σταθμεύει ιδιοκτήτης το αυτοκίνητο του, ορατότητες δεν υπάρχουν. Δεν φταίει ούτε ο οδηγός, ούτε ο πιτσιρικάς. Πάνω στη στροφή ήταν σταθμευμένο αμάξι και για να το αποφύγει έπεσε πάνω στον άλλο. Ίσα ίσα που χώραγε να περάσει. Πήγε να περάσει με το πατίνι, ερχόταν το άλλο αυτοκίνητο και έγινε το κακό. Δεν έτρεχε, μέσα σε κατοικημένη περιοχή ήταν. Πήγαινε με 20 χιλιόμετρα την ώρα” ανέφερε και πρόσθεσε:

“Ο οδηγός δεν τον εγκατέλειψε. Βγήκε έξω τον πήρε αγκαλιά και έκλαιγε, ενώ ήταν μέσα στα αίματα”.

Σύμφωνα με τον ίδιο, “είναι χωρισμένη οικογένεια, ζούσε με τον μπαμπά του. Τι να πεις τώρα… Ράκος είναι. Το έμαθε λίγο μετά. Τον πήραν τηλέφωνο λίγο μετά τις 6:00 το απόγευμα που έγινε χθες. Πάντα φορούσε κράνος ο μικρός. Εκείνη τη στιγμή δεν το φορούσε. Δεν ξέρω γιατί. Είμαι πολύ στεναχωρημένος…”.

Ηλεία: Συγκλονίζει ο γιατρός που παρέλαβε τον 13χρονο

“Ήταν ένα παιδάκι που το γνώριζα από την ημέρα που γεννήθηκε. Ερχόταν με τη γιαγιά του στο ιατρείο. Είμαστε όλοι συγκλονισμένοι. Το παιδάκι ήρθε με το ΕΚΑΒ ήδη με μυδρίαση, άσφυγμο –ουσιαστικά, κλινικά νεκρό. Από ότι μου ανέφερε ο διασώστης είχε ήδη ξεκινήσει την ανάνηψη στην περιοχή που έγινε το συμβάν και είχε ήδη προηγηθεί από έναν νοσηλευτή που ήταν στο σημείο. Έγινε κι εδώ σε μας ΚΑΡΠΑ για σχεδόν μία ώρα κι ένα τέταρτο. Δυστυχώς δεν μπορέσαμε να κάνουμε κάτι… Δεν μπορέσαμε να το επαναφέρουμε το παιδί. Είναι πάντα ένα θλιβερό γεγονός να βλέπεις μικρά παιδιά να “φεύγουν” έτσι –και ιδιαίτερα από ένα τροχαίο” ανέφερε στο ΕΡΤNews ο Διευθυντής του Νοσοκομείου Κρεστένων, Γιάννης Μιχόπουλος.

Σε βάρος του οδηγού του αυτοκινήτου, ο οποίος συνελήφθη και στη συνέχεια αφέθηκε ελεύθερος, σχηματίστηκε δικογραφία για το αδίκημα της ανθρωποκτονίας από αμέλεια.

Προανάκριση για το τροχαίο δυστύχημα διενεργούν οι αστυνομικοί του ΑΤ Κρεστένων, προκειμένου να εξακριβώσουν τις ακριβείς συνθήκες κάτω από τις οποίες έχασε τη ζωή του ο άτυχος 13χρονος.

Προσθήκη ως προτεινόμενη
πηγή στην Google
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ