Πόλεμος στην Ουκρανία: Βίντεο που ήρθε στο φως της δημοσιότητας δείχνει τη σφοδρή επίθεση που πραγματοποίησαν στο αεροδρόμιο Χόστομελ οι Ρώσοι. Στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο βρισκόταν και το θρυλικό αεροπλάνο Antonov An-225 Mriya το μεγαλύτερο αεροπλάνο που είχε κατασκευαστεί ποτέ και το οποίο καταστράφηκε κατά τη διάρκεια της επίθεσης.

Τα ουρκανικά στρατεύματα αποχώρησαν την Παρασκευή (25/2) από το αεροδρόμιο Χόστομελ, το οποίο βομβάρδισαν και τελικά κατέλαβαν Ρώσοι στρατιώτες, ωστόσο πριν αποχωρήσουν οι Ουκρανοί κατέστρεψαν τον αεροδιάδρομο ώστε να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί.

Στο βίντεο φαίνονται στρατιωτικά φορτηγά ενώ το αεροδρόμιο έχει διαλυθεί από τους βομβαρδισμούς ενώ υπάρχουν παντού φωτιές.

θρυλικό αεροπλάνο Antonov An-225 Mriya το μεγαλύτερο αεροπλάνο που είχε κατασκευαστεί ποτέ

Πόλεμος στην Ουκρανία: Τι ήταν το Antonov An-225

Το Antonov An-225 Mriya είχε σχεδιαστεί κατά τα τελευταία χρόνια της Σοβιετικής Ένωσης για τη μεταφορά του διαστημικού λεωφορείου Μπουράν, ωστόσο τα τελευταία χρόνια δεν έκανε συχνά πτήσεις.

Το Antonov An-225 είχε σχεδιαστεί για τη μεταφορά του διαστημικού λεωφορείου Μπουράν και ήταν μεγέθυνση του An-124 Ruslan. (Mriya (Мрiя) στα ουκρανικά σημαίνει “Όνειρο”). Το Antonov An-225 ήταν διαθέσιμο για εμπορικές μεταφορές βαρέων φορτίων λόγω του μεγάλου εσωτερικού χώρου της ατράκτου του.

Το An-225 σχεδιάστηκε για να μεταφέρει εξωτερικά την δεξαμενή καυσίμων του πυραύλου Energia καθώς και το διαστημικό λεωφορείο Μπουράν, τα κύρια στοιχεία του σοβιετικού προγράμματος ανάπτυξης διαστημικού λεωφορείου. Αντικατέστησε σε αυτό τον ρόλο το Myasishchev VM-T. Πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση στις 21 Δεκεμβρίου 1988. Παρουσιάστηκε στο αεροπορικό σαλόνι στο Παρίσι το 1989 και συμμετείχε στο αεροπορικό σαλόνι του Farnborough το επόμενο έτος. Σχεδιάζονταν να κατασκευαστούν δύο αεροσκάφη, όμως μόνο ένα (το CCCP-82060 αργότερα UR-82060) ολοκληρώθηκε πριν την πτώση της ΕΣΣΔ.

Βασιζόταν στο An-124, του οποίου αποτελεί επί της ουσίας μεγεθυσμένη έκδοση. Είχε μεγαλύτερες πτέρυγες και έξι κινητήρες Ivchenko Progress D-18T. Εντυπωσιακό ήταν και το σύστημα προσγείωσης του που αποτελούνταν από 32 τροχούς. Οι τροχοί του ρύγχους μπορούσαν να χαμηλώσουν προκειμένου να διευκολυνθεί η φόρτωση/εκφόρτωση που γίνεται από το εμπρόσθιο μέρος.

Το An-225 μπορούσε να μεταφέρει πολύ βαριά και ογκώδη φορτία της τάξεως των 250.000 kg εσωτερικά ή φορτία μέχρι 200.000 kg εξωτερικά, στη ράχη του. Μπορούσε να μεταφέρει εσωτερικά φορτία μήκους μέχρι και 70 m.

Ειδήσεις σήμερα:

Δραματικές ώρες στο Κίεβο – Με φτυάρια στα χέρια φτιάχνουν χαρακώματα μέσα στην πόλη (vids)

Κατασχέθηκε το υπερπολυτελές γιοτ Ρώσου ολιγάρχη στη Γαλλία – Ο “Darth Vader” με τις στενές σχέσεις με τον Πούτιν

Μυστήριο με το θάνατο σωματοφύλακα του Ερντογάν στη Σενεγάλη – Φήμες ότι τον δηλητηρίασαν

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις