Κυριάκος Μητσοτάκης: Τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο της Αιγύπτου Άμπντελ Φατάχ Αλ Σίσι
Τι συζήτησαν οι δυο πλευρές
Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρόεδρο της Αιγύπτου Abdel Fatah El-Sisi είχε σήμερα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Kατά τη διάρκεια της επικοινωνίας οι δύο ηγέτες επαναβεβαίωσαν την στρατηγική σχέση των δύο χωρών και αντάλλαξαν απόψεις για τις τελευταίες εξελίξεις στο Ιράν, στον Λίβανο και στη Μέση Ανατολή.
πηγή στην Google
Ακολούθησε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις