Ο Θέμης Γεωργαντάς είναι στο μυαλό όλων μας το πρόσωπο του MAD. Έχει μια τεράστια πορεία στο χώρο των media και πάντα όλες του οι δουλειές έχουν στεφτεί με επιτυχία. Μιλήσαμε με αφορμή τα 20 χρόνια που συμπληρώνονται φέτος για τα βραβεία MAD, αναφέρθηκε στην δημοσιογραφική του πορεία, στην σχέση του με την Ναταλία Γερμανού και αν θα ξανασυνεργαζόταν μαζί της αλλά και για το τηλεοπτικό μέλλον του After Dark στο Open.

20 χρόνια βραβεία MAD. Τι θα δούμε φέτος;

Θα δούμε όλα αυτά που είναι το βασικό συστατικό των βραβείων. Πολύ ωραίες συνεργασίες, πολύ ωραία ντουέτα πάνω στην σκηνή, απλά φέτος επειδή είναι επετειακά θεωρώ ότι είναι μια από τις καλύτερες βραδιές γιατί θα δούμε πάνω στην σκηνή και καλλιτέχνες που έχουν γράψει την δική τους ιστορία στα βραβεία όπως η Δέσποινα Βανδή, η οποία είχε πολλά χρόνια να έρθει στα βραβεία, ο Σάκης Ρουβάς, η Έλενα Παπαρίζου που είναι από την πρώτη χρονιά. Φέτος λοιπόν έχει για μένα ένα ακόμα πιο λαμπερό προφίλ, έχουμε βάλει και το #forever.

Ποιο ήταν το αγαπημένο σου act όλα αυτά τα χρόνια;

Είναι πάρα πολλά τα act που έχουν γίνει, αλλά έχω ξεχωρίσει κάποια επειδή μου άρεσαν η αισθητική που έβγαζαν: Η έναρξη των βραβείων που είχαν γίνει το 2008 και ήταν η Έλενα Παπαρίζου σε ένα remix του τραγουδιού «Πόρτα για τον ουρανό» που έγινε αποκλειστικά για τα βραβεία. Επίσης δεν θα ξεχάσω την Ελένη Φουρέιρα την πρώτη φορά που ήρθε στα βραβεία ως solo τραγουδίστρια. Όταν την είδα στις πρόβες είπα: «Όπα κάτι γίνεται εδώ». Όλη η πρώτη απονομή είναι στην καρδιά μου και είναι πολύ ξεχωριστή για μένα όπως και τα act της. Από την πρώτη απονομή θυμάμαι την Άννα Βίσση στο κλείσιμο της βραδιάς που τραγούδησε το «Είσαι» σε remix και είχε μαζί  της 30- 40 άντρες μοντέλα γυμνούς από την μέση και πάνω και ήταν σαν να έκαναν όλοι μια πασαρέλα. Η Άννα Βίσση μόνη της, η μόνη γυναίκα με τόσους άντρες.

Ποιο περιστατικό θυμάσαι ακόμα και σήμερα από τα βραβεία MAD του 2004 ή και μετέπειτα;

Στα πρώτα βραβεία του 2004 ήμουν πάρα πολύ χαρούμενος, είχα απίστευτο άγχος αλλά και άγνοια κινδύνου γιατί δεν ξέραμε τι μας ξημερώνει. Την επόμενη μέρα των βραβείων πιο πολύ αγχώθηκα όταν είδα να παίζουν τα βραβεία παντού, ήταν δηλαδή το νούμερο ένα θέμα συζήτησης. Τα επόμενα χρόνια αγχωνόμουν όλο και περισσότερο γιατί έβλεπα πόσο πολύ το αγαπάει ο κόσμος και πόσο πολύ θέλει να είναι εκεί. Από την πρώτη χρονιά δεν θυμάμαι συγκεκριμένο περιστατικό, είναι χαραγμένη όλη η βραδιά στην μνήμη μου ως κάτι πολύ όμορφο. Τα πρώτα χρόνια τα βραβεία γινόντουσαν στο θέατρο Βράχων και επειδή είναι και ο χώρος έτσι διαμορφωμένος δεν είχε πολύ μεγάλη χωρητικότητα οπότε πίσω δεν υπήρχαν πολλά καμαρίνια. Στην ουσία ένα καμαρίνι μεγάλο υπήρχε που το είχαμε σαν τροχόσπιτο. Κάποια στιγμή είμαι πάνω στην σκηνή και πρέπει να αλλάξω ρούχα μέσα σε ελάχιστα λεπτά ώστε να ξαναβγώ στην σκηνή. Τρέχω πίσω μαζί με τον στυλίστα μου για να αλλάξω και ξαφνικά μέσα στο καμαρίνι βλέπω πάρα πολύ κόσμο και αρχίζω να ουρλιάζω: «Βγείτε όλοι έξω τώρα» χωρίς να δω. Φωνάζω γιατί έχω πια ένα λεπτό που πρέπει να ξαναβγώ στην σκηνή. Πέφτει μια ησυχία ξαφνικά μέσα στο καμαρίνι και ακούω μια φωνή «Εντάξει Θέμη θα βγούμε» και βλέπω τον Ρουβά. Με πιάνουν τα γέλια και λέω «Σάκη οκ κάθισε εσύ».

Τα περσινά γεγονότα που έγιναν στα βραβεία MAD φαντάζομαι σε στεναχώρησαν. Τι θυμάσαι από εκείνη την στιγμή;

Η περσινή χρονιά είναι κάτι που δεν θέλω πολύ να το συζητάω γιατί ήταν κάτι πολύ άσχημο, διότι είμαστε όλοι κατά της βίας. Όταν ξαφνικά έγινε αυτό το πράγμα στα VMA, ήταν ένα σοκ για όλους μας. Το συγκεκριμένο περιστατικό θεωρώ ότι ήταν τεράστια ασέβεια απέναντι στον κόσμο που έχει έρθει για να δει όλους αυτούς τους καλλιτέχνες και να περάσει καλά, καθώς και απέναντι στο θεσμό των μουσικών βραβείων. Στο κομμάτι το επαγγελματικό ήταν μια πολύ δύσκολη στιγμή, η χειρότερη που μπορώ να σκεφτώ, γιατί διαλύθηκε η σκαλέτα και η ροή της εκδήλωσης. Ήταν κάτι πολύ δύσκολο όλο αυτό, ήταν μια βραδιά των βραβείων πολύ ιδιαίτερη και περίεργη. Την έχω αφήσει πίσω μου, την έχω κάνει delete και ευτυχώς φέτος η 20η χρονιά νομίζω ότι μας αντάμειψε όλους. Ήταν πραγματικά αυτό που περιμέναμε όλοι εμείς του MAD και ο κόσμος που βρέθηκε εκεί όλα αυτά τα χρόνια.

Τους συμπαρουσιαστές σου στα βραβεία MAD τους επιλέγεις εσύ;

 Προφανώς και έχω άποψη για τους συμπαρουσιαστές μου. Θα ήταν αστείο μετά από τόσα χρόνια στα βραβεία να μην μπορώ να πω κάτι. Είμαι πάντα θετικός στο να έρχονται νέα παιδιά και να κάνουμε ωραία πράγματα. Τα παιδιά που ήταν φέτος, είναι άτομα πολύ ενεργητικά στα social media κυρίως και έχουν πολύ φανατικό κοινό στο κομμάτι αυτό. Είχαμε ένα πολύ ωραίο πάντρεμα και καλή διάθεση χωρίς να υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα.

Θα σε πάω πολλά χρόνια πίσω. Πως μπήκες στον χώρο των media; Θυμάσαι το πρώτο σου ρεπορτάζ;

Ξεκίνησα από το pop corn, το μουσικό περιοδικό. Αυτό μου άνοιξε τις πόρτες και με έβαλε σε αυτό τον μαγικό κόσμο. Από μικρό παιδί με ενδιέφερε να κάνω πράγματα με την μουσική. Δεν είχα σκεφτεί ποτέ ότι θα κάνω τηλεόραση δεν είχα την καψούρα αυτή. Μου άρεσε πολύ το ραδιόφωνο. Αγόραζα λοιπόν φανατικά το περιοδικό pop corn και κάποια στιγμή έστειλα ένα βιογραφικό μου, αφού είχα ολοκληρώσει τις σπουδές μου στο εργαστήρι δημοσιογραφίας, και μετά από μια βδομάδα παίρνουν τηλέφωνο και πηγαίνω για ραντεβού. Μου δίνουν να γράψω ένα κείμενο και παράλληλα με στέλνουν να κάνω την πρώτη μου συνέντευξη στον τότε ανερχόμενο Σάκη Ρουβά που είχε συμμετάσχει στο  Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης με το τραγούδι «Πάρτα». Από τότε ο Σάκης Ρουβάς για μένα είναι το γούρι μου. Ήμασταν και οι δυο αρκετά αγχωμένοι. Δυο παιδάκια τα οποία ντρεπόντουσαν να κοιτάξει το ένα το άλλο. Είχα πάει στην συνέντευξη με το κασετοφωνάκι μου και έτοιμες τις ερωτήσεις μου από πριν. Η συνάντηση έγινε στα γραφεία της τότε δισκογραφικής εταιρείας του και η αφορμή ήταν αυτό το τραγούδι. Ήταν ένα πάρα πολύ όμορφο αγόρι, αλλά πολύ ντροπαλό. Όταν ολοκληρώθηκε η συνέντευξη και γύρισα στο γραφείο, μου είπαν ότι τους άρεσε πολύ και ξαφνικά μέσα σε ένα μήνα βρέθηκα να γράφω στο περιοδικό. Έβλεπα το όνομά μου στην ταυτότητα του περιοδικού και δεν το πίστευα, και μέσα σε μερικούς μήνες έγινα αρχισυντάκτης και μετά από δυο χρόνια έγινα διευθυντής του περιοδικού. Μετά από καιρό μαθαίνω από έναν καλό συνεργάτη στο περιοδικό, ότι ανοίγει ένα μουσικό τηλεοπτικό κανάλι. Κάνω λοιπόν ένα ραντεβού με τον Ανδρέα Κουρή στο MAD και του προτείνω ένα δελτίο ειδήσεων μουσικό με τον τίτλο MAD NEWS, μονόλεπτο και να παίζει κάθε μια ώρα. Το ανταλλακτικό μας θα ήταν να είναι χορηγούμενο από το pop corn. Για αυτό το δελτίο πρότεινα την Ναταλία Γερμανού να το παρουσιάσει, αλλά ο Κουρής θέλησε να το αναλάβω εγώ. Μπαίνω λοιπόν επί τόπου και κάνω ένα δοκιμαστικό. Τους άρεσε και έτσι το ανέλαβα εγώ.

Έχεις συνεργαστεί με πάρα πολλούς ανθρώπους στην τηλεόραση. Με ποιους θα ξανασυνεργαζόσουν;

Έχω συνεργαστεί σχεδόν με όλα τα κανάλια. Η συνεργασία που ξεχωρίζω είναι αυτή με την Ναταλία Γερμανού που είναι και ο άνθρωπός μου. Αλλά και η συνεργασία μου με τον Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά μετά από πέντε χρόνια που ήμουν μαζί τους στο Πρωινό ήταν πολύ σημαντικά για μένα. Μέσα από αυτές τις συνεργασίες έμαθα τι σημαίνει να είσαι επαγγελματίας στον αέρα μιας εκπομπής αλλά και το ότι οφείλεις να σέβεσαι τον τηλεθεατή που σε παρακολουθεί. Το καθημερινό είναι για μένα τεράστιο σχολείο.  

Αν έπρεπε να διαλέξεις μια τηλεοπτική παρέα για να ενταχθείς θα ήθελες της Ναταλίας Γερμανού, του Γιώργου Λιάγκα ή της Φαίης Σκορδά;

Θα πήγαινα άνετα σε κάποια ομάδα γιατί μου αρέσουν οι ομάδες αρκεί να είμαι κάπου που θα περνάω καλά και να έχω χημεία με τους ανθρώπους που βρίσκονται στην εκάστοτε εκπομπή. Θα επέστρεφα με μεγάλη χαρά στην παρέα της Ναταλίας Γερμανού. Με την Ναταλία είμαστε άλλωστε κολλητοί και δεν θα με παρεξηγήσει κανένας, πάντα είναι η πρώτη μου επιλογή.

Τόσα χρόνια έχεις φιλοξενήσει άπειρους καλεσμένους σε εκπομπές σου. Σε έχει φέρει κάποιος σε δύσκολη θέση ή να σου ζητήσει να μην παίξει κάτι που είπε;

Εγώ νομίζω φέρνω τους καλεσμένους σε δύσκολη θέση και όχι αυτοί εμένα (γέλια). Για να είμαστε ειλικρινείς ούτε εγώ το κάνω αυτό γιατί τους προσεγγίζω με χιούμορ πάντα και για αυτό τον λόγο έρχονται και στην εκπομπή. Βεβαίως και μου έχει ζητηθεί να αφαιρέσω πράγματα από την εκπομπή και το κάνω με μεγάλη χαρά διότι θα ήθελα και εγώ αντίστοιχα το ίδιο να συμβεί αν πάω κάπου και αλλάξω γνώμη για κάτι γιατί η εκπομπή δεν είναι ζωντανή αλλά μαγνητοσκοπημένη να κάνουν το ίδιο και σε μένα. Θέλω αυτός που έρχεται στην εκπομπή να είναι χαρούμενος και όχι να λέει «Που πήγα και τι είπα και τι έκανα». Έτσι πιστεύω ότι χτίζονται οι σχέσεις. Θεωρώ ότι η εκπομπή βγάζει τόσες πολλές ειδήσεις και αυτός που έρχεται την έχει δει και ξέρει που πηγαίνει. Οπότε είτε είμαστε στο σαλόνι που γίνεται μια κανονική συνέντευξη και λέμε πάρα πολύ ωραία πράγματα  είτε είμαστε στο εξομολογητήριο που υπάρχει ένα πολύ fun στοιχείο εκεί, και στις δυο περιπτώσεις ο καλεσμένος είναι προετοιμασμένος. Αν για το εξομολογητήριο θεωρούμε ότι έχει δύσκολες ερωτήσεις, αν και εγώ τις θεωρώ αστείες και χιουμοριστικές, αν παρόλα αυτά αν κάποιος πιστεύει ότι εκεί είναι το δύσκολο κομμάτι και κάτσει να δει δυο τρεις εκπομπές έχει όλες τις ερωτήσεις στα χέρια του. Οπότε όταν αποφασίζει να έρθει στην εκπομπή ξέρει πάνω κάτω και τι θα ερωτηθεί. Άλλωστε διαφορετικά θα αντιμετωπίσω μια καλεσμένη που είναι μητέρα και διαφορετικά θα αντιμετωπίσω έναν εργένη άντρα 20 χρονών τραγουδιστή που είναι άνετος και κάνει ό,τι θέλει στη ζωή του. Ξέρω πολύ καλά μέχρι που θα φτάσω την κάθε ερώτηση ανάλογα με το άτομο που έχω απέναντί μου.

Υπάρχει καλεσμένος που προσπαθείς ακόμα να πείσεις για να έρθει στο After Dark;

Δεν υπάρχει. Υπάρχουν σαφώς καλεσμένοι που δεν έχουν έρθει στο After Dark αλλά οι λόγοι είναι οι συγκυρίες. Δηλαδή όταν μπορώ εγώ δεν μπορούν αυτοί, υπάρχουν φορές που μπορούσαν κάποιοι καλεσμένοι αλλά εγώ είχα κάνει ήδη τα γυρίσματά μου. Έχει να κάνει πάντα  με τις δουλείες που έχει ο καθένας και το τι θέλει επίσης να πει στην εκπομπή για την δουλειά του. Οι εκπομπές είναι συγκεκριμένες που γράφονται οπότε για παράδειγμα ένας ηθοποιός μπορεί να έχει πει ναι έρχομαι αλλά οι ημερομηνίες που έχει δώσει στην παραγωγή να μην είναι πάνω στα γυρίσματά μας. Με αυτή την έννοια το λέω, ότι προσπαθούμε να το συντονίσουμε και να μην μπορούμε. Τέτοιες «ατυχίες» έχουν προκύψει. Αλλά να υπάρχει κάποιος που να τον θέλω πολύ εγώ προσωπικά και να μην έρχεται δεν έχει συμβεί. Όσους έχω σκεφτεί τους έχω φέρει και αυτοί που δεν έχουν έρθει θα έρθουν θεωρώ.

Σου αρέσει καλύτερα να είσαι κεντρικός παρουσιαστής μιας εκπομπής ή θα ήθελες περισσότερο να είσαι μέλος μιας παρέας;

Δεν μπορώ να διαλέξω ένα από τα δυο γιατί είναι τελείως διαφορετικά πράγματα μεταξύ τους. Μου αρέσουν πολύ και τα δυο και έχω πει πολλές φορές ότι σε μια παρέα θα ξαναπήγαινα με πολύ μεγάλη άνεση γιατί μου αρέσουν οι παρέες, φτάνει βέβαια η παρέα να μου ταιριάζει. Έχω μπει σε πάρα πολλές παρέες τηλεοπτικών εκπομπών αλλά ήταν παρέες που τις ήθελα.  Δεν πιέστηκα ποτέ να κάνω μια συνεργασία που δεν μου άρεσε. Είχα την άνεση βέβαια να το κάνω αυτό και το λέω γιατί πολλές φορές μπορεί να βρεθούμε σε κάτι που να μην θέλουμε να το κάνουμε αλλά να πρέπει για βιοποριστικούς λόγους. Εγώ μέχρι σήμερα όλες τις συνεργασίες που έκανα τις ήθελα πολύ. Είτε με την Ναταλία Γερμανού στο «Μες την καλή χαρά», είτε με τον Γιώργο Λιάγκα και την Φαίη Σκορδά τόσα χρόνια  στο «Πρωινό» του ANT1 και με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου στον «Όμορφο κόσμο το πρωί» στο MEGA . Έχω κάνει πολύ όμορφα πράγματα με ανθρώπους που τους εκτιμώ, τους αγαπώ και τους έχω στην καρδιά μ’αρέσει να κάνω συνεργασία μαζί τους. 

Είναι περίοδος που γίνονται συζητήσεις για την επόμενη χρονιά. Έχεις μιλήσει με το OPEN; Θα δούμε το After Dark και την επόμενη χρονιά μέσα από την συχνότητα του καναλιού;

Βεβαίως και έχουμε μιλήσει με το OPEN για του χρόνου. Απλά δεν μιλάω εγώ απευθείας καθώς εγώ ανήκω στην παραγωγή του MAD καθώς και το After Dark το διαχειρίζεται το MAD TV για λογαριασμό του OPEN. Αυτή την στιγμή γίνονται συζητήσεις και είμαστε πολύ κοντά στην τελική ευθεία για τις υπογραφές ώστε να πάμε για την έκτη σεζόν της εκπομπής.

Ο κόσμος μέσα από τα νούμερα τηλεθέασης δείχνει ότι έχει νούμερο ένα επιλογή την εκπομπή.

Νούμερο ένα και νούμερο δύο, όλα αυτά είναι σχετικά  και εννοείται πως σέβομαι και κοιτάζω τα νούμερα τηλεθέασης γιατί χάρη σε αυτά τα νούμερα βιοποριζόμαστε. Γενικά είμαι πολύ χαρούμενος γιατί έχει καταφέρει και έχει επιβιώσει η εκπομπή πέντε ολόκληρα χρόνια και ο κόσμος έχει δείξει ότι την αγαπάει. Αυτό εμένα μου αρκεί και είναι παιδί μου τηλεοπτικό το After Dark.

Θα συμμετείχες σε κάποιο ριάλιτι όπως το Survivor ή σε κάποιο μουσικό show όπως το J2US;

Σε ένα μουσικό show θα ήθελα να πάω σαν κριτική επιτροπή και κατά καιρούς έχω φλερτάρει με αυτή την θέση γιατί θεωρώ ότι θα ήμουν καλός. Αν ήμουν νεότερος και δεν είχα δουλείες και υποχρεώσεις επειδή μου αρέσουν τα ριάλιτι θα πήγαινα στο Survivor. Βέβαια θα ήμουν καλός στο υπόλοιπο ριάλιτι αλλά όχι τόσο στα αγωνίσματα οπότε θεωρώ ότι θα δυσκόλευα την ομάδα μου και δεν θα ήμουν καλός παίκτης.

Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;

Τα μελλοντικά μου σχέδια είναι να κάνω μερικές βουτιές στην θάλασσα που το έχω ανάγκη και μερικά dj set κλαμπάκια σε φίλους που τους ξέρω χρόνια και πηγαίνω να παίξω μουσική. Έπειτα πιστεύω ότι θα επανέλθω τηλεοπτικά με πολύ ωραία πράγματα που υπάρχουν στο μυαλό μου απλά δεν είναι ακόμα ανακοινώσιμα. Η δουλειά άλλωστε με θρέφει.

Ειδήσεις σήμερα:

Έκτακτες ρυθμίσεις στα δρομολόγια της Γραμμής 7 του Τραμ – Ποιες στάσεις είναι κλειστές

Ελεύθερος ο “ψευτογιατρός” που κατηγορούνταν ότι εξαπατούσε ασθενείς με σκλήρυνση κατά πλάκας

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις