Body shaming: Μία δημοσίευση, στο Instagram της Abercrombie & Fitch, δημιούργησε έντονες αντιδράσεις, σχετικά με την “κανονικοποίηση” της παχυσαρκίας και σε γενικότερο πλαίσιο, τις ανθυγιεινές συνήθειες.

Οι περισσότεροι οίκοι μόδας, έχουν ξεκινήσει να εντάσσουν στις καμπάνιες τους, μοντέλα που δεν έχουν την “κοινωνικά αποδεκτή ομορφιά“.

Τα κιλά, το χρώμα του δέρματος και οι σεξουαλικές προτιμήσεις, δεν αποτελούν πρόβλημα στον χώρο της μόδας, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργεί νέα πρότυπα ομορφιάς, και δίνει την ευκαιρία στους ανθρώπους να ταυτιστούν και να μην αισθάνονται “εξωγήινοι“, επειδή δε “βλέπουν τον εαυτό τους” στις πασαρέλες και στα περιοδικά.

Ακόμη και η γνωστή εταιρία εσωρούχων, Victoria’s Secret, που στο παρελθόν “χρησιμοποιούσε” έναν συγκεκριμένων τύπο μοντέλων, έχει κάνει στροφή, και πλέον προβάλει ανθρώπους “όλων των ειδών”.

Το body shaming και τα πικρόχολα σχόλια

Ωστόσο, μερικοί χρήστες του διαδικτύου διαφωνούν ακόμα με τη συγκεκριμένη αντίληψη, και συχνά κατακρίνουν τους οίκους που επιλέγουν “διαφορετικά” μοντέλα, λέγοντας ότι κατευθύνονται στο άλλο άκρο, όπως συνέβη και στην περίπτωση της Abercrombie.

Η συγκεκριμένη εταιρία συνηθίζει να δημοσιεύει φωτογραφίες των καταναλωτών της, στους επίσημους λογαριασμούς της στα social media.

Έτσι, την Κυριακή 21/8, ανέβασε φωτογραφίες από κοπέλες που φοράνε τα ρούχα τους, γεγονός που προκάλεσε μαζικούς αρνητικούς σχολιασμούς και κριτικές.

Μία γυναίκα, έκανε μία ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Twitter, για μία συγκεκριμένη κοπέλα από το post της Abercrombie. και σε ένα σχόλιο έγραψε :

“Η νέα διαφήμιση της Abercrombie & Fitch μόλις βγήκε… Αυτή τη σεζόν παρουσιάζουν διαβήτη και καρδιακές προσβολές“.

Η Abercrombie, με τη σειρά της απάντησε πώς οι φωτογραφίες δεν προορίζονταν για διαφήμιση, ενώ εκπρόσωπος της εταιρίας δήλωσε:

“Η Abercrombie χαρακτηρίζεται συχνά από τους πελάτες μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μας αρέσει να τους το ανταποδίδουμε αναδημοσιεύοντας τις εικόνες τους στους λογαριασμούς μας”

Αρκετοί άνθρωποι, προσπάθησαν να υπερασπιστούν τη δημοσίευση, και ένας έγραψε χαρακτηριστικά:

“Το να φτιάχνεις ρούχα για ανθρώπους που είναι παχύσαρκοι είναι κακό πράγμα τώρα;”

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρία, το 2003, μηνύθηκε από 250.000 άτομα, έπειτα από ισχυρισμούς ότι υπέστησαν διακρίσεις.

Συγκεκριμένα, ανέφεραν ότι η θέση τους ήταν μακριά από το κοινό, αφού τους είχαν αναγκάσει να δουλέψουν στις αποθήκες, ενώ στις πωλήσεις δούλευαν γυναίκες, οι οποίες είχαν την εμφάνιση που εκτιμούσε η εταιρία “σωστή“. Με αποτέλεσμα η Abercrombie, να καταβάλει 40 εκατομμύρια δολάρια, έτσι ώστε να διευθετηθεί η ομαδική αγωγή.

Ειδήσεις σήμερα:
Νέο βίντεο ντοκουμέντο με τους “αμούστακους νταήδες” του Πύργου – Είχαν βάλει φωτιά σε σχολική αίθουσα

“Όχι” Σταϊκούρα σε νέα παράταση φορολογικών δηλώσεων – “Δεν υπάρχουν σκέψεις”

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις