Άννα Πρέλεβιτς: Οι πρώτες δηλώσεις μετά την γέννηση των διδύμων της – «Όλη μέρα κλαίω από τη χαρά μου»

Το μοντέλο πήρε εξιτήριο από το μαιευτήριο

Άννα Πρέλεβιτς: Οι πρώτες δηλώσεις μετά την γέννηση των διδύμων της – «Όλη μέρα κλαίω από τη χαρά μου»

Η Άννα Πρέλεβιτς και ο Νικήτας Νομικός αναχώρησαν το απόγευμα της Δευτέρας (11/5) από το μαιευτήριο, έχοντας επιτέλους στην αγκαλιά τους τις δίδυμες κόρες τους. Παρά το γεγονός ότι τα μωρά γεννήθηκαν στις 24 Απριλίου και χρειάστηκε να παραμείνουν για λίγο στη θερμοκοιτίδα, πλέον είναι απόλυτα υγιή και βρίσκονται στο σπίτι τους.

Μιλώντας στην κάμερα του Happy Day, η ευτυχισμένη μητέρα εξομολογήθηκε πως δεν σταματά να κλαίει από τη χαρά της για τον ερχομό των παιδιών της και αποκάλυψε μάλιστα τη γέννησή τους ανήμερα της Γιορτής της Μητέρας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης: Άννα Πρέλεβιτς: «Πριν μείνω τώρα έγκυος, είχα χάσει ένα μωρό – Ήταν η χειρότερη στιγμή της ζωής μου»

Όλα όσα είπε η Άννα Πρέλεβιτς

«Ονειρεύομαι αυτή τη στιγμή 20 μέρες. Όλη μέρα κλαίω από τη χαρά μου. Είναι η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής μου, μετά τη μέρα της γέννησης των κοριτσιών. Την πρώτη φορά που τις πήρα αγκαλιά έκλαιγα. Δε το πίστευα. Άκουγα τόσα χρόνια τις φίλες μου που είναι μαμάδες, και έλεγαν για τα παιδιά τους, και δε καταλάβαινα πώς γίνεται να αγαπήσεις ένα πλάσμα από τη πρώτη στιγμή που θα το δεις. Κι εγώ όταν τις είδα, ένιωσα αυτή την απίστευτη αγάπη, λες και τις έχω ήδη 100 χρόνια μαζί μου», είπε αρχικά η Άννα Πρέλεβιτς.

«Πολύ δύσκολο. Για περίπου 7-8 μέρες δε μπορούσα να τις ακουμπήσω,  μόνο να τις βλέπουμε μπορούσαμε. Δόξα τω Θεώ όλα πήγαν καλά. Ήξερα ότι είναι θέμα χρόνου, δεν έχασα ποτέ τη θετική μου διάθεση. Είμαι πολύ χαρούμενη», είπε για το γεγονός πως οι δίδυμες κόρες της χρειάστηκε να μείνουν για περίπου 20 μέρες στη θερμοκοιτίδα

«Όλοι μας ρωτάνε για τα ονόματα. Έχουμε κάποια στο τραπέζι, αλλά δεν έχουμε καταλήξει. Τώρα που θα τις πάρουμε σπίτι, λέγαμε να δούμε λίγο τις προσωπικότητας και θα καταλήξουμε σε κάποια από τα ονόματα που έχουν σκεφτεί. Η μαμά και η πεθερά μου είναι πολύ χαλαρές με αυτό, μας είπαν να κάνουμε ό,τι θέλουμε. Ο σύζυγός μου είναι βράχος δίπλα μου. Είμαι η πιο τυχερή γυναίκα του κόσμου», είπε σε άλλο σημείο η Άννα Πρέλεβιτς.

Δείτε παρακάτω το σχετικό βίντεο:

Θυμίζουμε ότι η Άννα Πρέλεβιτς είχε επιλέξει να γνωστοποιήσει την εγκυμοσύνη της στις 12 Μαρτίου, δημοσιεύοντας μια σειρά από πολύ τρυφερές φωτογραφίες στα social media. Μέσα από ένα καλοκαιρινό σκηνικό στην παραλία, η επιχειρηματίας αποκάλυψε τη φουσκωμένη της κοιλίτσα γράφοντας με νόημα στη λεζάντα: «Εγώ, εσύ, εμείς».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η μεγάλη έκπληξη ήρθε την Κυριακή 10 Μαΐου, όταν η ίδια ανακοίνωσε πως είχε ήδη γίνει μητέρα δύο κοριτσιών εδώ και αρκετές ημέρες. Όπως εξήγησε στους ακολούθους της, τα δίδυμα ήρθαν στον κόσμο νωρίτερα από την αναμενόμενη ημερομηνία, ανατρέποντας τον αρχικό προγραμματισμό του τοκετού.

Η αποκάλυψη της γέννησης έγινε σκόπιμα ανήμερα της Γιορτής της Μητέρας, προσδίδοντας έναν ιδιαίτερο συμβολισμό στην πρώτη της ανάρτηση με τα μωρά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Οι μικρές μας περνούν ακόμα τις μέρες τους στη ΜΕΝΝ του @omilosiaso, (μιας και ήρθαν στον κόσμο λίγες μέρες νωρίτερα, όπως συμβαίνει σε αρκετές περιπτώσεις διδύμων) λαμβάνοντας την καλύτερη δυνατή φροντίδα. Ως νέοι γονείς νιώσαμε από την πρώτη στιγμή απίστευτη ασφάλεια και σιγουριά… και τώρα μετράμε αντίστροφα για τη στιγμή που θα είμαστε όλοι μαζί στο σπίτι μας», είχε αποκαλύψει μεταξύ άλλων η Άννα Πρέλεβιτς.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Anna Prelevic Nomikou (@annaprelevic)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Προσθήκη ως προτεινόμενη
πηγή στην Google
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ