Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας για το ατύχημα στον Άραξο: Διερευνούμε τις συνθήκες του συμβάντος – Το μήνυμα στους τραυματίες

«Για κάποιον λόγο η σκάλα υποχώρησε και βρεθήκαμε στο κενό από ύψος 3 μέτρων»

Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας για το ατύχημα στον Άραξο: Διερευνούμε τις συνθήκες του συμβάντος – Το μήνυμα στους τραυματίες

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας με ανακοίνωση της πήρε θέση για το ατύχημα στον Άραξο την Παρασκευή 1 Μαΐου.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η ανακοίνωση η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές και φορείς του αεροδρομίου Αράξου, διερευνά το συμβάν προκειμένου να διαπιστωθούν οι ακριβείς συνθήκες του ατυχήματος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αναλυτικά:

Με αφορμή το περιστατικό που σημειώθηκε την Παρασκευή 1 Μαΐου 2026 στο αεροδρόμιο του Αράξου, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας εκφράζει τη συμπαράστασή της στους δημοσιογράφους, εικονολήπτες και φωτορεπόρτερ που τραυματίστηκαν και σε όσους κινδύνευσαν στην προσπάθειά τους να αποδώσουν παραστατικά την τελετή ονοματοδοσίας αεροσκάφους της αεροπορικής εταιρείας TUI.

Άμεσα παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και οι τραυματίες διακομίσθηκαν με το ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο για περαιτέρω ιατρική αξιολόγηση.

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές και φορείς του αεροδρομίου Αράξου, διερευνά το συμβάν προκειμένου να διαπιστωθούν οι ακριβείς συνθήκες του ατυχήματος.

Άραξος: «Πονάω πολύ» λέει η μια τραυματίας μετά από πτώση σκάλας σε τελετή στο αεροδρόμιο

Μια από τις τραυματίες μίλησε στην εκπομπή «Εξελίξεις Τώρα» του MEGA για όσα συνέβησαν στο σημείο αλλά και τον πόνο που νιώθει.

«Μας ανεβάσανε πάνω σε μία σκάλα αεροπλάνου, η οποία όμως δεν ακούμπαγε στο αεροπλάνο, ήταν στον αέρα, και κατέρρευσε. Έχω σπάσει το πόδι μου στον αστράγαλο σε τρία σημεία και πρέπει να βάλω λάμες» ανέφερε αρχικά για να προσθέσει:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Δεν είμαι πολύ καλά. Είμαι στο νοσοκομείο του Ρίου αυτήν την στιγμή, θα φύγω όμως από δω. Πονάω, δεν είναι καθόλου… Πονάω πολύ και λίγα παυσίπονα μου δίνουν εδώ».

«Για κάποιον λόγο η σκάλα υποχώρησε και βρεθήκαμε στο κενό από ύψος 3 μέτρων. Όταν σου λέει κάποιος ανέβα επάνω, θεωρώ ότι τα μέτρα ασφαλείας έχουν ληφθεί. Εγώ έσπασα όλο τον εξοπλισμό μου. Έχω ένα κάταγμα ποδοκνημικής, με σκοπό μία επανεξέταση για να δούμε αν θα χειρουργηθεί ή όχι μετά από 10 μέρες» είπε ο φωτορεπόρτερ που τραυματίστηκε από την κατάρρευση της σκάλας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Είναι κάτι που δεν μπορώ να αξιολογήσω ούτε μπορώ να προβώ σε εκτιμήσεις και εικασίες ούτε αποδίδοντας ευθύνες στον αέρα. Είναι οι αρμόδιοι φορείς αυτοί που θα εξετάσουν το περιστατικό και θα αποδώσουν όπου απαιτείται ευθύνες», δήλωσε ο αντιπεριφερειάρχης τουριστικής ανάπτυξης Δυτικής Ελλάδας για να προσθέσει:

«Ήταν απρόσμενο και πολύ στενάχωρο. Ξαφνικά τους είδαμε να πέφτουν. Κατεβήκαμε από την εξέδρα κι εμείς, λίγο έλειψε να πέσουμε κι εμείς. Αυτή ήταν η εικόνα. Αυτομάτως συμπαρασταθήκαμε σε όλους τους τραυματίες και αποχωρήσαμε από την εκδήλωση».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Προσθήκη ως προτεινόμενη
πηγή στην Google
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ