Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη οδηγός μηχανής που έτρεχε με 150 χλμ./ώρα – Του επιβλήθηκε πρόστιμο 7.000 ευρώ

Οδηγείται στον εισαγγελέα

Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη οδηγός μηχανής που έτρεχε με 150 χλμ./ώρα – Του επιβλήθηκε πρόστιμο 7.000 ευρώ

Συνελήφθη χθες το βράδυ στη δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης, οδηγός μηχανής ο οποίος οδηγούμε την μοτοσικλέτα του με 150χλμ/ώρα, ενώ το όριο ήταν 50χλμ/ώρα.

Σήμερα αναμένεται να οδηγηθεί στον εισαγγελέα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα του επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο 7.000 ευρώ, του αφαιρέθηκε το δίπλωμα οδήγησης για δύο μήνες και οι πινακίδες κυκλοφορίας της μηχανής.

Προσθήκη ως προτεινόμενη
πηγή στην Google
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ