ΒΟΑΚ: Στα Χανιά βρέθηκε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, στα πλαίσια της εκδήλωσης για την παρουσίαση του έργου που γίνεται στο Μεγάλο Αρσενάλι και ανακοίνωσε τις αλλαγές που πρόκειται να γίνουν.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης βρίσκεται στα Χανιά, από χθες, μαζί με τον υπουργό Υποδομών, Κώστα Καραμανλή και στην εκδήλωση, μίλησε για τη σπουδαιότητα του έργου αλλά και για τη σημασία του.

Μιλώντας στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Αρχιτεκτονικής Μεσογείου, ο πρωθυπουργός ανέφερε πως ο ΒΟΑΚ είναι το πιο σύγχρονο έργο που θα κατασκευαστεί στην Ευρώπη και πως είχαν παρουσιάσει ένα σχέδιο μαζί με τον κ.Αυγενάκη όταν ήταν στην αντιπολίτευση, το οποίο αφορούσε σε μείωση των ατυχημάτων σε όλη τη χώρα αλλά και στην Κρήτη.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανέφερε επίσης:

“Το έργο αυτό θα γίνει πραγματικότητα, όπως επίσης θα γίνουν πραγματικότητα και τα άλλα μεγάλα έργα στην Κρήτη, όπως το αεροδρόμιο στο Καστέλι. Δεν μπορούμε να περάσουμε άλλα 18 χρόνια χωρίς να αξιοποιήσουμε μία μεγάλη έκταση στο Ηράκλειο. Θα δουλέψουμε μαζί για να κάνουμε πραγματικότητα το αναπτυξιακό μας πρόγραμμα για την Κρήτη”.

Ο κ. Μητσοτάκης μίλησε για την εμπειρία του στο θέμα της οδικής ασφάλειας που παρέχει ο υφιστάμενος ΒΟΑΚ και τόνισε ότι, « ο νέος ΒΟΑΚ θα είναι ο δρόμος του μέλλοντος». Από τα Χανιά ο Πρωθυπουργός ζήτησε την συνεργασία όλων ώστε να ολοκληρωθεί το έργο, αναφέρθηκε στα μεγάλα αναπτυξιακά έργα που δρομολογούνται στο νησί τονίζοντας ότι «πρέπει να δουλέψουμε όλοι μαζί και να κάνουμε πράξη το αναπτυξιακό μας όραμα για το νησί».

Παράλληλα εμφανίσθηκε αισιόδοξος ότι πλησιάζει το τέλος της πανδημίας ωστόσο τόνισε την ανάγκη να προχωρήσουν οι εμβολιασμοί και να μην υπάρχει εφησυχασμός. Στο τέλος της ομιλίας του αναφέρθηκε στις συζητήσεις που είχε με τον πατέρα του Κωνσταντίνο και στο όραμα και εκείνου να αποκτήσει η Κρήτη ένα σύγχρονο αυτοκινητόδρομο.

Αυτό είναι το έργο ανάσα για την Κρήτη – Ο ΒΟΑΚ, οι λεπτομέρειες και τα διόδια (pics)

Ο νέος ΒΟΑΚ στο τμήμα Χανιά – Ρέθυμνο θα έχει μήκος στο πλάτρος περί τα 21,5 μέτρα και θα περιλαμβάβνει δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση.

Πρόκειται για ένα έργο ανάσα για την Κρήτη και το zarpanews.gr παρουσίασε μέσω του Ανδρέα Γερακάκη και του Λεωνίδα Φιλικόζη το έργο με λεπτομέρειες.

Επίσης, από μία λωρίδα έκτακτης ανάγκης σε κάθε κατεύθυνση πλάτους 2,5 μέτρων και μια κεντρική νησίδα με αμφίπλευρο στηθαίο σκυροδέματος στη μέση.

Το τμήμα Σούδα –Βρύσσες είναι μήκους 25,7 χιλιομέτρων. Η αρχή του είναι εκεί που τελειώνει το κατασκευασμένο τμήμα της παράκαμψης Χανίων και το τέλος του στις Βρύσσες. Περιλαμβάνει έξι ανισόπεδους κόμβους και η πυκνότητα είναι περίπου ένας κόμβος ανά πέντε χιλιόμετρα.

Διαβάστε περισσότερα εδώ!

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις