Γκαλιμπάφ: “Αφόρητη η κατάσταση για τις ΗΠΑ στα Στενά του Ορμούζ – Δεν έχουμε καν αρχίσει”
Ανεβαίνει η ένταση από τις δύο αντιμαχόμενες πλευρές
Δύσκολη και αφόρητη χαρακτηρίζει την κατάσταση για τις ΗΠΑ ο ο πρόεδρος του κοινοβουλίου του Ιράν, Μοχάμαντ Μπαγκέρ Γκαλιμπάφ αναφερόμενος στα Στενά του Ορμούζ.
Σε κλιμάκωση προχωρούν και οι δύο πλευρές με τα Στενά του Ορμούζ να είναι στο επίκεντρο.
«Η νέα εξίσωση στο Στενό του Ορμούζ παγιώνεται. Η ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και της διαμετακόμισης ενέργειας έχει τεθεί σε κίνδυνο από τις ΗΠΑ και τους συμμάχους τους, με την παραβίαση της εκεχειρίας και την επιβολή αποκλεισμού βεβαίως, το κακό που προξενούν θα περιοριστεί», έγραψε ο Γκαλιμπάφ σε ανάρτηση του.
Στην συνέχεια πρόσθεσε: «Γνωρίζουμε καλά ότι η συνέχιση της υφιστάμενης κατάστασης είναι αφόρητη για τις ΗΠΑ, κι εμείς δεν έχουμε ακόμη καν αρχίσει».
πηγή στην Google
Ακολούθησε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις