Τέλος εποχής: Η Turkish Airlines αποχωρεί από τη χορηγία της Euroleague μετά από 15 χρόνια
«Η νέα εποχή της EuroLeague ξεκινά τώρα — με μεγαλύτερες φιλοδοξίες και ένα ξεκάθαρο όραμα για να συνεχίσει να διαμορφώνει το μέλλον του ευρωπαϊκού μπάσκετ»

Η συνεργασία μεταξύ της Euroleague και της Turkish Airlines ανήκει πλέον στο παρελθόν, καθώς οι δύο πλευρές ανακοίνωσαν επίσημα τη λήξη της πολυετούς χορηγικής τους σχέσης, έπειτα από 15 χρόνια κοινής πορείας.
Η ανακοίνωση της Euroleague:
«Η Euroleague Basketball ανακοινώνει με υπερηφάνεια την έναρξη μιας τολμηρής νέας εποχής, παρουσιάζοντας μια νέα, καθαρή ταυτότητα για τη κορυφαία διοργάνωσή της: την EuroLeague.
Αυτή η στρατηγική εξέλιξη σηματοδοτεί το τέλος της μακροχρόνιας συνεργασίας ονοματοδοσίας με την Turkish Airlines, η οποία ξεκίνησε το 2010, καθώς η Λίγκα επιταχύνει προς ένα μέλλον αυξημένης ορατότητας, καινοτομίας και παγκόσμιας απήχησης.
Η μετάβαση στη χρήση του ενιαίου brand EuroLeague αντικατοπτρίζει την ωριμότητα της διοργάνωσης και ευθυγραμμίζεται με μια ανανεωμένη εμπορική στρατηγική, που αποσκοπεί στην ενίσχυση της παρουσίας της σε όλες τις πλατφόρμες. Παράλληλα, εδραιώνει την EuroLeague ως τον αδιαμφισβήτητο παλμό του ευρωπαϊκού μπάσκετ.
Έπειτα από 25 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης, η EuroLeague εισέρχεται πλέον σε μια μεταμορφωτική φάση επιταχυνόμενης προόδου. Αυτό το επόμενο κεφάλαιο θα χαρακτηρίζεται από ένα διευρυμένο ρόστερ ελίτ συλλόγων, βαθύτερη διείσδυση σε αναδυόμενες αγορές και τη δημιουργία καινοτόμων συνεργασιών που θα αναβαθμίσουν το άθλημα σε παγκόσμια κλίμακα.
Η Euroleague Basketball εκφράζει τις βαθύτερες ευχαριστίες της προς την Turkish Airlines για τα 15 χρόνια αδιάλειπτης υποστήριξης. Η συνεργασία υπήρξε μία από τις πιο επιτυχημένες και εμβληματικές στον παγκόσμιο αθλητισμό, θέτοντας υψηλά πρότυπα συνέργειας μεταξύ εμπορικών χορηγών και αθλητικών διοργανώσεων.
«Σήμερα αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στην εξέλιξη της Λίγκας μας. Καθώς ενοποιούμαστε υπό το όνομα EuroLeague, δεν πρόκειται απλώς για ένα επαναλανσάρισμα· επανακαθορίζουμε τις φιλοδοξίες μας. Η ευγνωμοσύνη μας προς την Turkish Airlines είναι τεράστια· η υποστήριξή τους συνέβαλε καθοριστικά στη διαμόρφωση της σύγχρονης EuroLeague. Τώρα, με ένα νέο στρατηγικό όραμα και έναν συναρπαστικό οδικό χάρτη μπροστά μας, είμαστε έτοιμοι να ενισχύσουμε το παγκόσμιο αποτύπωμά μας, να εμβαθύνουμε τη σύνδεση με τους φιλάθλους και να προσφέρουμε απαράμιλλη αξία στους συλλόγους, τους συνεργάτες και τους υποστηρικτές μας,» δήλωσε ο CEO της Euroleague Basketball, Paulius Motiejunas.
Αυτή η πρωτοβουλία επαναπροσδιορισμού ταυτότητας και στρατηγικής με το βλέμμα στο μέλλον, αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της Euroleague Basketball στην καινοτομία, την αριστεία και την ανάπτυξη. Η νέα εποχή της EuroLeague ξεκινά τώρα — με μεγαλύτερες φιλοδοξίες και ένα ξεκάθαρο όραμα για να συνεχίσει να διαμορφώνει το μέλλον του ευρωπαϊκού μπάσκετ.»
Ακολούθησε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις