Κύπελλο Ελλάδος Γυναικών: Στις 24 Μαΐου ο τελικός της διοργάνωσης – Ποια πόλη θα τον φιλοξενήσει
Η ανακοίνωση της ΕΠΟ
Ο τελικός Κυπέλλου Ελλάδας για το ποδόσφαιρο γυναικών θα πραγματοποιηθεί στις 24 Μαΐου στο στο γήπεδο του Παναιτωλικού.
Η ΕΠΟ επισημοποίησε τη σχετική απόφαση, με τον πρωταθλητή ΠΑΟΚ να αντιμετωπίζει στο Αγρίνιο τον Αστέρα Τρίπολης, στην πρώτη του παρουσία σε τελικό του θεσμού, ενώ ακόμη δεν έχει διευκρινιστεί αν θα γίνει παρουσία κόσμου.
Να θυμίσουμε ότι πέρυσι, ο τελικός στο Πανθεσσαλικό είχε γίνει κεκλεισμένων των θυρών, κάτι που είχε προκαλέσει έντονες αντιδράσεις τόσο από τον Παναθηναϊκό και την ΑΕΚ, όσο και από τους φιλάθλους των δύο ομάδων.
Η ανακοίνωση της ΕΠΟ
«O τελικός του Κυπέλλου Ελλάδας Γυναικών 2025-2026 με φιναλίστ τον ΠΑΟΚ και τον Αστέρα Τρίπολης θα διεξαχθεί την Κυριακή 24 Μαΐου 2026 και ώρα 17:30 στο γήπεδο του Παναιτωλικού.
Ο πρωταθλητής Ελλάδας και πολυνίκης του θεσμού, ΠΑΟΚ, θα αντιμετωπίσει τον Αστέρα Τρίπολης, ο οποίος θα συμμετάσχει για πρώτη φορά σε τελικό Κυπέλλου. Για να φτάσει στον τελικό, η ομάδα της Θεσσαλονίκης απέκλεισε κατά σειρά τους ΑΣ Βόλος 2004, ΑΕ Μυκόνου, AEK, ενώ ο Αστέρας προκρίθηκε έναντι των ΠΑΣ Πύργου, ΑΟ ΡΕΑ, ΑΟ Αγίας Παρασκευής.
Σημειώνεται ότι σε περίπτωση ισόπαλου αποτελέσματος στην κανονική διάρκεια του αγώνα ακολουθεί ημίωρη παράταση και εφόσον χρειαστεί, ακολουθεί η εκτέλεση πέναλτι».
πηγή στην Google
Ακολούθησε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις