Γιώργος Μπαρτζώκας: Η αναφορά του στον ΛΕΞ μετά την παραμονή του στον Ολυμπιακό
Τι ανέφερε ο Έλληνας τεχνικός
Ο Γιώργος Μπαρτζώκας θα συνεχίσει να είναι προπονητής του Ολυμπιακού ως το 2029 όπως ανακοίνωσαν και επίσημα οι «ερυθρόλευκοι» την Πέμπτη 25/6.
Μάλιστα, στις πρώτες του δηλώσεις ο έμπειρος τεχνικός τόνισε «παραμένουμε ταπεινοί και πεινασμενοι». Η συγκεκριμένη ατάκα του Γιώργου Μπαρτζώκα έφερε στο μυαλό όλων τον πρώτο δίσκο του ΛΕΞ με τον ομώνυμο τίτλο που έκανε ντεμπούτο στις 11 Νοεμβρίου 2014.
Ο τρεις φορές καλύτερος προπονητής της Ευρώπης έστειλε το δικό του μήνυμα για το μέλλον: «Η ανανέωση της συνεργασίας μας για τα επόμενα τρία χρόνια με γεμίζει χαρά και συγκίνηση. Για μένα ο Ολυμπιακός είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο από μια επαγγελματική στέγη. Είναι η ομάδα μου, το σπίτι μου και το πιο μακρύ ταξίδι της πορείας μου στο χώρο. Μαζί του αξιώθηκα να ζήσω αξέχαστες στιγμές και χρέος όλων μας είναι παλέψουμε για ακόμα περισσότερες.
Θέλω προτιστως να ευχαριστήσω τους προέδρους της ομάδας μας Γιώργο και Παναγιώτη Αγγελόπουλο για τη σταθερή σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει όλα αυτά τα χρόνια. Μια σχέση που σφυρηλατήθηκε μέσα σε αμοιβαίο σεβασμό, ειλικρίνεια και κοινό όραμα για την πρόοδο του Ολυμπιακού.
Η αμφίδρομη σύνδεση με τους φιλάθλους μας αποτελεί για μένα ανεξάντλητη πηγή δύναμης. Είναι το καύσιμο που με ωθεί να συνεχίζω με το ίδιο πάθος και την ίδια αίσθηση ευθύνης απέναντι στην ομάδα.
Τα συναισθήματα που μας χαρίζει ο Ολυμπιακός δεν εξοφλούνται. Η μόνη μορφή ανταπόδοσης είναι η αδιάκοπη προσπάθεια να τον κάνουμε μεγαλύτερο, ισχυρότερο και όσο τον δυνατόν πιο αντάξιο της ιστορίας του. Συνεχίζουμε ταπεινοί και πεινασμένοι».
πηγή στην Google
Ακολούθησε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις