Τζάκρη: “Καμία συζήτηση Δημοκρατών – ΠΑΣΟΚ έως τώρα, είμαι βέβαιη ότι θα υπάρξει”
«Έχουμε κυβέρνηση μαφίας» και δεν απέκλεισε συγκλήσεις με τον προοδευτικό χώρο
Απάντηση στα σενάρια περί μετακίνησης της στο ΠΑΣΟΚ έδωσε το πρωί της Παρασκευής (26/6) μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ η Θεοδώρα Τζάκρη.
Σε ερώτηση για το πράσινο φόρεμα με το οποίο εμφανίστηκε στην εκπομπή το στέλεχος των Δημοκρατών είπε με χιούμορ ότι «είναι Μουντιάλ και μας έχει τρελάνει όλους το Πράσινο Ακρωτήρι», προσθέτοντας πως της αρέσει «όταν τα outsider νικούν την αλαζονεία των αντιπάλων τους».
Αναφερόμενη στα σενάρια προσέγγισης με το ΠΑΣΟΚ, τόνισε πως οι Δημοκράτες του Στέφανου Κασσελάκη θα συμμετάσχουν σε οποιαδήποτε συζήτηση μόνο όταν αυτή αφορά συγκλίσεις πολιτικών χώρων και όχι μεμονωμένων προσώπων.
«Η επιθυμία μου θα ήταν να υπάρξει σύγκλιση πολιτικών κομμάτων. Οι χώροι μας είναι όμοροι ιδεολογικά. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει καμία συζήτηση, αλλά είμαι βέβαιη ότι θα υπάρξει, είτε πριν είτε μετά τις εκλογές», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ερωτηθείσα ποιοι μπορούν να αναλάβουν αυτόν τον ρόλο, απάντησε πως «Ανδρουλάκης, Κασσελάκης, σίγουρα. Και Τσίπρας και όλοι όσοι θέλουν», σημειώνοντας ότι απαιτούνται συνεργασίες.
Την ίδια στιγμή η Θεοδώρα Τζάκρη άσκησε κριτική στον Αλέξη Τσίπρα και μίλησε για αλλαγή τακτικής απέναντι στον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Εξηγώντας: «Να σας πω τι λέει ο κύριος Τσίπρας; “Οκτώ χρόνια χάνω από τον Μητσοτάκη. Όχι επειδή είναι έξυπνος, όμορφος, καλύτερος πολιτικός. Χάνω επειδή υπάρχει ένα πασίδηλο σύστημα συμφερόντων, μιντιακό και όχι μόνο, που τον υποστηρίζε”».
«Λέει ο κ. Τσίπρας ότι αυτό τώρα θα αλλάξει, θα προσχωρήσει εκείνος στα συμφέροντα και αυτή τη φορά θα τον νικήσει τον Μητσοτάκη. Επειδή θα πάει με τα συμφέροντα και τα συμφέροντα θα έρθουν μαζί του» υπογράμμισε.
πηγή στην Google
Ακολούθησε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις