Αγγελική Νικολούλη: Το συγκινητικό μήνυμα για τη μητέρα της, έξι μήνες μετά τον θάνατό της (pic)

Η σπαρακτική ανάρτηση που έκανε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram

Αγγελική Νικολούλη: Το συγκινητικό μήνυμα για τη μητέρα της, έξι μήνες μετά τον θάνατό της (pic)
NDPPHOTO / ΕΛΛΗ ΠΟΥΠΟΥΛΙΔΟΥ

Συμπληρώθηκαν έξι μήνες από την ημέρα που η Αγγελική Νικολούλη έχασε το πολυτιμότερο στήριγμά της, τη μητέρα της, και η γνωστή δημοσιογράφος θέλησε να μοιραστεί τις σκέψεις της με τους διαδικτυακούς της φίλους. Μέσα από μια ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, η παρουσιάστρια της εκπομπής «Φως στο Τούνελ» περιέγραψε το κενό που άφησε πίσω της η απώλεια της αγαπημένης της μητέρας.

Στο μήνυμά της, το οποίο δημοσιεύτηκε το βράδυ της Δευτέρας 4 Μαΐου, η Αγγελική Νικολούλη στάθηκε ιδιαίτερα στη σιωπή που επικρατεί πλέον στο πατρικό της σπίτι. Όπως εξήγησε η ίδια, το σπίτι όπου μεγάλωσε παραμένει «βουβό» εδώ και μισό χρόνο, καθώς λείπει η φωνή και η παρουσία του ανθρώπου που του έδινε ζωή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης: Αγγελική Νικολούλη: «Το “Τούνελ” έχει βοηθήσει στο να εξιχνιαστούν συνολικά 32 δολοφονίες»

Tι έγραψε η Αγγελική Νικολούλη στο Instagram

«Πέρασαν έξι μήνες και όλα παραμένουν βουβά στο σπίτι μας το πατρικό… Μόνο τα λουλούδια σου άνθισαν και σου τα έφερα όλα… Μου λείπεις μανούλα μου…» έγραψε η δημοσιογράφος στην ανάρτηση που έκανε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.

Η ανάρτηση που έκανε στο Instagram:

Θυμίζουμε ότι η μητέρα της Αγγελικής Νικολούλη άφησε την τελευταία της πνοή το Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2025. Είχε προηγηθεί μια δύσκολη περίοδος νοσηλείας στο νοσοκομείο του Ρίου, κατά την οποία η δημοσιογράφος βρισκόταν συνεχώς στο πλευρό της, παρά το βαρύ επαγγελματικό της πρόγραμμα.

Η Αγγελική Νικολούλη δεν είχε διστάσει στο παρελθόν να αναφερθεί δημόσια στη μητέρα της, περιγράφοντάς την ως τη γυναίκα που της έμαθε να είναι δυνατή και να παλεύει για την αλήθεια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Προσθήκη ως προτεινόμενη
πηγή στην Google
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ