Μύκονος : Το τελευταίο διάστημα, έχουν ξεκινήσει να γίνονται πολλές αναφορές από ξένους τουρίστες οι οποίοι επισκέπτονται το νησί των Ανέμων και αναφέρονται στα πολύ ακριβά πιάτα τα οποία καλούνται να πληρώσουν “χρυσά”.

Μετά την “καταγγελία” για τα πανάκριβα καβουροπόδαρα τα οποία έφαγαν μητέρα και κόρη σε εστιατόριο του νησιού, ένα ζευγάρι από τον Καναδά αναφέρει πως κλήθηκε να πληρώσει για λίγα στρείδια και δυο ποτά το ποσό των 570 δολαρίων.

Ο ιδιοκτήτης του DK Oyster, Δημήτρης Καλαμαράς, μιλά, για τις “καταγγελίες” που έχουν γίνει και ξέσπασε κατά των αρνητικών κριτικών καθώς αναφέρει πως οι περισσότεροι από αυτούς τους ανθρώπους θέλουν να φάνε ένα δωρεάν γεύμα και μέσω προσπαθειών να γίνουν influencers.

“Δυστυχώς, όλοι όσοι εργαζόμαστε στον τομέα της φιλοξενίας έχουμε προσεγγιστεί από διαβόητους influencers που, αντί να βγάζουν τα προς το ζην διαφημίζοντας προϊόντα και υπηρεσίες στο κοινό τους, ασκούν πίεση σε ορισμένες επιχειρήσεις για υπέρογκες χρεώσεις και δωρεάν γεύματα”, είπε στο Kennedy News and Media.

Μάλιστα ανέφερε πως το μαγαζί του έχει διαφημιστεί με τους τρόπους που θεωρούνται κατάλληλοι και πως δε θα υποκύψει στους influencers και αυτά που ζητούν.

Μύκονος – Αναφερόμενος στη Lindsay Breen η οποία μέσω social media αναφέρθηκε με αρνητικά σχόλια στο εστιατόριο καθώς σύμφωνα με εκείνη ήταν πανάκριβα τα φαγητά και η μεταχείριση από τους εργαζόμενους δεν ήταν καλή, ξέσπασε λέγοντας :

“Αυτό το άτομο που προσπαθεί να γίνει διάσημο μέσω αναρτήσεων στο Instagram με το όνομα Lindsay Breen ξεκινά με ένα ψέμα”, ενώ δεν παρέλειψε να σχολιάσει τις αρνητικές κριτικές τις οποίες και χαρακτηρίζει “ψευδείς”.

“Ισχυρίζεται ότι ζήτησε επανειλημμένα ένα μενού με κοκτέιλ και ότι ο σερβιτόρος δεν φαινόταν να ήθελε να το προσφέρει. Παρόλα αυτά, έκανε παραγγελία. Ένας influencer, ένας έμπειρος πολυταξιδεμένος άνθρωπος, που ζει μέσα από τις εμπειρίες του στον κόσμο έκανε αυτό που δεν θα έκαναν οι περισσότεροι ενήλικες με σωστό μυαλό, παρήγγειλε ποτά και φαγητό από έναν σερβιτόρο που αρνήθηκε να παρουσιάσει μενού”.

Μύκονος – Οι μαυροπίνακες στο εστιατόριο

Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του εστιατορίου, έχουν τοποθετηθεί τρεις τεράστιοι μαυροπίνακες στην είσοδο του εστιατορίου πάνω στους οποίους αναγράφονται οι τιμές και το μενού και με αυτό τον τρόπο ξέρουν τι θα κληθούν να πληρώσουν. Επιμένει πως οι “φτηνοί πελάτες” καταστρέφουν τη φήμη του μαγαζιού και δεν μπορεί να δεχτεί κάτι τέτοιο.

Δηλώνει επίσης, πως πολλοί είναι αυτοί που αντιγράφουν τα σχόλια που αναρτώνται στο Tripadvisor και πως υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι παροτρύνουν τους πελάτες να πάνε σε κάποιο μαγαζί, να φάνε και έπειτα να αρνηθούν να πληρώσουν τον λογαριασμό επικαλούμενοι λόγους οι οποίοι δεν βγάζουν κανένα απολύτως νόημά.

Ειδήσεις σήμερα

Θρίλερ με δυο νεκρούς ηλικιωμένους σε διαμέρισμα στην Κυψέλη – Η δυσοσμία κινητοποίησε τους γείτονες

Προφυλακιστέος ο συζυγοκτόνος του Ρεθύμνου – Τι ισχυρίστηκε στον ανακριτή (vid)

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις