Πήραν εξιτήριο οι δύο χειριστές του πυροσβεστικού ελικοπτέρου που έπεσε στο Μέτσοβο – “Είμαι πολύ τυχερός”
Δείτε βίντεο από τη στιγμή της διάσωσης
Εξιτήριο από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων πήραν οι δύο χειριστές του πυροσβεστικού αεροσκάφους που έπεσε χθες Πέμπτη 25/6 στη Λίμνη Αώου στο Μέτσοβο.
Η κατάστασή τους ήταν πολύ καλή και η παραμονή τους στο νοσοκομείο ήταν μόνο για να υποβληθούν σε προληπτικές εξετάσεις.
Οι δύο χειριστές υπέγραψαν οι ίδιοι αργά το βράδυ της Πέμπτης το εξιτήριό τους και αποχώρησαν από το νοσοκομείο αργά το βράδυ.
Όπως δήλωσε ο 29χρονος χειριστής στην ΕΡΤ, «πραγματικά είμαι πολύ τυχερός που είμαι καλά. Χαίρομαι πάρα πολύ που δεν έχουμε πάθει κάτι και εγώ και ο συνάδελφός μου».
Όσον αφορά στον Αυστραλό χειριστή, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ήταν πιο ψύχραιμος μετά το περιστατικό.
Δείτε βίντεο από τη στιγμή της διάσωσης:
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στο Μέτσοβο: Η στιγμή του ατυχήματος
Υπενθυμίζεται ότι το ατύχημα σημειώθηκε κατά τη διάρκεια της κρίσιμης διαδικασίας υδροληψίας από την τεχνητή λίμνη Αώου.
Το πίσω μέρος του αεροσκάφους ήρθε σε επαφή με την επιφάνεια του νερού, με αποτέλεσμα το ελικόπτερο να χάσει την ευστάθειά του και να προσκρούσει στη λίμνη.
Η στιγμή της πρόσκρουσης:
Το πυροσβεστικό ελικόπτερο είχε απογειωθεί νωρίτερα από το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων, έχοντας ως αποστολή να συνδράμει στις επιχειρήσεις κατάσβεσης δασικής πυρκαγιάς στην ευρύτερη περιοχή των Γρεβενών.
πηγή στην Google
Ακολούθησε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις