Η σύγκρουση τρένων στα Τέμπη βάζει στο προσκήνιο με τον χειρότερο τρόπο, μια σειρά από λάθη, αστοχίες και παραλείψεις του ΟΣΕ.

Ο Κώστας Μουρουδέλης, Διευθυντής Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης ΟΣΕ, δήλωνε στις 21 Φλεβάρη – 7 ημέρες πριν το δυστύχημα – από την Καβάλα και με κατηγορηματικό τρόπο πως υπάρχει υποστελέχωση στους σιδηροδρόμους, ενώ για να γίνει συντήρηση των γραμμών χρειάζεται προσπάθεια από ειδικούς μια και δεν είναι εύκολο.

“Πλέον ο ΟΣΕ δεν έχει κόσμο και μέσα, και οι διαδικασίες για να μπορέσεις να κάνεις συντήρηση δεν είναι εύκολες. Επομένως, η συντήρηση είναι μακροχρόνια, για δεκαπέντε χρόνια αφού τελειώσει το έργο της ανάταξης που θα γίνει. Το 2023 θα λάβει χώρα το έργο της ανάταξης για δύο χρόνια, θα διατηρείται σε πολύ καλά επίπεδα η υφιστάμενη γραμμή ώστε να μη μείνει η ανατολική Μακεδονία και η Θράκη από τρένο.

Παράλληλα, το κομμάτι της γραμμής Νέα Ζίχνη – Αμφίπολη ήταν στο κατηργημένο δίκτυο. Όταν καταργείται ένα δίκτυο, περνάει στο Δημόσιο. Με ΦΕΚ το ξαναβάλαμε στο υπό αναστολή λειτουργίας κι έρχεται στον ΟΣΕ, όπου μπορεί πλέον να γίνει μια επιπλέον σύνδεση και να κλείσουν βρόγχοι για να μπορεί να γυρίζει και να εξυπηρετεί τις πόλεις”.

Ειδήσεις σήμερα:

“Πήρα στάχτες και αποκαΐδια, τι να αναγνωρίσω;” – Έχασε τον σύζυγο και τον 5χρονο γιο της στα Τέμπη

“Σκάστε, σήμερα ουρλιάζουν οι μανάδες” – Συγκλονίζει το μήνυμα θείας φοιτητή που είναι στη ΜΕΘ

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις