Εύβοια: Συνελήφθησαν τρεις ανήλικοι που μπήκαν σε γήπεδο για κλοπή
Προσπάθησαν με σιδερένιο λοστό να διαρρήξουν την είσοδο αποθήκης
Απόπειρα κλοπής καταγράφηκε σε αθλητική εγκατάσταση στη βόρεια Εύβοια, με τις αρχές να προχωρούν στη σύλληψη πέντε ατόμων, ανάμεσά τους και τρεις ανήλικοι.
Το περιστατικό σημειώθηκε το βράδυ της 21ης Μαΐου, όταν αστυνομικοί που πραγματοποιούσαν περιπολία εντόπισαν τους δράστες την ώρα που επιχειρούσαν να παραβιάσουν αποθηκευτικό χώρο του αθλητικού συγκροτήματος.
Από την έρευνα προέκυψε ότι οι πέντε εμπλεκόμενοι ενήργησαν από κοινού. Αρχικά φέρονται να προκάλεσαν ζημιές στην παροχή ρεύματος του χώρου, αφαιρώντας το ρολόι της ΔΕΗ, ενώ στη συνέχεια χρησιμοποίησαν σιδερένιο λοστό για να διαρρήξουν την είσοδο αποθήκης που ανήκει στον Δήμο της περιοχής.
Οι αστυνομικοί επενέβησαν άμεσα, ακινητοποιώντας και συλλαμβάνοντας τους δράστες πριν ολοκληρώσουν την απόπειρα κλοπής.
Παράλληλα, σε βάρος των γονέων των τριών ανηλίκων σχηματίστηκε δικογραφία για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου.
πηγή στην Google
Ακολούθησε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις