Νέα στοιχεία δόθηκαν στην δημοσιότητα για την υπόθεση με την τραγωδία στα Τέμπη, τα οποία αφορούν τον μηχανοδηγό του Intercity 62 και τον σταθμάρχη.

Το έγγραφο που δημοσιοποίησε το Mega δείχνει ότι τόσο ο μηχανοδηγός, όσο και ο 59χρονος σταθμάρχης Λάρισας, γνώριζαν ότι κινούνταν στην ίδια γραμμή με την εμπορική αμαξοστοιχίας.

Την ημέρα που συνέβη η τραγωδία στα Τέμπη, δηλαδή την Τρίτη 28 Φεβρουαρίου η αμαξοστοιχία 63 κινήθηκε από Νέους Πόρους προς Λάρισα με γραμμή καθόδου, στις 21:48.

Δύο λεπτά αργότερα, στις 21:50,  η αμαξοστοιχία 93506 έφυγε από την Λάρισα προς τους Νέους Πόρους με γραμμή ανόδου, με τη διαδρομή να κρατάει 22 λεπτά.

Στις 23:04, το Intercity 62, έφυγε από Λάρισα προς Νέους Πόρους και κατευθύνθηκε στην γραμμή ανόδου, ενώ στην διαγώνιο 118 μπήκε στην γραμμή καθόδου.

Δεν πέρασαν ούτε 20 λεπτά και στις 23:21, έγινε η σφοδρή μετωπική σύγκρουση των δύο τρένων.

Επιπλέον, η ομάδα του Mega έκανε αυτοψία στον χώρο της περιβόητης τηλεδιοίκησης στο σταθμαρχείο Λάρισας, για την οποία αναφέρουν υπάλληλοι ότι δεν λειτουργεί από το 2019.

Το κτίριο σύμφωνα με το Mega ήταν υπό διάλυση, ενώ σύμφωνα με το ρεπορτάζ, αν λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση, θα είχαν ενεργοποιηθεί τα συστήματα ασφαλείας και η τραγωδία στα Τέμπη δεν θα είχε συμβεί.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, το συγκεκριμένο δωμάτιο, από το οποίο κρέμονταν καλώδια, θα ήταν ο χώρος που θα εργάζονταν οι σταθμάρχες και θα είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθούν την πορεία των τρένων, την κατεύθυνση αλλά και τη γραμμή πάνω στην οποία κινούνταν τα τρένα.

Παρ’ όλα αυτα, από τον τοπικό πίνακα χειρισμού, ο σταθμάρχης ο οποίος έχει προφυλακιστεί, μπορούσε να δει την πορεία μόνο σε ακτίνα πέντε χιλιομέτρων.

Ειδήσεις σήμερα:

Απεργία πείνας στη φυλακή κάνει ο Ντάνι Άλβες, επειδή η σύζυγός του θέλει να τον χωρίσει

Αποκαλύψεις για την “Μαρία Τσάλλα” από υπάλληλό της – Της χάρισε την επιχείρηση πλεκτών

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις