Απομένουν λίγες ώρες για την Black Friday 2022 και ο Συνήγορος του Καταναλωτή δίνει σημαντικές συμβουλές στους καταναλωτές.

Οι καταναλωτές πρέπει να αντιλαμβάνονται ότι το μάρκετινγκ της Black Friday αποσκοπεί στη δημιουργία κλίματος καταναλωτικής αδημονίας και ευφορίας. Οι υπερβολικές μειώσεις τιμών ενδέχεται σε ορισμένες περιπτώσεις να υποκρύπτουν δόλιες πρακτικές.

Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές

  • Η ιστοσελίδα του καταστήματος να διαθέτει πλήρη ταυτοποιητικά στοιχεία: Εταιρική επωνυμία, έδρα, ταχυδρομική και ηλεκτρονική διεύθυνση, ΑΦΜ, τηλέφωνα επικοινωνίας, αριθμό καταχώρησης στο ΓΕΜΗ.
  • Να υπάρχει ποικιλία εναλλακτικών τρόπων πληρωμής, όχι μόνο αντικαταβολή ή τραπεζική κατάθεση σε λογαριασμό. Αν εμφανίζεται κάτι ως μοναδικός τρόπος θα πρέπει να μας προβληματίζει.
  • Το site να παρέχει τη δυνατότητα της εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών, και το link για την Ηλεκτρονική Πλατφόρμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, το οποίο θα πρέπει πάντα να κοιτάζουμε αν είναι ενεργό.
  • Να μην εντοπίζεται πολλά ορθογραφικά και γραμματικά – συντακτικά λάθη, τα οποία δηλώνουν προχειρότητα, και θα πρέπει να βάζουν τους καταναλωτές σε δεύτερες σκέψεις.

Τα δικαιώματα των καταναλωτών ισχύουν στο ακέραιο, χωρίς μονομερείς ή αυθαίρετες εξαιρέσεις από την πλευρά των εμπόρων.

Οι καταστηματάρχες έχουν ήδη ξεκινήσει μικρές εκπτώσεις στα προϊόντα τους, οι οποίες αναμένεται να κορυφωθούν την Παρασκευή (25/11), ώστε να προσελκύσουν το αγοραστικό κοινό.

Πολλοί καταναλωτές έχουν ήδη κάνει την απαραίτητη έρευνα αγοράς και είναι έτοιμοι να αγοράσουν το αγαπημένο τους ρούχο, αξεσουάρ, ηλεκτρονικό είδος στην πολυαναμενόμενη Black Friday 2022.

Ειδήσεις σήμερα:

Πρώην στέλεχος της “Κιβωτού” άδειασε κρυφά μυστική θυρίδα σε τράπεζα – Θρίλερ με το περιεχόμενο

Η σπαρακτική ιστορία ενός κοριτσιού από την “Κιβωτό” – Οι γονείς του πέθαναν παλεύοντας να πάρουν την επιμέλεια

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις