Deutsche Welle: Φοβάται πιο πολύ την απόσυρση πυραύλων Tomahawk η Γερμανία
Τι αναφέρει το δημοσίευμα
Η Γερμανία βρίσκεται σε αναβρασμό σύμφωνα με την Deutsche Welle μετά την απόφαση του Τραμπ για αποχώρηση αμερικανικών στρατευμάτων από τη χώρα.
Ωστόσο, αυτό που προκαλεί μεγαλύτερη ανησυχία είναι το δημοσίευμα των New York Times ότι οι ΗΠΑ, εκτός από στρατεύματα, ενδέχεται να ακυρώσουν την προγραμματισμένη για το 2026 στάθμευση στη Γερμανία αμερικανικών πυραύλων μεγάλου Βεληνεκούς τύπου Tomahawk.
Eιδικοί εκτιμούν ότι αυτή θα ήταν μια «δραματική εξέλιξη» για την αποτρεπτική ικανότητα της Γερμανίας και του ΝΑΤΟ στην Ευρώπη, δεδομένου ότι οι πύραυλοι αυτοί θα άλλαζαν τις ισορροπίες απέναντι τη Μόσχα. Όπως αναφέρει ο ειδικός σε θέματα πολιτικής ασφάλειας Νίκο Λάνγκε στην ιστοσελίδα tagesschau.de, «υπάρχουν ρωσικοί πύραυλοι στο Καλίνινγκραντ που μας απειλούν» και η Γερμανία δεν διαθέτει το κατάλληλο «όπλο» για να απαντήσει.
πηγή στην Google
Ακολούθησε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις