Ο Μητσοτάκης, ο Ανδρουλάκης και η “ώρα ΠΑΣΟΚ”
Τα σχόλια του πρωθυπουργού στο περιθώριο του ραντεβού με τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ
Με τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ και αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης Νίκο Ανδρουλάκη συναντήθηκε σήμερα Τρίτη 3/3 ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, προκειμένου να τον ενημερώσει για τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή.
Η συνάντησή τους ήταν προγραμματισμένη για τις 12 το μεσημέρι, ωστόσο ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ πέρασε το κατώφλι του γραφείου του πρωθυπουργού στη Βουλή στις 12:04.
Με αφορμή τη μικρή καθυστέρηση στην προσέλευση του κ. Ανδρουλάκη, ο πρωθυπουργός είπε με χιούμορ “ώρα ΠΑΣΟΚ”.
Στη συνέχεια, βέβαια, συμπλήρωσε πως “εντάξει, τα πέντε λεπτά είναι απολύτως αποδεκτά”.
Λίγο νωρίτερα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης σχολίασε την παρουσία πολλών δημοσιογράφων και φωτογράφων στο γραφείο του, λέγοντας “ευτυχώς έχουμε μεγάλο γραφείο“.
πηγή στην Google
Ακολούθησε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις