Ο Στέφανος Κωνσταντινίδης έκλεισε φέτος 24 χρόνια πορείας στην ελληνική τηλεόραση και από τον Σεπτέμβριο εντάχθηκε στο δυναμικό της Barking Well Media και τον παρακολουθούμε καθημερινά στο πλευρό της Κατερίνας Καινούργιου στον Alpha.

Αποκλειστικά στο DEBATER, ο έμπειρος παρουσιαστής, δημοσιογράφος και καθηγητής στο MediaLab του ΑΝΤ1 κάνει την τηλεοπτική ανασκόπηση της χρονιάς που μας πέρασε και σχολιάζει τις εκπομπές και τα πρόσωπα που τις πλαισιώνουν.

Διαβάστε παρακάτω όλα όσα μας είπε:

Φέτος ανήκεις στην παρέα της Κατερίνας Καινούργιου και την εκπομπή “Super Katerina”. Πως είναι η παρέα εκεί;

Για μένα είναι μια νέα συνεργασία με νέα πρόσωπα, αφού μόνο με τον Θέμη Μάλλη, που είναι ο project manager της εκπομπής, έχω συνεργαστεί κατ’ εξακολούθηση, με πολύ μεγάλη επιτυχία και σε πολύ καλό κλίμα στο παρελθόν. 

Ήταν λοιπόν για μένα όλο αυτό ένα στοίχημα, όπως και η χημεία στον αέρα με την Κατερίνα. 

Η Κατερίνα είναι αυθόρμητη και αυθεντική και αυτό το αγαπά ο κόσμος και το εκτιμώ και γω αφάνταστα.

Αισθάνομαι ότι το «βρήκαμε» όλοι από την αρχή και τους τέσσερις πρώτους μήνες είναι ξεκάθαρο πως το στοίχημα αυτό έχει πετύχει. Έχουμε δέσει ως ομάδα.

Είμαστε επαγγελματίες, ξέρουμε ότι το καλό όλων είναι το κοινό καλό για την εκπομπή και μέχρι στιγμής, στο slot 10.00-13.00’ ο κόσμος επιλέγει κυρίως εμάς για να δει τόσο τα κοινωνικά θέματα της επικαιρότητας όσο και να ψυχαγωγηθεί. 

Στο πρώτο μισό της σεζόν όλα δείχνουν ότι γίνεται μια άρτια δουλειά στην “Super Katerina” και όλοι μας θα βάλουμε τα δυνατά μας ώστε και το 2023 να συνεχίσουμε να είμαστε η πρώτη επιλογή στις καρδιές αλλά και στο χέρι του κοινού που πατάει το τηλεκοντρόλ.

Υπάρχουν στιγμές που διαφωνείς με τον Ανδρέα Μικρούτσικο. Πες μου τη γνώμη σου για αυτόν.

Ο Ανδρέας Μικρούτσικος είναι ένας λόγιος της τηλεόρασης. Είναι ένα αναπόσπαστο μέρος της ιστορίας της ελληνικής τηλεόρασης και είναι πολύ μεγάλη μου τιμή να κάθομαι στο ίδιο πάνελ μαζί του. Φυσικά, όταν σε κάτι διαφωνώ μαζί του, αφού μέρος της δουλειάς μας είναι και το σχόλιο, θα του εκφράσω τη διαφωνία μου. Πάντα όμως με σεβασμό όχι μόνο στα χρόνια και την εμπειρία του αλλά και στο εξαιρετικό μυαλό που έχει. 

Ο Ανδρέας σέβεται τις αρχές του διαλόγου ακόμα και με τηλεοπτικούς όρους. 

Μια και τελείωσε η χρονιά 2022 ας κάνουμε μια ανασκόπηση. Ποιοι είναι κατά τη γνώμη σου οι νικητές της φετινής σεζόν και ποιοι οι χαμένοι;

Ξεκάθαρος νικητής είναι η μυθοπλασία και κυριώς ο ALPHA. Πολύ μεγάλο μέρος του κοινού, εκατομμύρια Έλληνες τηλεθεατές, παρακολουθούν την prime time ζώνη του ALPHA που αρχίζει από τις 20:00 με τον Παράδεισο των Κυριών, μετά ο Σασμός και τέλος Αυτή η Νύχτα Μένει.

Ο ΑΝΤ1 μαζί με το τηλεοπτικό κοινό αποχαιρέτησαν στο πρώτο μισό του 2022 το φαινόμενο «Άγριες Μέλισσες». 

Το Mega με εμφατικό τρόπο παρουσίασε την εξαιρετική δουλειά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη «Maestro» που το κοινό την αγκάλιασε με τα μεγαλύτερα νούμερα τηλεθέασης που έκανε φέτος ένα σίριαλ, κατάφερε να ενταχθεί στο Netflix και να το βλέπουν παγκόσμια. 

Το Just The 2 Of Us στο δεύτερο μισό του 22’ απέδειξε ότι τα live shows έλειψαν από το κοινό και εγκαινίασε την επιστροφή στις live Σαββατιάτικες family friendly «υπερπαραγωγές»  

Χαμένοι της φετινής σεζόν είναι τα ριάλιτι. Πολλά υποσχόμενες παραγωγές με πολύ μεγάλα μπάτζετ πέρασαν και δεν ακούμπησαν και πολλές φορές δεν έπιασαν καν την βάση. 

Ποιος θυμάται την Φάρμα, το μαγειρικό ριάλιτι του ΑΝΤ1; 

Ποιος θυμάται τον περσινό νικητή του MasterChef; 

Μεγάλη πτώση και για το GNTM και δεν αναφέρομαι μόνο στα νούμερα τηλεθέασης αλλά και στο γκέλ που δεν κάνει στον κόσμο. Ποιος θυμάται την φετινή νικήτρια του GNTM; 

Με εξαίρεση πάντα το Survivor που ακόμα καλά καλά κρατεί και είναι σημαντικό ότι τα καταφέρνει και διατηρείται μετά από τόσα χρόνια σε υψηλά νούμερα τηλεθέασης και το επέλεξε το κοινό τους πρώτους έξι μήνας του 22’ . 

Έγινε λόγος και ντόρος για τη διάδοχο του Γιώργου Παπαδάκη, Μαρία Αναστασοπούλου. Εσύ πως τη βλέπεις;

Είναι πολύ φυσιολογικό να έχει γίνει τόσος ντόρος για τη διάδοχη κατάσταση στο «Καλημέρα Ελλάδα» και το ποιος θα διαδεχτεί τον «δάσκαλο» Γιώργο Παπαδάκη. Μοιάζει σαν ένα μαγικό ραβδάκι να έδωσε μια εξαιρετική ευκαιρία ζωής στην Μαρία Αναστασοπούλου όταν ο Γιώργος Παπαδάκης αποφάσισε να δώσει το κλειδί της εκπομπής σε εκείνη και εκείνος πλέον, από του χρόνου, να είναι στο κοντρόλ και να καθοδηγεί. Το ποιος θα διαδεχτεί στο τέλος τον Γιώργο Παπαδάκη θα αποτελέσει ένα κομμάτι της ιστορίας της ελληνικής τηλεόρασης.

Στέφανος Κωνσταντινίδης

Το όνομα της  Μαρίας Αναστασοπούλου θα γραφτεί στην ιστορία, αλλά μόλις ξεκινήσει η νέα σεζόν θα πρέπει να δουλέψει πολύ σκληρά και με την καθοδήγηση του κ. Παπαδάκη, μια λαμπρή καριέρα διαγράφεται μπροστά της. 

Πόσο τυχερό αυτό το κορίτσι, θα πουν κάποιοι, αλλά μην ξεχνάμε ότι η τύχη πάει και με αυτούς που έχουν εργαστεί σκληρά και διαθέτουν το υπόβαθρο. 

Κάνοντας μια ανασκόπηση στος πρωινές εκπομπές μεταξύ 10:00 με 13:00 του 2022, πέραν της εκπομπής που συμμετέχεις (Super Katerina), ποιοι είναι οι νικητές και ποιοι οι χαμένοι; 

Το 21’ ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά για τον ΑΝΤ1 αφού ο Γιώργος Λιάγκας ήρθε για να σώσει «Το Πρωινό» της Φαίης Σκορδά το οποίο ναυαγούσε σε νούμερα τηλεθέασης και τα κατάφερε το 22’. Με έναν τελείως διαφορετικό τρόπο, μετατρέποντάς την ψυχαγωγική εκπομπή, κατά το ήμισυ, σε αμιγώς κοινωνική εκπομπή, τα κατάφερε και με τη βοήθεια του θέματος της Πισπιρίγκου μέχρι τον Ιούλιο του 2022 αφού τερμάτισαν πρώτοι. 

Είναι μια προσωπική επιτυχία του Γιώργου Λιάγκα αυτό γιατί η Φαίη Σκορδά είχε στυλώσει πόδια και έλεγε δημοσίως ότι δεν συμφωνεί με αυτό που συμβαίνει. 

Φέτος ο Γιώργος Λιάγκας παραμένει στο Πρωινό και θα δώσει τη μάχη της πρώτης θέσης στα νούμερα τηλεθέασης με μας, με την «Super Katerina». 

Η Φαίη Σκορδά συζητήθηκε ως η μεταγραφή του καλοκαιριού και έστησε στον ΣΚΑΙ την πρωινή εκπομπή που εκείνη θεωρούσε ότι θα έλξει το τηλεοπτικό κοινό. 

Ένα ανάλαφρο πρωινό με εκείνη στο τιμόνι και αρχικά μια αμιγώς γυναικεία ομάδα. «Γυναίκες έχουμε απέναντι, νοικοκυρές να μας βλέπουν, πάμε να μιλήσουμε στην ψυχή και στην καρδιά τους», φαίνεται να σκέφτηκαν. Μέχρι το πρώτο μισό φαίνεται ότι αυτή η σκέψη απέτυχε. Τα νούμερα της Ιωάννας Μαλέσκου πέρσι ήταν υψηλότερα από αυτά της Φαίης Σκορδά φέτος. Το All Star Survivor στους κόλπους του ΣΚΑΙ, ίσως αποδειχθεί σωτήρια λέμβος. Οψόμεθα. 

Το Star πρόπερσι είχε αποφασίσει να δώσει ένα τέλος στην πολύ επιτυχημένη συνεργασία που είχε με την «Φωλιά των ΚουΚου» για τέσσερα χρόνια. Επέλεξε να κάνει κάτι καινούργιο με δυο νέα παιδιά που ήρθαν από ένα ραδιόφωνο της Χαλκίδας.

Δε στέφθηκε με επιτυχία και έριξε άδοξα αυλαία τον Ιούνιο που μας πέρασε. 

Φέτος επιλέγει να κρατήσει τον ίδιο τίτλο με πέρσι, να κάνει μια σκαλέτα πολύ κοντά με την σκαλέτα που είχε «η Φωλιά των ΚουΚου» με παρόμοια θέματα αλλά με διαφορετικό ζευγάρι παρουσιαστών. 

Δύο χαμογελαστά παιδιά με ένα «νεανικό» πάνελ. Μέχρι στιγμής φαίνεται ότι δεν είναι στις προτιμήσεις του κοινού το νέο Breakfast at Star. Όμως ακόμα είναι νωρίς. Το GNTM βοήθησε κάποιες μέρες το πρωινό του Star να κάνει διψήφια νούμερα. Το Master Chef το 2023 θα βοηθήσει περισσότερο;

Είναι πάντως μια διαφορετική πρόταση από τα υπόλοιπα πρωινά, αλλά μια ίδια πρόταση που έχει ξανακάνει το STAR στο τηλεοπτικό κοινό με την «Φωλιά των ΚουΚου» χωρίς όμως να υπάρχει στο τιμόνι μια Κατερίνα Καραβάτου και ένας Κρατερός Κατσούλης.

Η πρόταση της Μπέττυς Μαγγίρα είναι μια πρόταση που συνεχίζεται για δεύτερη χρονιά στο OPEN. Πέρσι της έδωσε το φιλί της ζωής την άνοιξη, σε ότι αφορά στα νούμερα τηλεθέασης, το Survivor και συγκεκριμένα ο Άρης Σοϊλέδης να ιδρώνει στους στίβους μάχης και η σύντροφος του Μαρία Αντωνά να ιδρώνει κι αυτή στο πάνελ της εκπομπής προσπαθώντας να μαζέψει τα αμάζευτα του Κωνσταντίνου Εμμανουήλ, του Τριαντάφυλλου και πολλών άλλων που ήταν εναντίον του καλού της. 

Η προσθήκη του Παναγιώτη Χατζιδάκη δεν βοήθησε. Βέβαια τα νούμερα τηλεθέασης είναι πάνω από τον μέσο όρο του καναλιού και αυτό είναι ενθαρρυντικό, έστω στις συζητήσεις εσωτερικής κατανάλωσης. 

Το «Πάμε Δανάη» παραμένει μια εναλλακτική πρόταση στην πρωινή ζώνη. 

Η μικρότερης διάρκειας εκπομπή (μιάμιση ώρα) της πρωινής ζώνης, έχει ωραίες ρουμπρίκες, συνεντεύξεις και καλό κλίμα μεταξύ των παρουσιαστών. 

Είναι μια αντιπρόταση απέναντι στα υπόλοιπα πρωινά που ασχολούνται με την lifestyle και κοινωνική επικαιρότητα.

Από τον Ιανουάριο του 22’ το «Πάμε Δανάη»  δεν συνέχισε τόσο καλά όσο ξεκίνησε, με αξιοπρεπή όμως νούμερα τηλεθέασης και κατακτώντας την τρίτη θέση, αν και ξεκίνησε ως πρώτο τον «πρωινό» μαραθώνιο.

Φέτος ξεκάθαρα έχει χάσει τη μάχη του τίτλου για την πρώτη και τη δεύτερη θέση και νομίζω ότι πρέπει να μη γίνουν κοσμοϊστορικά γεγονότα για να μπορέσει το «Πάμε Δανάη» να πρωταγωνιστήσει. 

Την κόντρα που υπάρχει μεταξύ Ελεωνόρας Μελέτη και Σταματίνας Τσιμτσιλή για το ποια εκπομπή είναι προϊόν αντιγραφής της άλλης πως την κρίνεις;

Δε θεωρώ ότι είναι μια ουσιαστική κόντρα μεταξύ της Ελεωνόρας και της Σταματίνας αν κι αυτό αρέσει πολύ και ως «τίτλος» κυρίως στο αδηφάγο κοινό, γιατί πουλάει. Θα μιλήσω ως «αυτόπτης μάρτυρας»,  γιατί ήμουν εκεί στην πρώτη χρονιά της Ελεωνόρας Μελέτη στο STAR όταν κάναμε την «Πρωινή Μελέτη». 

Ήταν το πρώτο infotainment πρωινό – πρωινό, αφού υπήρχε πολιτικό σχόλιο από τον διευθυντή του πολιτικού ρεπορτάζ του STAR Χρήστο Τσεμπέρη, υπήρχε lifestyle και gossip. Η εκπομπή αυτή στήθηκε στο STAR από το Θέμη Μάλλη με παρουσιάστρια την Ελεωνόρα Μελέτη και ήμουν κι εγώ μεταξύ άλλων σε αυτό το team. Από την άλλη, παρθενογένεση δεν υπάρχει στην τηλεόραση. Σημασία δεν έχει πώς βαφτίζεται μια εκπομπή και ποιος θεωρεί ότι την έκανε πρώτος, αλλά πώς εξελίσσεται μια εκπομπή. Έχει σημασία τι βίντεο θα φτιάξει μια εκπομπή, πώς θα προσεγγίσει το θέμα και πως θα το σχολιάσει. Μπορεί δύο εκπομπές να έχουν επακριβώς τα ίδια θέματα και να τα προσεγγίζουν με εντελώς διαφορετικό τρόπο και το κοινό να εμπιστεύεται την Α και όχι τη Β εκπομπή για τον τρόπο παρουσίασης και σχολίου. 

Στέφανος Κωνσταντινίδης

Αυτό κάνει τη διαφορά στις εκπομπές. 

Τα υπόλοιπα είναι το περιτύλιγμα. Ποτέ όμως καμία εκπομπή δεν έμεινε στο περιτύλιγμά της και ποτέ δεν την αγάπησε ο κόσμος για αυτό, παρά μόνο για το περιεχόμενο.

Το Σαββατοκύριακο έχει αποδειχθεί ότι στην μεσημεριανή ζώνη νικήτρια είναι η Ναταλία Γερμανού. Τι πιστεύεις ότι γίνεται και κανείς δεν την ξεπερνάει απέναντί της;

Η Ναταλία είναι η αγαπημένη συνήθεια των τηλεθεατών τα μεσημέρια του Σαββατοκύριακου και αυτό το έχει κατακτήσει με τη συνέπειά της όλα αυτά τα χρόνια, αλλά και με το ότι λέει ξεκάθαρα την άποψή της ακόμα και σχολιάζοντας ειλικρινώς ανθρώπους και συνθήκες μέσα από το ίδιο της το κανάλι . 

Αυτό είναι κεκτημένο της Ναταλίας.

Επιλέγει πάντα μια ομάδα, η οποία κάνει μια πολύ όμορφη «σταυροβελονιά» στον τρόπο που παρουσιάζει και σχολιάζει τα θέματα. Χωρίς ακρότητες, χωρίς κορώνες, με μια ηρεμία που χρειάζεται τα Σαββατοκύριακα, αλλά με άποψη. Επειδή όμως πέρσι ήμουν απέναντι από τη Ναταλία με την Κατερίνα Καραβάτου στο Mega, πέρσι συνειδητοποίησα τι συμβαίνει σε αυτή τη ζώνη. Μετά τα Δελτία Ειδήσεων των 13:00 ο κόσμος όλος φεύγει από την ελεύθερη τηλεόραση και βλέπει Netflix, πλατφόρμες και on demand και τα others στα νούμερα τηλεθέασης ξεπερνούν το 40%. 

Ο κόσμος που βλέπει τηλεόραση επιλέγει αυτόν που έχει χτίσει τη ζώνη, τη Ναταλία Γερμανού, η οποία φροντίζει και μέσω του twitter της , που είναι πολύ δυνατό, να ξυπνάει το κοινό της και να λέει «είμαι εδώ, έλα, μίλα μου». 

Η μεταγραφή της Φαίης Μαυραγάνη από το OPEN στον ΑΝΤ1 για κάποιους θεωρήθηκε αποτυχία καθώς τα νούμερα τηλεθέασης έπεσαν αρκετά. Εσένα ποια είναι η γνώμη σου;

Αποτελεί πλέον θέσφατο στην τηλεόραση ότι κανένας μα κανένας παρουσιαστής δεν έχει ως περιουσία του το κοινό του. 

Δεν φεύγει από το ένα κανάλι να πάει στο άλλο, ακόμα και κάνοντας την ίδια εκπομπή και παίρνει όλο το κοινό του. 

Η Φαίη Μαυραγάνη επέλεξε να πάρει κάποιους συνεργάτες της και έκανε πολύ καλά γιατί όταν μεταφέρεται μια εκπομπή δεν μεταφέρεται μόνο ο παρουσιαστής αλλά και οι βασικοί συνεργάτες. Όλο αυτό θέλει τον χρόνο του. Δεν πάνε άσχημα τα νούμερα τηλεθέασης απλά στο OPEN που δεν κάνει νούμερα τηλεθέασης ως κανάλι, έκανε την διαφορά η Φαίη Μαυραγάνη. 

Στον ΑΝΤ1 που είναι ένα κανάλι που πρωταγωνιστεί και κάνει υψηλά νούμερα τηλεθέασης, τα φετινά της νούμερα δεν φαίνεται να κάνουν την διαφορά. Το παλεύει ακόμα αλλά θέλει όλο αυτό χρόνο, πίστη και προσπάθεια.  

Σου έλειπε από την τηλεόραση η Ρούλα Κορομηλά; Πως βλέπεις την  επιστροφή της στο «Σπίτι με το MEGA»;

Η Ρούλα Κορομηλά αποτελεί ένα βασικό κομμάτι της ιστορίας της ιδιωτικής τηλεόρασης. Είναι η αρχή της ελληνικής τηλεόρασης αυτή η γυναίκα μαζί με λίγα ακόμα άτομα. Φυσικά, έχει θέση και στην σημερινή τηλεόραση αρκεί να έχει εκείνη διάθεση να κάνει κάποια πράγματα. Φαίνεται ότι γύρισε με διάθεση. 

Θα ήθελα πάντως μια πιο grande εμφάνισή της και δεν εννοώ στιλιστικά που πάντα είναι άψογα ντυμένη αλλά στο θέμα του φωτισμού και των σκηνικών θα μπορούσε να γίνει κάτι πολύ πιο grande για την Ρούλα. Όμως ήρθε να παρουσιάσει ένα ήδη υπάρχων πρότζεκτ που έχει συστηθεί με συγκεκριμένους όρους στο κοινό και μην ξεχνάμε ότι το «Σπίτι με το MEGA» ήταν αυτό που κρατούσε συντροφιά στο κοινό την περίοδο της καραντίνας και για αυτό φτιάχτηκε. Αφού λοιπόν ήρθε να κάνει το «Σπίτι με το MEGA»  αντιλαμβάνομαι γιατί το «Σπίτι με το MEGA» δεν ανανεώθηκε και έμεινε ως το «Σπίτι με το MEGA» που όλοι γνωρίσαμε. 

Για πολλούς η φετινή σεζόν του Νίκου Μουτσινά είναι αποτυχημένη. Πιστεύεις ότι πρέπει να κάνει ένα διάλειμμα ο Νίκος από την τηλεόραση;

Είναι σίγουρα η τελευταία χρονιά του στην καθημερινή ζώνη. Το έχει πει ξεκάθαρα ότι τον έχει κουράσει το καθημερινό και έχει δικαίωμα οποιοσδήποτε να πει ότι κουράζεται από μία δουλειά και είναι λαϊκισμός το σχόλιο του οποιουδήποτε άλλου “Κουράστηκε ο Μουτσινάς με τα χιλιάδες ευρώ που παίρνει”;

Ναι, έχει δικαίωμα να πει ότι κουράστηκε. Θεωρώ λοιπόν ότι ο Νίκος Μουτσινάς θα παραμείνει στην τηλεόραση του χρόνου, γιατί βιοπορίζεται από αυτό και τα λεφτά της τηλεόρασης πάντα είναι πολλά όταν είσαι ο Νίκος Μουτσινάς, αλλά θα βρει κάτι διαφορετικό. 

Η δήλωση που έχει κάνει φέτος, ότι δηλαδή θέλει να ασχοληθεί με την θεατρική παραγωγή, την συγγραφή και γενικότερα με το να παίζει στις παραστάσεις του, δίνει μια ξεκάθαρη απάντηση για το τηλεοπτικό του μέλλον. 

Θα είναι πολύ ωραίο να κάνει ότι τραβάει η ψυχή του. Στην τηλεόραση ότι ζητήσει να κάνει θα βρει χώρο και τον αντίστοιχο διευθυντή προγράμματος να του κάνει την επιθυμία του πραγματικότητα.

Το Love Island έπρεπε να το κάνει η Ηλιάνα Παπαγεωργίου; Γιατι δεν πήγε καλά σε νούμερα;

Με ρωτάς για το Love Island αλλά νομίζω ότι αν του χρόνου κάποιος διαβάσει την συνέντευξη αυτή δεν θα θυμάται ποιο είναι το συγκεκριμένο παιχνίδι. 

Αυτό είναι πολύ καλό για την Ηλιάνα Παπαγεωργίου γιατί δεν θα θυμάται και την παρουσιάστρια του συγκεκριμένου παιχνιδιού. 

Το Love Island ήταν εξαρχής ένα «επικίνδυνο» project για όποιον παρουσιαστή σέβεται τον εαυτό του και ελάχιστοι έως κανένας σοβαρός παρουσιαστής δε θα το έκανε.

Δεν κονταροχτυπήθηκαν δηλαδή θεριά της παρουσίασης και επικράτησε η Ηλιάνα Παπαγεωργίου. 

Στην πράξη είχε ένα πολύ κακό casting, ότι πιο φτηνό έχω δει στην ελληνική τηλεόραση, για το ελάχιστο που αναγκάστηκα να το παρακολουθήσω. 

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, η οποία έχει έναν πηγαίο αυθορμητισμό θα πρέπει να μελετήσει αυτό που λέει ο λαός. «Με τα -οχι- χτίζεις καριέρες».

Τώρα ήρθε η θέση του κριτή στο My Style Rocks να σώσει τη χρονιά, επικοινωνιακά για την Ηλιάνα. 

Υπάρχει και Θεός και φαίνεται να την αγαπά. 

Σου λείπει από την τηλεόραση η Ιωάννα Μαλέσκου;

Η Ιωάννα Μαλέσκου δεν πρόλαβε να γίνει brand ώστε να λείψει από τους τηλεθεατές. 

Δεν κατάφερε αυτά τα δύο χρόνια να βάλει τη σφραγίδα της ως παρουσιάστρια. 

Δεν κατάφερε να ακούς τη φωνή της και να λες «να, η Ιωάννα». 

Δεν είδαμε κανένα ξεχωριστό στοιχείο στον τηλεοπτικό χαρακτήρα της. Δεν ξέρω αν φταίει εκείνη, το περιβάλλον, οι κακοί συμβουλάτορες, οι κακοί συνεργάτες ή  κάτι άλλο. 

Αν της ξαναδωθεί δεύτερη ευκαιρία στην τηλεόραση, θα πρέπει να κάνει όσα δεν έκανε και να μην κάνει όσα έκανε. 

Την επιτυχία της ΕΡΤ όπου έχει επενδύσει τόσο στην ψυχαγωγία όσο και στην μυθοπλασία πως την κρίνεις εσύ;

Η ΕΡΤ πράγματι κάνει τα δυο-τρία τελευταία χρόνια μια προσπάθεια να γίνει περισσότερο ανταγωνιστική ή να τέρψει περισσότερο τους τηλεθεατές κρατώντας πάντα αυτό που οφείλει να είναι η κρατική τηλεόραση, δηλαδή εκπαιδευτική, ενημερωτική και ψυχαγωγική. 

Πολλές επιλογές είναι εξαιρετικές. 

Πολλά σίριαλ είναι εξαιρετικά. 

Όλο αυτό το εναλλακτικό που θέλει να δείξει η κρατική τηλεόραση έχει κοινό και μπορεί τα νούμερα τηλεθέασης να μην είναι μεγάλα όμως το ευρύτερο κοινό παρακολουθεί τις εκπομπές της ΕΡΤ και on demand.

Θα πρέπει όμως η ΕΡΤ να απαγκιστρωθεί από την αραχνιασμένη αντίληψη ότι ποιοτικός ως παρουσιαστής  είναι αυτός που προέρχεται από τον χώρο της τέχνης. Δηλαδή τα τηλεπαιχνίδια της δεν χρειάζεται υποχρεωτικά να τα κάνουν μόνο ηθοποιοί αλλά υπάρχουν και παρουσιαστές για αυτό. Τις εκπομπές δεν χρειάζεται μόνο να τις κάνουν ηθοποιοί και άνθρωποι της τέχνης, υπάρχουν παρουσιαστές και για αυτό. Υπάρχουν και παρουσιαστές οι οποίοι έκαναν εμπορικά προτζεκτ στην ιδιωτική τηλεόραση που έχουν και τις γνώσεις και την παιδεία και την ποιότητα να προσαρμοστούν σε πρότζεκτ της ΕΡΤ, να τα αναβαθμίσουν και να τα φέρουν πιο κοντά στον μέσο τηλεθεατή. 

Θα ήταν ωραίο λοιπόν να δούμε την ΕΡΤ να είναι λίγο πιο τολμηρή στις επιλογές.

Ειδήσεις σήμερα:

Πόσα πληρώνονται οι celebrities για κάθε post στο Instagram – Ποσά που “ζαλίζουν” (pics)

Η Ιωάννα Τούνη λέει τα κάλαντα των Θεοφανίων και ανυπομονεί – “Βγες ρε μπέμπη” (vid)

Η πολυαναμενόμενη αυτοβιογραφία του Πρίγκιπα Χάρι κυκλοφορεί στα ελληνικά

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις