Τζένιφερ Λόπεζ: Πήρε 2 εκατ. δολάρια για να τραγουδήσει σε γάμο δισεκατομμυριούχου στην Ινδία (vids)

Οι καυτές εμφανίσεις της Λατίνας σταρ

Τζένιφερ Λόπεζ: Πήρε 2 εκατ. δολάρια για να τραγουδήσει σε γάμο δισεκατομμυριούχου στην Ινδία (vids)
EPA / CAROLINE BREHMAN

Η Τζένιφερ Λόπεζ επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά τον τίτλο της ως μία από τις πιο ακριβοπληρωμένες entertainers στον κόσμο, λαμβάνοντας μια αμοιβή που ζαλίζει για μια μοναδική εμφάνιση. Η διάσημη τραγουδίστρια και ηθοποιός φέρεται να έβαλε στον λογαριασμό της 2 εκατομμύρια δολάρια για να τραγουδήσει στον πολυτελή γάμο ενός Ινδού δισεκατομμυριούχου το περασμένο Σαββατοκύριακο.

Η εκθαμβωτική εμφάνιση της JLo πραγματοποιήθηκε στο Ουνταϊπούρ, την «Πόλη των Λιμνών» της Ινδίας, στο πλαίσιο των τετραήμερων εορτασμών για την ένωση δύο ισχυρών επιχειρηματικών οικογενειών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης: Τζένιφερ Λόπεζ & Μπεν Άφλεκ: Μαζί στην πρεμιέρα της νέας ταινίας της, μετά το διαζύγιό τους (vid)

Η Λατίνα σταρ χάρισε στους τυχερούς καλεσμένους ένα αξέχαστο σόου, ερμηνεύοντας μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της, όπως τα κλασικά πλέον «Waiting for Tonight» και «Get Right».

Η JLo δεν απογοήτευσε τους καλεσμένους, επιλέγοντας αποκαλυπτικές και λαμπερές ενδυμασίες που αναδείκνυαν τις χορευτικές της ικανότητες και τις δυναμικές της ερμηνείες.

Το σόου κορυφώθηκε με τη JLo να ανεβάζει στη σκηνή τους ευτυχισμένους νεόνυμφους, Νέτρα Μαντένα και Βάμσι Γκαντιράτζου, κλείνοντας τη βραδιά με μια εγκάρδια πρόποση: «Είθε αυτές οι οικογένειες να ενωθούν σε αυτή την υπέροχη μέρα και ο Θεός να μας ευλογεί όλους».

Ποιο είναι το νεόνυμφο ζευγάρι

Οι νεόνυμφοι αποτελούν ένα πραγματικό power couple του επιχειρηματικού κόσμου. Η νύφη, Νέτρα, είναι κόρη του Ράμα Ρατζού Μαντένα, Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της επιφανούς φαρμακευτικής εταιρείας Ingenus Pharmaceuticals.

Ο γαμπρός, Βάμσι Γκαντιράτζου, δεν υστερεί σε επιτυχία, καθώς είναι συνιδρυτής και Διευθυντής Τεχνολογίας της πλατφόρμας παράδοσης φαγητού Superorder και μάλιστα είχε συμπεριληφθεί πέρυσι στη διάσημη λίστα του Forbes «30 Under 30».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ