Τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων του Mad Clip, βγήκαν δύο μήνες μετά το μοιραίο τροχαίο που του στοίχησε τη ζωή.

Οι τοξικολογικές εξετάσεις έδειξαν πως το ποσοστό αλκοόλ στο αίμα του ήταν 0,9% με όριο το 0,5%, ενώ δεν εντοπίστηκαν ίχνη από άλλες ουσίες στον οργανισμό του τράπερ.

Αυτό σημαίνει ότι ο Mad Clip ήπιε περίπου τρία ποτά στον γάμο που ήταν καλεσμένος πριν το θανατηφόρο τροχαίο.

Το πόρισμα για την ταχύτητα του αυτοκινήτου

Σύμφωνα με το πόρισμα του πραγματογνώμονα η ταχύτητα πρόσκρουσης του αυτοκινήτου στη μεταλλική κολώνα ήταν μικρότερη της αρχικής ταχύτητας του οχήματος η οποία υπολογίζεται στα 134χλμ /ώρα, λόγο της επιβράδυνσης που υφίσταται το όχημα ολισθαίνοντας με τους τροχούς του. Έτσι, την ταχύτητα πρόσκρουσης την υπολογίσαμε στα 80-85χλμ/ώρα. Σε παρόμοιες προσκρούσεις είχαμε θανατηφόρους τραυματισμούς ακόμη και με 65χλμ/ώρα.

Δεν ενεπλάκη άλλο όχημα

Την 5η μέρα μετά το συμβάν υπέπεσε στην αντίληψή μου υλικό από τις κάμερες του παρακείμενου πρατηρίων καυσίμων και αποκλείστηκε το ενδεχόμενο εμπλοκής κάποιου άλλου οχήματος, ζώου ή πεζού. Ερμηνεύοντας λοιπόν το υλικό παρατηρήσαμε τα εξής: Το αυτοκίνητο εξέρχεται με επιτυχία το καμπυλόγραμμο τόξο της δεξιάς στροφής και μέσα στην ευθεία παρατηρείται μια πολύ μικρή δεξιόστροφη κίνηση (μικρή περιστροφή) του αυτοκινήτου και εν συνεχεία βλέπουμε όλως παραδόξως μια αλλοπρόσαλλη και μη αναμενόμενη εντελώς ξαφνική εκτροπή του αυτοκινήτου με φόρα και κατεύθυνση αριστερόστροφη. Εν συνεχεία επέρχεται η πρόσκρουσή του στο μεταλλικό ιστό φωτισμού αφού προηγουμένως διέγραψε τόξο 210 μοιρών”, ανέφερε στο πόρισμά του ο πραγματογνώμονας, Παναγιώτης Μαδιάς.

Δύο τα πιθανά αίτια του τροχαίου

Σύμφωνα με την εκτίμηση του Παναγιώτη Μαδιά, υπήρχαν δυο λόγοι για τα αίτια του δυστυχήματος. Αρχικά τα αίτια πρέπει να αναζητηθούν στο αν συνέβη κάτι στον οδηγό ή στο αυτοκίνητο, μήπως σε αυτή τη στιγμή ο οδηγός, αντιλαμβανόμενος ότι πάει να χάσει τον έλεγχο του οχήματος, προβαίνει σε ξαφνικό υπερδιορθωτικό ελιγμό προς τα αριστερά χάνοντας εντελώς τον έλεγχο του οχήματος, με τα επερχόμενα αποτελέσματα, αναφέρει ο πραγματογνώμονας.

Τα αγωνιστικά ελαστικά και τα νερά στον δρόμο

Mετά την εξονυχιστική έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο αυτοκίνητο, διαπιστώθηκε πως τα ελαστικά του αυτοκινήτου ήταν τύπου Semi Slick. Πρόκειται για λάστιχα που χρησιμοποιούνται σε αγώνες, τα οποία όταν έρθουν σε επαφή με το νερό κρυώνουν και η απόδοση τους μειώνεται.

Σύυμφωνα με τον πραγματογνώμονα, βρέθηκαν σε τρία μέρη του δρόμου νερά, που σημαίνει πως η πρόσφυση του αυτοκινήτου ήταν μειωμένη. Τα ελαστικά ήταν περσινά και δεν είχαν φθορές, όμως είναι κατάλληλα μόνο για στεγνό δρόμο.

Ο Mad Clip, όπως φαίνεται από την πραγματογνωμοσύνη, πάτησε το φρένο και η ταχύτητα έφτασε από τα 134 χλμ, με τα οποία κινούνταν, στα 80 χλμ, τα οποία όμως δεν ήταν αρκετά για να αποφύγουν τη μοιραία σύγκρουση με την κολώνα και το δέντρο πάνω στη λεωφόρο Βουλιαγμένης.

Ακόμα, οι αναρτήσεις του πολυτελούς αυτοκινήτου έδειξαν πως δεν υπήρχε καμία επέμβαση, που θα μπορούσε να είχε παίξει ρόλο στο τραγικό δυστύχημα, ενώ οι καλωδιώσεις που συνδέονταν με τον εγκέφαλο της Porsche είχαν καταστραφεί, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να δώσουν κάποια παραπάνω πληροφορία για τις συνθήκες του τροχαίου.

Ο κ. Μαδιάς επισήμανε πως μέσα στα συντρίμμια του αυτοκινήτου βρέθηκε και το κινητό και ο σταυρός του Mad Clip, καθώς και άλλοι δύο σταυροί.

Ειδήσεις σήμερα:

Ο μικρότερος γιος του Μάικλ Τζάκσον μεγάλωσε και μιλάει δημόσια 13 χρόνια μετά το θάνατο του πατέρα του

Η Μαρία Κορινθίου ξεσπά για τον ντόρο με την φωτογραφία της δίπλα στην Παναγία – “Θα κατακριθώ και για το ντεκολτέ” (vid)

Η Ασφάλεια ξήλωσε καρτέλ κοκαΐνης στην Αθήνα – Οι χρυσές δουλειές και ο μανάβης που ήταν βαρώνος (vid)

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις