Κομμάτια από το πόρισμα του πραγματογνώμονα, Παναγιώτη Μαδιά έδωσε στη δημοσιότητα η Real News σχετικά με τα αίτια του δυστυχήματος στο οποίο έχασε τη ζωή του ο Mad Clip.

H γνωστός τράπερ έχασε τη ζωή του το βράδυ της 2ης Σεπτεμβρίου, όταν η Porsche που οδηγούσε προσέκρουσε με μεγάλη ταχύτητα σε κολώνα και κατόπιν σε δέντρο.

Τι λέει το πόρισμα για την ταχύτητα του αυτοκινήτου

Σύμφωνα με το πόρισμα, η ταχύτητα πρόσκρουσης του αυτοκινήτου στη μεταλλική κολώνα ήταν μικρότερη της αρχικής ταχύτητας του οχήματος η οποία υπολογίζεται στα 134χλμ /ρα, λόγο της επιβράδυνσης που υφίσταται το όχημα ολισθαίνοντας με τους τροχούς του. Έτσι, την ταχύτητα πρόσκρουσης την υπολογίσαμε στα 80-85χλμ/ώρα. Σε παρόμοιες προσκρούσεις είχαμε θανατηφόρους τραυματισμούς ακόμη και με 65χλμ/ώρα.

Δεν ενεπλάκη άλλο όχημα

“Την 5η μέρα μετά το συμβάν υπέπεσε στην αντίληψή μου υλικό από τις κάμερες του παρακείμενου πρατηρίων καυσίμων και αποκλείστηκε το ενδεχόμενο εμπλοκής κάποιου άλλου οχήματος, ζώου ή πεζού. Ερμηνεύοντας λοιπόν το υλικό παρατηρήσαμε τα εξής: Το αυτοκίνητο εξέρχεται με επιτυχία το καμπυλόγραμμο τόξο της δεξιάς στροφής και μέσα στην ευθεία παρατηρείται μια πολύ μικρή δεξιόστροφη κίνηση (μικρή περιστροφή) του αυτοκινήτου και εν συνεχεία βλέπουμε όλως παραδόξως μια αλλοπρόσαλλη και μη αναμενόμενη εντελώς ξαφνική εκτροπή του αυτοκινήτου με φόρα και κατεύθυνση αριστερόστροφη. Εν συνεχεία επέρχεται η πρόσκρουσή του στο μεταλλικό ιστό φωτισμού αφού προηγουμένως διέγραψε τόξο 210 μοιρών”, αναφέρει ο Παναγιώτης Μαδιάς.

Δείτε τι είχε δηλώσει ο πραγματογνώμονας για το τροχαίο στο DEBATER
Δυο τα πιθανά αίτια του τροχαίου

Όπως εκτιμά ο Παναγιώτης Μαδιάς, υπάρχουν δυο λόγοι για τα αίτια του δυστυχήματος. Αρχικά τα αίτια πρέπει να αναζητηθούν στο αν συνέβη κάτι στον οδηγό ή στο αυτοκίνητο, μήπως σε αυτή τη στιγμή ο οδηγός, αντιλαμβανόμενος ότι πάει να χάσει τον έλεγχο του οχήματος, προβαίνει σε ξαφνικό υπερδιορθωτικό ελιγμό προς τα αριστερά χάνοντας εντελώς τον έλεγχο του οχήματος, με τα επερχόμενα αποτελέσματα, αναφέρει ο πραγματογνώμονας.

Τα αγωνιστικά ελαστικά και τα νερά στον δρόμο

Mετά την εξονυχιστική έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο αυτοκίνητο, διαπιστώθηκε πως τα ελαστικά του αυτοκινήτου ήταν τύπου Semi Slick. Πρόκειται για λάστιχα που χρησιμοποιούνται σε αγώνες, τα οποία όταν έρθουν σε επαφή με το νερό κρυώνουν και η απόδοση τους μειώνεται.

Σύυμφωνα με τον πραγματογνώμονα, βρέθηκαν σε τρία μέρη του δρόμου νερά, που σημαίνει πως η πρόσφυση του αυτοκινήτου ήταν μειωμένη. Τα ελαστικά ήταν περσινά και δεν είχαν φθορές, όμως είναι κατάλληλα μόνο για στεγνό δρόμο.

Ο Mad Clip, όπως φαίνεται από την πραγματογνωμοσύνη, πάτησε το φρένο και η ταχύτητα έφτασε από τα 134 χλμ, με τα οποία κινούνταν, στα 80 χλμ, τα οποία όμως δεν ήταν αρκετά για να αποφύγουν τη μοιραία σύγκρουση με την κολώνα και το δέντρο πάνω στη λεωφόρο Βουλιαγμένης.

Ακόμα, οι αναρτήσεις του πολυτελούς αυτοκινήτου έδειξαν πως δεν υπήρχε καμία επέμβαση, που θα μπορούσε να είχε παίξει ρόλο στο τραγικό δυστύχημα, ενώ οι καλωδιώσεις που συνδέονταν με τον εγκέφαλο της Porsche είχαν καταστραφεί, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να δώσουν κάποια παραπάνω πληροφορία για τις συνθήκες του τροχαίου.

Ο κ. Μαδιάς επισήμανε πως μέσα στα συντρίμμια του αυτοκινήτου βρέθηκε και το κινητό και ο σταυρός του Mad Clip, καθώς και άλλοι δύο σταυροί.

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις