Δημήτρης Αλεξάνδρου: “Είμαι ερωτευμένος με τον Ολυμπιακό – Ελπίζω να δω από κοντά τον τελικό του Final Four μαζί με τον γιο μου”
"Είναι συγκινητικό να έχουμε κοινή πορεία"
Ερωτευμένος με τον Ολυμπιακό δήλωσε ο Δημήτρης Αλεξάνδρου, μιλώντας στην κάμερα της εκπομπής «Χαμογέλα και Πάλι!», σε event γνωστής εταιρείας, ενώ ευχήθηκε να μπορέσει να παρακολουθήσει τον τελικό του Final Four της Euroleague της Αθήνας στο γήπεδο μαζί με τον γιο του.
Ο Δημήτρης Αλεξάνδρου ανέφερε: «Ευελπιστώ να έρθει μαζί μου ο γιος μου την Κυριακή, να πάμε να δούμε μαζί τον τελικό του Final 4. Νομίζω για κάθε πατέρα αυτό είναι το πιο συγκινητικό, να έχει κοινά πράγματα, κοινή πορεία με τον γιο του. Να περνά πολύ όμορφο χρόνο, όποιος κι αν είναι αυτός ο χρόνος. Εμείς έχουμε ποιοτικό χρόνο και πόσω μάλλον όταν έχεις και το ίδιο πάθος με το παιδί σου» είπε αρχικά ο επιχειρηματίας.
Όταν η δημοσιογράφος του είπε ότι πλέον δηλώνει και επίσημα ερωτευμένος εκείνος απάντησε, «Ερωτευμένος δηλώνω με τον Ολυμπιακό. Δε μου αρέσει το ξενύχτι καθόλου».
πηγή στην Google
Ακολούθησε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις