Υπουργείο Εργασίας: Νέα υπηρεσία 1555 – Βιντεοκλήση στην Ελληνική νοηματική γλώσσα
Πολίτες με προβλήματα ακοής μπορούν πλέον να εξυπηρετούνται απευθείας μέσω βιντεοκλήσης

Η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως επισκέφθηκε το τηλεφωνικό κέντρο του 1555 για να παρακολουθήσει τη λειτουργία της νέας υπηρεσίας «Βιντεοκλήση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα» και τη διαδικασία προγραμματισμού ραντεβού.
Πρόκειται για μια καινούρια δυνατότητα του τηλεφωνικού κέντρου 1555, η οποία επιτρέπει σε πολίτες με προβλήματα ακοής να εξυπηρετούνται στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα μέσω βιντεοκλήσης με εκπροσώπους ειδικά εκπαιδευμένους στη θεματολογία του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.
Η κ. Κεραμέως παρακολούθησε σε πραγματικό χρόνο τη διαδικασία ορισμού ραντεβού από το site του 1555 για την υπηρεσία της νοηματικής, συνομίλησε με υπαλλήλους της υπηρεσίας και τον διερμηνέα της νοηματικής που βρίσκεται στο τηλεφωνικό κέντρο, ενώ παρακολούθησε και δοκιμαστικό βιντεοκλήσης μεταξύ υπαλλήλου/διερμηνέα και πολίτη με προβλήματα ακοής.
Με την ολοκλήρωση της παρουσίασης, η Υπουργός δήλωσε: «Η ισότιμη πρόσβαση στην πληροφόρηση αποτελεί θεμελιώδη προτεραιότητα για τη σύγχρονη δημόσια διοίκηση. Επεκτείνουμε τη λειτουργία του 1555 προκειμένου να μπορούν να εξυπηρετούνται απρόσκοπτα οι συμπολίτες μας με προβλήματα ακοής. Στεκόμαστε στο πλευρό των πολιτών, μεριμνούμε για όλους ανεξαιρέτως με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας του συνόλου των Ελλήνων πολιτών».
Η διαδικασία για την υποβολή αιτήματος ραντεβού γίνεται μέσω της ιστοσελίδας https://1555.gov.gr με κωδικούς Taxisnet μέσω της ψηφιακής εξυπηρέτησης του 1555. Η υπηρεσία λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00-17:00. Στην ιστοσελίδα του 1555, https://1555.gov.gr/vinteoklisi-stin-noimatiki, υπάρχει αναρτημένο σχετικό βίντεο.
Ακολούθησε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις