Θάνατος 36χρονης γιατρού στην Μυτιλήνη: «Αυτό που συνέβη είναι μία στο εκατομμύριο, παρουσίασε ραγδαία επιδείνωση»

Σοκάρουν τα όσα αναφέρει

Θάνατος 36χρονης γιατρού στην Μυτιλήνη: «Αυτό που συνέβη είναι μία στο εκατομμύριο, παρουσίασε ραγδαία επιδείνωση»

Σοκαρισμένο είναι το πανελλήνιο από τον αιφνίδιο θάνατο της 36χρονης γιατρού στην Λέσβο λίγες ημέρες αφότου γέννησε.

Ο σύντροφός της μιλώντας στην εκπομπή Live News του MEGA στάθηκε σε όσα συνέβησαν τονίζοντας ότι η 36χρονη Μάγδα παρουσίασε ραγδαία επιδείνωση και στη συνέχεια πέθανε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Αυτό που συνέβη, κατά πάσα πιθανότητα, έχει 80 με 90% θνησιμότητα. Είναι μία στο εκατομμύριο, κατά πάσα πιθανότητα. Είναι αδιάγνωστο το τι συνέβη. Είναι κάτι που μπορεί να συμβεί μετά την γέννα ναι. Απλά θα σας πω ότι η όλη κατάσταση ήταν επιδείνωση ραγδαία και δεν ανταποκρινόταν σε τίποτα. Όλα γίνανε κατά γράμμα. Και δεν ανέκαμψε ποτέ», είπε αρχικά για να προσθέσει:

«Όλα έγιναν σωστά. Εγώ προσωπικά, επειδή ήμουν παρών απ’ την πρώτη στιγμή μέχρι την τελευταία, δεν έχω κανένα παράπονο από κανέναν μέσα στο νοσοκομείο. Δεν το λέω σαν εργαζόμενος στο νοσοκομείο. Το λέω σαν συνοδός ασθενή».

Η 36χρονη, σύμφωνα με τα όσα έγιναν γνωστά, γέννησε με φυσιολογικό τοκετό στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης την περασμένη Παρασκευή 19 Ιουνίου.

Λίγες ώρες μετά εμφάνισε πυρετό και η κατάστασή της επιδεινώνονταν συνεχώς. Τη Δευτέρα εισήχθη στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας και τελικά χθες Τρίτη οι γιατροί αποφάσισαν να τη διασωληνώσουν και λίγο μετά να τη μεταφέρουν σε νοσοκομείο της Αθήνας.

Φωτογραφία

Δυστυχώς, όμως, κατά τη διάρκεια της αεροδιακομιδής και λίγο πριν το αεροπλάνο που τη μετέφερε προσγειωθεί στην Αθήνα η γυναίκα έχασε τη μάχη για τη ζωή.

Η 36χρονη γιατρός με ειδικότητα Γενικής Ιατρικής ξεκίνησε την επαγγελματική της διαδρομή στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης, όπου υπηρέτησε στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών και τον τελευταίο ενάμιση χρόνο είχε μετακινηθεί στο ΕΚΑΒ Μυτιλήνης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων του Νοσοκομείου, Στρατής Κλεάνθης, μιλώντας στο lesvosnews.gr αποχαιρέτησε τη Μάγδα Πασβούρη, με πολύ συγκινητικά λόγια:

«Δυστυχώς σήμερα το νοσοκομείο και το ΕΚΑΒ Μυτιλήνης, στο οποίο προσφάτως διορίστηκε, θρηνεί. Εμβρόντητοι όλοι μας μένουμε με την είδηση ότι χάσαμε την ιατρό Μάγδα Πασβούρη, τη Μαγδούλα μας. Αυτό το χαμογελαστό και δοτικό κορίτσι που ανταμώναμε στα επείγοντα του νοσοκομείου μας πολλά χρόνια. Τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένειά της, στον πατέρα του νεογέννητου παιδιού της και στο ίδιο το νεογέννητο. Δύναμη, πολλή δύναμη».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Γιατρός από το Νοσοκομείο Μυτιλήνης, που είχε συνεργαστεί με τη Μάγδα Πασβούρη, μιλώντας στο lesvosnews.net εμφανώς συγκινημένος, τη χαρακτήρισε «σπάνια περίπτωση ανθρώπου».

Όπως ανέφερε, «η Μάγδα ήταν και εξαίρετη επιστήμονας και εξαίρετος άνθρωπος. Σπάνια περίπτωση ανθρώπου. Έζησε τον πόνο πριν μερικά χρόνια, όταν έφυγε από τη ζωή δικός της άνθρωπος, και τώρα δυστυχώς έφυγε η ίδια τη στιγμή της απόλυτης ευτυχίας».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από την πλευρά της, άλλη συνάδελφος περιέγραψε τη Μάγδα Πασβούρη ως έναν άνθρωπο βαθιά δοτικό, που είχε ως φυσική του κίνηση την προσφορά.

Προσθήκη ως προτεινόμενη
πηγή στην Google
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ