Κατεπείγουσα προκαταρκτική έρευνα σχετικά με το περιστατικό λανθασμένης επικοινωνίας μεταξύ συρμών του ΟΣΕ, με αποτέλεσμα να προκληθεί κίνδυνος για ατύχημα διενεργείται, με εντολή του Προϊσταμένου της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθήνας, κ. Αριστείδη Κορέα.

Όπως αναφέρει το ERTNews, σύμφωνα με το δημοσίευμα της ΕΦΣΥΝ, το περιστατικό έλαβε χώρα στις 9 Οκτωβρίου, όταν μηχανοδηγός συρμού του Προαστιακού έλαβε εντολή να μπει στη γραμμή του Μετρό στη Δουκίσσης Πλακεντίας. Το περιστατικό φέρεται να κατήγγειλε η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης με έγγραφό της, το οποίο και επιβεβαίωσε σε ραδιοφωνική του συνέντευξη ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ, κ. Παναγιώτης Τερεζάκης.

Την εισαγγελική έρευνα για τυχόν διάπραξη του αδικήματος της διατάραξης ασφαλείας συγκοινωνιών και από ποια πρόσωπα ευθύνης, θα διενεργήσει ο Εισαγγελέας Πρωτοδικών Αθήνας, κ. Απόστολος Ανδρέου.

Το περιστατικό σημειώθηκε στις 9 Σεπτεμβρίου σύμφωνα με έγγραφο της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) το οποίο επιβεβαίωσε το πρωί της Πέμπτης ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης.

Σύμφωνα με τον κ. Τερεζάκη που μίλησε στον Real FM και τον Νίκο Στραβελάκη, τη λάθος εντολή έδωσε ο σταθμάρχης για τον οποίο είπε ότι έχει δώσει ήδη εντολή απομάκρυνσης για επανεκπαίδευση.

Όπως είπε «πιθανότατα εκείνη την ώρα έπρεπε να μπει το Μετρό αλλά λόγω καθυστέρησης προηγήθηκε ο Προαστιακός χωρίς να αλλάξει χάραξη ο τηλεδιοικητής. Αυτό έγινε 500 μέτρα πριν να ξεκινήσει η σήραγγα».

Κατά τον κ. Τερεζάκη «ο μηχανοδηγός παραβίασε δύο φωτοσήματα, που του έδειχναν ότι μπαίνει σε γραμμή του μετρό και δεν σταμάτησε και ελέγχεται γι’ αυτό».

“Λάθος του σταθμάρχη”

«Το λάθος το έκανε ο σταθμάρχης καθώς έκανε μια χάραξη που αντί για τον προαστιακό, έστελνε τον συρμό στο μετρό. Από τα ευρήματα της επανεκπαίδευσης θα δούμε πού και αν θα συνεχίσει».

Ερωτηθείς, δε, για το αν η τηλεδιοίκηση έπιασε το λάθος του σταθμάρχη, ο κ. Τερεζάκης απάντησε «η τηλεδιοίκηση έδειχνε τα σήματα αλλά δεν αντιλήφθηκε το λάθος του σταθμάρχη γιατί εκείνος χάραξε σωστή διαδρομή, δεν έστειλε δηλαδή το τρένο σε γραμμή αντίθετης πορείας».

Στο έγγραφο της ομοσπονδίας για ό,τι συνέβη το απόγευμα της 9ης Σεπτεμβρίου περιγράφεται ότι ο μηχανοδηγός του συρμού του Προαστιακού αντιλήφθηκε ότι τα κλειδιά ήταν στραμμένα σε λάθος πορεία και τον έστελνε στο υπόγειο δίκτυο όπου δεν μπαίνει ο Προαστιακός.

Κατά τις πληροφορίες που μεταφέρει η ΕΦΣΥΝ η οποία έφερε στη δημοσιότητα το περιστατικό, ο μηχανοδηγός του συρμού του Προαστιακού αρχικά προσπάθησε να επικοινωνήσει 2-3 φορές μέσω ασυρμάτου με το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών χωρίς, όμως, να λάβει απάντηση. Τότε ο ίδιος φέρεται να αποφάσισε να μπει με πολύ μικρή ταχύτητα στην λάθος γραμμή με αποτέλεσμα όταν το τρένο πέρασε έναν αισθητήρα να «χτυπήσει» η τηλεδιοίκηση στο ΣΚΑ και έτσι να αποφευχθεί το ατύχημα.

Ειδήσεις σήμερα:

Νεκρός ο Λίαμ Πέιν του συγκροτήματος One Direction σε ηλικία 31 ετών

Ευρωπαϊκό Συμβούλιο: Ουκρανία, Μέση Ανατολή και μεταναστευτικό στο επίκεντρο – Ποιες θα είναι οι θέσεις του πρωθυπουργού

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις