Αττική Οδός : Νέες διαστάσεις λαμβάνει το φιάσκο της Αττική Οδού καθώς έχει ξεκινήσει μια κόντρα με την Πολιτεία και τη διαχειρίστρια εταιρεία παρά τη “συγνώμη” που έχουν πει τόσο η εταιρεία όσο και η κυβέρνηση στους πολίτες που βίωσαν τραγικές στιγμές όντας εγκλωβισμένοι στους χιονισμένους δρόμους του μεγάλου αυτοκινητόδρομου.

Οι αντιδράσεις που έχουν ξεσπάσει είναι πολλές καθώς κανείς δεν μπορεί να πιστέψει πως φτάσαμε σε ένα τέτοιο φιάσκο μετά από τις προειδοποιήσεις που συνεχώς ανέφεραν οι μετεωρολόγοι αλλά και το γεγονός πως ο δρόμος έπρεπε να κλείσει πολύ νωρίτερα από όταν αποφασίστηκε.

Το “μπαλάκι” των ευθυνών μετατοπίζεται από τη μια πλευρά στην άλλη ενώ οι πολίτες ακόμη μετρούν τις πληγές τους από όλα αυτό που τους άφησε ο εγκλωβισμός σε έναν από τους μεγαλύτερους αυτοκινητόδρομους της χώρας. Παρά το γεγονός πως δε θρηνήσαμε θύματα (ευτυχώς), η ψυχική ταλαιπωρία που πέρασαν αυτοί οι άνθρωποι και ο εγκλωβισμός τους για περισσότερες από 12 ώρες μέσα στο οχήματα τους ενώ δεν είχαν να πιουν ούτε λίγο νερό, τους φέρνει σε μια θέση η οποία ίσως και να είναι δύσκολη καθώς δεν είναι λίγοι εκείνοι που έχουν δηλώσει πως θα κινηθούν νομικά για ότι συνέβη, παρά το γεγονός πως αναμένεται να τους δοθούν 2.000 ευρώ για όσα πέρασαν.

Η Αττική Οδός δημοσίευσε νωρίτερα, την Πέμπτη 27/1 μια ανακοίνωση μέσω της οποίας θέλησε να απαντήσει σε όλα όσα καταλογίζονται στη διαχειρίστρια τις τελευταίες μέρες αφού αναφέρει πως το αίτημα που είχε κάνει να απαγορευτεί η είσοδος στα φορτηγά δεν “ακούστηκε” και η απόφαση για να μην μπουν στους δρόμους λήφθηκε πολύ αργότερα.

Διαβάστε όλοι την ανακοίνωση της Αττική Οδού εδώ!

Η συγκεκριμένη ανακοίνωση προκάλεσε την “έκρηξη” του υπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Χρήστου Στυλιανίδη, και λίγες ώρες μετά τις νέες δηλώσεις έρχεται μια ανακοίνωση η οποία μπερδεύει ακόμη περισσότερο το κουβάρι.

Η απάντηση του υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας στην νέα ανακοίνωση της Αττικής Οδού

Το υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας με δική του ανακοίνωση διαψεύδει κατηγορηματικά την Αττική οδό “ότι στις συσκέψεις που είχαν προηγηθεί τέθηκε από τη συγκεκριμένη εταιρεία αίτημα “προληπτικής απαγόρευσης των φορτηγών-βαρέων οχημάτων από το βράδυ της Κυριακής 23 Ιανουαρίου, και ότι “όλοι οι παρόντες παραχωρησιούχοι/λειτουργοί αυτοκινητοδρόμων συμφώνησαν στην πρόταση για την προληπτική και σε κάθε περίπτωση έγκαιρη απαγόρευση των φορτηγών“, ενώ τονίζει ότι “στη σύσκεψη της 23ης Ιανουαρίου αποφασίστηκε ότι σε ό,τι αφορά στα βαρέα οχήματα θα γινόταν αξιολόγηση της κατάστασης νωρίς το πρωί της Δευτέρας, στη βάση της εξέλιξης και της σφοδρότητας του φαινομένου”.

Αττική Οδός – Συγκεκριμένα το υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας χαρακτηριστικά αναφέρει:

“Σε απάντηση της σημερινής ανακοίνωσης της εταιρείας «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.» και προς αποκατάσταση της αλήθειας, το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας αναφέρει τα ακόλουθα:

  1. Διαψεύδουμε κατηγορηματικά: (α) ότι στις δύο συσκέψεις (21ης και 23ης Ιανουαρίου) τέθηκε από τη συγκεκριμένη εταιρεία αίτημα “προληπτικής απαγόρευσης των φορτηγών-βαρέων οχημάτων από το βράδυ της Κυριακής 23 Ιανουαρίου”. (β) ότι “όλοι οι παρόντες παραχωρησιούχοι/λειτουργοί αυτοκινητοδρόμων συμφώνησαν στην πρόταση για την προληπτική και σε κάθε περίπτωση έγκαιρη απαγόρευση των φορτηγών”.
  2. Αντίθετα με τους ψευδείς ισχυρισμούς της εταιρείας, στη σύσκεψη της 23ης Ιανουαρίου αποφασίστηκε ότι σε ό,τι αφορά στα βαρέα οχήματα θα γινόταν αξιολόγηση της κατάστασης νωρίς το πρωί της Δευτέρας, στη βάση της εξέλιξης και της σφοδρότητας του φαινομένου. Αυτό άλλωστε συνέβη στην περίπτωση της Νέας Οδού (Αθηνών-Λαμίας), τη Δευτέρα το πρωί.
  3. Οι εταιρείες διαχείρισης, μεταξύ των οποίων και οι Αττικές Διαδρομές, εγγυήθηκαν ότι μπορούν να διαχειριστούν το φαινόμενο και να μείνουν ανοιχτοί οι δρόμοι.
  4. Ειδικότερα δε σε ό,τι αφορά την εταιρεία «ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΑΕ» επαναλαμβάνουμε ότι διαβεβαίωσαν ότι ήταν σε πλήρη ετοιμότητα για την αντιμετώπιση προβλημάτων λόγω χιονοπτώσεων και παγετού στο οδικό δίκτυο αρμοδιότητάς τους. Επιπρόσθετα, η εταιρεία διαβεβαίωσε ότι διαθέτει περισσότερα οχήματα εκχιονισμού από τη συμβατική της υποχρέωση. Συγκεκριμένα, 35 εκχιονιστικά οχήματα σε 70 χλμ (δηλαδή, ένα όχημα ανά δύο χλμ).
  5. Η απόφαση της σύσκεψης υλοποιήθηκε στην περίπτωση της Νέας Οδού για την οποία ίσχυαν ακριβώς τα ίδια. Εκεί, σε πλήρη συνεργασία με την Τροχαία είχαμε μια πετυχημένη διαχείριση της δύσκολης κατάστασης. Γιατί, λοιπόν, στην περίπτωση της Νέα Οδού (Αθηνών-Λαμίας) είχαμε την απόλυτα επιτυχημένη διαχείριση ενώ στην περίπτωση της Αττικής Οδού τη χείριστη διαχείριση, σε πλήρη αντίθεση με τις υποσχέσεις και δεσμεύσεις της εταιρείας και της εξουσιοδότησης από τη σύσκεψη;
  6. Η αποδοχή της απαίτησης για 2000 ευρώ αποζημίωση σε κάθε εγκλωβισμένο αυτοκίνητο, δεν σημαίνει ταυτόχρονα και αποδοχή της ευθύνης για την τραγική διαχείριση της Αττικής Οδού; Ενώ ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας τόνιζε την Τρίτη το βράδυ ότι “ως προϊστάμενος ενός ολόκληρου μηχανισμού αισθάνομαι την ανάγκη να διευκολύνω την εταιρεία και να υποβάλλω την παραίτησή μου”.

Αττική ΟδόςΚαι καταλήγει:

“Είναι κατανοητό ότι η εταιρεία προσπαθεί να υπερασπιστεί τα συμφέροντα της, ενόψει πιθανών νομικών διεκδικήσεων και επιβολής διοικητικών κυρώσεων. Δική μας υποχρέωση είναι η προάσπιση του δημοσίου συμφέροντος”.

Οι διαστάσεις που έχει λάβει το εν λόγω ζήτημα σε συνδυασμό με όλα όσα έγιναν τις τελευταίες μέρες στη χώρα μας, έφεραν και ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις καθώς η αντιπολίτευση κατέθεσε πρόταση μομφής και από την Παρασκευή 28/1 ξεκινά συζήτηση στη Βουλή με επίκεντρο τα θέματα που έχουν προκαλέσει την οργή του κόσμου.

Ειδήσεις σήμερα

Αποσύρθηκαν από νωρίς τα λεωφορεία στην Αθήνα – Τι ώρα θα ξεκινήσουν να λειτουργούν την Παρασκευή

Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί της κλήρωσης Τζόκερ

Απάντηση ΚΙΝΑΛ σε ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ για το “ναι” στην πρόταση μομφής – “Τις απορίες τους θα λύσει ο ελληνικός λαός”

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις