Αγρίνιο: Συναγερμός για 4χρονο παιδί που κατάπιε μπαταρία

Η κατάσταση της υγείας του παιδιού παρακολουθείται στενά από τους γιατρούς

Αγρίνιο: Συναγερμός για 4χρονο παιδί που κατάπιε μπαταρία
Βασίλης Παπαδόπουλοs / Eurokinissi

Στο Αγρίνιο σήμανε συναγερμός το πρωί της Κυριακής (10/05), όταν ένα 4χρονο παιδί φέρεται να κατάπιε μέσα στο σπίτι του μπαταρία, προκαλώντας την άμεση κινητοποίηση τόσο των γονέων όσο και των υγειονομικών αρχών.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει μέχρι στιγμής γνωστά, οι γονείς άμεσα αντιλήφθηκαν το περιστατικό και μετέφεραν το παιδί στο νοσοκομείο του Αγρινίου για τις πρώτες εξετάσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι γιατροί, εκτιμώντας τη σοβαρότητα της κατάστασης, αποφάσισαν τη διακομιδή του στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών στο Ρίο, ώστε να υποβληθεί σε εξειδικευμένο έλεγχο και να παρακολουθηθεί από το ιατρικό προσωπικό.

Η κατάσταση της υγείας του παιδιού παρακολουθείται στενά από τους γιατρούς.

Προσθήκη ως προτεινόμενη
πηγή στην Google
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ