Παναθηναϊκός AKTOR – Μονακό: «Πράσινο» προβάδισμα (49-34) στο πρώτο ημίχρονο της μάχης στο T-Center

Ένα ημίχρονο από την πρόκριση στα playoffs της Euroleague

Παναθηναϊκός AKTOR – Μονακό: «Πράσινο» προβάδισμα (49-34) στο πρώτο ημίχρονο της μάχης στο T-Center
(ΜΑΡΚΟΣ ΧΟΥΖΟΥΡΗΣ / EUROKINISSI)

Ο Παναθηναϊκός AKTOR πήγε στα αποδυτήρια για το πρώτο ημίχρονο μπροστά στο σκορ με 49-34 κόντρα στην Μονακό για τα play-in της Euroleague.

Συγκεκριμένα, οι «πράσινοι» μπήκαν αποφασισμένοι να επιβάλλουν τον ρυθμό τους κόντρα στους Γάλλους των 8 παικτών και τα κατάφεραν. Να θυμίσουμε, ότι ο νικητής του αγώνα θα τερματίσει στην 7η θέση και θα βρει απέναντι του στα Playoffs την 2η Βαλένθια με μειονέκτημα έδρας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από την άλλη ο ηττημένος θα βρει απέναντι του τον νικητή του αγώνα Μπαρτσελόνα-Ερυθρός Αστέρας και όποιος κερδίσει θα πάρει την 8η θέση και θα κοντραριστεί με τον Ολυμπιακό, με τους πρωτοπόρους «ερυθρόλευκους» να έχουν το πλεονέκτημα έδρας.

Προσθήκη ως προτεινόμενη
πηγή στην Google
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ