Στο υπόγειο δίκτυο του μετρό της Μόσχας, ένα μοναδικό και εντυπωσιακό εγχείρημα έχει αρχίσει να προσελκύει την προσοχή τόσο των κατοίκων, όσο και των επισκεπτών. Στους σταθμούς του μετρό, πέρα από την παραδοσιακή παρουσία υπαλλήλων εξυπηρέτησης, υπάρχει μια νέα μορφή βοήθειας που ξεχωρίζει: μια γυναίκα-συνεργάτης εξυπηρέτησης πολιτών, η οποία όμως δεν είναι άνθρωπος, αλλά μια προηγμένη τεχνητή νοημοσύνη.
Έχει σχεδιαστεί με ιδιαίτερη προσοχή ώστε να προσφέρει την απόλυτη εξυπηρέτηση στους επιβάτες του μετρό. Η μορφή της, που προβάλλεται σε ψηφιακές οθόνες ή και ως ολογράφημα, μοιάζει απόλυτα ανθρώπινη. Τα μαλλιά της είναι τέλεια χτενισμένα, το χαμόγελό της καθησυχαστικό και η φωνή της απαλή, σχεδιασμένη ώστε να καθησυχάζει ακόμα και τους πιο αγχωμένους επιβάτες.
Αν και εξωτερικά μοιάζει με μια απλή γυναίκα υπάλληλο, στην πραγματικότητα είναι ένας προηγμένος αλγόριθμος τεχνητής νοημοσύνης, ικανός να κατανοεί πλήρως τις ερωτήσεις και τα προβλήματα των επιβατών σε πολλές γλώσσες. Η τεχνητή της νοημοσύνη της επιτρέπει να διαχειρίζεται εκατοντάδες αιτήματα ταυτόχρονα, από την παροχή πληροφοριών για δρομολόγια μέχρι την επίλυση πιο σύνθετων προβλημάτων, όπως η καθοδήγηση σε διαφορετικές διαδρομές με βάση την κυκλοφοριακή κίνηση.
@taksidepsemexorispiksida #inteligenciaartificial #moscow #ai #tickets #metromoscow #xorispiksida ♬ πρωτότυπος ήχος – ταξίδεψέ με
Από κάτω τα σχόλια των χρηστών στο βίντεο που έχει αναρτηθεί σε γνωστή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Διίστανται. Κάποιοι αναφέρουν ότι είναι πάρα πολύ χρηστικό και κάποιοι ότι είναι επικίνδυνο για θέσεις εργασίας.
«Τουλάχιστον θα είναι ευγενική! γιατί τρομάζω να ζητήσω εξυπηρέτηση σήμερα», γράφει ένας πολίτης, ενώ άλλος γράφει ότι: «Το 90% των επαγγελμάτων μέχρι το 2030 παίζει να μην υπάρχουν » συμπεραίνει.
Σφυροκόπημα από αέρος του Ισραήλ στον νότιο Λίβανο μετά τις πολύνεκρες εκρήξεις βομβητών
ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ"