Χελόου μάι φρέντς και γουέλκαμ σ’ αυτή την στήλη που με πολλή ζέση εγκαινιάζουμε σήμερα στο ανεξάρτητο debater.gr, εδώ που δεν κρύβεται από πίσω κανένα πολιτικό κόμμα, κανένας όμιλος επιχειρήσεων, κανένας όμιλος ΜΜΕ και αυτό από μόνο του ήταν για μένα ο βασικός λόγος που θα αραδιάζω εδώ αφιλτράριστα σκέψεις, σχόλια αλλά και ειδήσεις, όλα ζυμωμένα με μουσική, από το φανταστικό κόσμο του απόλυτου κατοικιδίου της ελληνικής οικογένειας, όπως έχει χαρακτηρίσει ο Πέτρος Φιλιππίδης, την τηλεόραση.  

Γιατί εδώ, αφού έχω όλα αυτά τα πολλά χρόνια το τηλεοπτικό βήμα; Μα είναι απλό. Γιατί απ´το τηλεοπτικό μου βήμα, πολλές φορές μιλώ για πράγματα για τα οποία δεν αξίζει να γράψω και γιατί στην τηλεόραση ο χρόνος είναι κυριολεκτικά χρήμα. 

Verba volant, scripta manent λοιπόν και στην εποχή που το δημόσιο «κεράτωμα» αναδεικνύει τον πολιτισμό τούτης της κοινωνίας, με την μεγαλοψυχία, την ηρεμία και την ευγένεια του κατα τα άλλα μπρουτάλ και μάτσο Μπο, η έννοια του όρου αγάπη γίνεται μπιγκμπάμπολ που η Καρολίνα, σαν άλλη Μαρία Ιωαννίδου την τραβά, την ξανατραβά και φουλ σαλιωμένη την κολλά στον φακό της κάμερας που την τραβά σε κάθε τηλεοπτική της εμφάνιση.

«Για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι νέοι», κατά τον εθνικό ήρωα Γκουσκούνη, περί αγάπης το παρακάτω και δώστε ήχο παρακαλώ στον Αλκίνοο: 

«Θα σου αρπάξω την ασπρόμαυρη φωτοτυπία με τους ήρωες της Κολγκέιτ, που την τύπωσες στο πόδι, τρέχοντας να φτάσεις στο στούντιο με σκοπό να λαικίσεις τύπου Γκόρτζος και θα στην τρίψω στην μούρη», θα πρέπει να σκέφτηκε ο Γιώργος Βαρεμένος και με λόγια ΣταρΑτα έκανε τη σκέψη του πράξη, κατά το ήμισυ. 

Ο Βαρεμένος βαρέθηκε να πει μια συγγνώμη ουσίας για την άρογκαντ χειρονομία, η δε κυρία Καραμανλή, έσπευσε, μόλις είδε ότι το θέμα τρεντάρει δύο μήνες πριν την κάλπη, να βγει στην Τατιάνα Στεφανίδου το μεσημέρι και να πει ότι της πέταξε το χαρτί στα μούτρα (η σκέψη κατά βάθος του Βαρεμένου όπως ένιωσα μασώντας δαφνόφυλλο), πράγμα το οποίο όμως δεν έγινε ποτέ!

Τηλεοπτικά οι παρουσιαστές όλων των φύλων τήρησαν τη «νέα αρχή της τηλεοπτικής νομιμότητας» το πλέον γνωστό πολίτικαλ κορέκτ, υποχρεωτική οδός στα μάτια της Γιωργίτσας που έκαψε το ρύζι την ώρα που μιλούσε στο τηλέφωνο με την Τίνα για το κακό μπαλαγιάζ της Μίνας που πλήρωσε 300 ευρώ στον μετρ κομμωτή των επωνύμων, και τον πέταξαν στα τάρταρα τον βίαιο σεξιστή και μπούλερ του δημοσίου λόγου. 

Την ίδια ώρα ρε αδέρφια, το πιο ακραίο λεκτικό μπούλινγκ έγινε απ’όσους σκέφτηκαν και δεν ντράπηκαν να αρθρώσουν ότι η κίνηση αυτή θύμησε τα χαστούκια του Κασιδιάρη στην Κανέλλη. Αλήθεια τώρα; 

Και δεν αναφέρομαι στο φίλο μου τον καπετάν Γιώργη Λιάγκα, γιατί το πες Γιωργάρα και συ, αλλά προς τι η ασημαντότητα των λόγων σου μπρος στην επίσημη παρακαλώ ανακοίνωση της Νέας Δημοκρατίας. 

Προφανώς, ο επικεφαλής του γραφείου Τύπου είχε κόψιμο και έλειπε και την ανακοίνωση έβγαλε νεαρός ΟΝΝΕΔίτης από τζάκι, που το προηγούμενο βράδυ είδε το κορίτσι που ποθούσε να μπαίνει σε άλλο Range, έξω από τον Δρακούλη, το οποίο οδηγούσε φορτωμένος, γυμναστηριακός 50ρης τύπου Κωστόπουλου στα «νιάτα» του, προερχόμενος από κλασσική νεόπλουτη κεντροαριστερή οικογένεια και εκείνος έμεινε μπουκάλα και μάλιστα μαγκνουμ, ροζέ Μιραβάλ, fuck off την Ατζελίνα που μας νόθευσε το τίμιο αυτό κρασάκι. 

Τα λεγε ο Μηλιώκας παιδιά:

Και τώρα, επιτέλους, εγώ ο ρηχός που τόσα χρόνια υπηρετώ την εμπορική τηλεόραση, ο μπίθουλας, θα μιλήσω για τέχνη. 

Γιατί η τέχνη τι άλλο είναι, παρά λεπτομέρειες, κατά τον Καβάφη. 

Την ώρα που ο καλλιτεχνικός κόσμος, οι «διαβασμένοι» τούτου του τόπου βγήκαν στους δρόμους και «έκλεισε» ο πολιτισμός στην Ελλάδα η κυρία Κάτια Δανδουλάκη ήταν η μόνη (κι άλλα τέσσερα θέατρα) πηγή εκχύλισης τέχνης την Πέμπτη στην Αθήνα. Sold out σου λέει. Είχαν έρθει με πούλμαν απ όλη την Ελλάδα. Σαν το θαύμα του Τιμίου Σταυρού του πατρός Δημητρίου ένα πράγμα. 

Έτρεξαν να σωθούν εισπνέοντας τέχνη  απ´το νουάρ αριστούργημα του Ρομπέρ Τομά «Διάλεξε Το Θάνατο Σου Αγάπη Μου». Τι να κάνει η γυναίκα; Να κλείσει τη ροή του μύρου; Να αφήσει τόσες ψυχές χωρίς φως; 

Λίγες ώρες πριν, στο Σύνταγμα, μου έκανε μεγάλη εντύπωση η ανάλαφρη παιδικότητα της μάζας των απεργών όταν με μια φωνή αποφάσισαν να κλείσουν το δρόμο μπροστά από τη Βουλή. Και το πανηγύρισαν σαν γκολ στο γήπεδο! Ναι, με ιαχές όχλου, 

«Πνευματικού όχλου» για να είμαι συνεπής στα γραφόμενα μου και χωρίς το κλασσικό γηπεδικό σύνθημα «πω πω πω τι τσιμπ@@κι ήταν αυτό». 

Το όλο σκηνικό μου θύμισε τη θειά μου την Μαριγώ, την οποία είχα ακούσει να λέει μετά από μια κηδεία συγγενικού προσώπου και δε θα το ξεχάσω ποτέ: 

«Του κάνανε μια κηδεία, μωρέ μπράβο, με τα όλα της, βάζαμε τόση δύναμη στο κλάμα για να καβαλήσουμε τους 5 ψάλτες και τους τρεις παππάδες. Χαλάλι του. Το άξιζε ο μακαρίτης». 

Κάπου εκεί άκουσα και τον Λάκη Λαζόπουλο να λέει ότι τι κι αν τελείωσε τη νομική, από το θέατρο μορφώθηκε. 

Λέτε να ήταν νέα μπηχτή στον Αλέξη; 

Και τρεις μέρες πριν διάβασα ότι ο «πνευματικός άνθρωπος» τούτου του τόπου, ο πλέον φιλελε  και πρώην αριστερός, Πέτρος Τατσόπουλος, μετά το μισό γυναικείο πληθυσμό της Αθήνας που τον πέρασε ένα χεράκι, όπως είχε φροντίσει να μας ενημερώσει, πέρασε άλλο ένα χεράκι τους τρεις Ιεράρχες. 

Γιατί οι σύγχρονοι πνευματικοί άνθρωποι ήρθαν να ξαναγράψουν την ιστορία. 

Γιατί «εσύ και γω» χαβαλετζή φίλε μου, βλέπουμε Survivor που είναι για όλους, άρα δεν είναι τέχνη και πάμε να βρούμε γκόμενα στο Opus. Ενώ αυτοί, αυτοί οι σημαντικοί φωτεινοί παντογνώστες του έθνους, έβλεπαν την Αστροφεγγιά και έβγαζαν γκόμενες στο Ρήγα Φεραίο. 

Νιάου! 

Έχει λοιπόν δικαίωμα ο κάθε πολιτικο-πνευματικός «ανακυβιστής» (με λες και γλωσσόπλάστη) να υποστηρίζει ότι : «Η αναγνώριση των Τριών Ιεραρχών ως προστατών των ελληνικών γραμμάτων, ισοδυναμεί, τηρουμένων των αναλογιών, με αναγνώριση του Χίτλερ, του Γκέμπελς και του Γκέρινγκ ως προστατών του εβραϊκού γένους». 

Πάρτε τα ρε γατάκια και συνεχίστε να βλέπετε Survivor και κάτι τέτοιοι Τατσόπουλοι θα έρθουν να ξαναγράψουν την ιστορία μας κι αμα λάχει θα μας περάσουν κι ένα χέρι τις γυναίκες μας. 

Α, για μην ξεχάσω και το Προεδρικό Διάταγμα που ώθησε τον καλλιτεχνικό κόσμο στο Σύνταγμα. 

Στην ταμπακέρα δηλαδή κι αυτή είναι μία. 

Στο δημόσιο και στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια θα μπορούν να προσληφθούν και με τι μισθό οι δάσκαλοι μουσικής, θεατρικού παιχνιδιού, χορού κτλ ;

Εμ, το ‘χε γράψει ο Θανάσης και το τραγούδησε ο Βασίλης, για εσάς τους παγαπόντηδες:

Αρκετά τώρα με την τέχνη επιστρέφω στην τρασίλα, αφού η ιστορία γράφεται από τους νικητές. 

Κατερίνα Δαλάκα – πρώην Φιντιρίκου και Ασημίνα Δάντη, σέρφαραν στο κινητό λόκαλ ηλιοκαμένου αγιοδομηνικανίτη, καπνίζοντας η πρωταθλήτρια γιατί είχε και σεκλέτια

Ο αγρότης Νίκος Μπάρτζης φοράει την κουκούλα και τις δίνει στο συμβούλιο. Χτυπάει συναγερμός. Πώς θα χάσει δύο δυνατές παίκτριες το all star που πλέον έχει καταντήσει off star; 

Τι κι αν η Δαλάκα στο προηγούμενο που κέρδισε είχε κινητό (το μαρτύρησα γιατί το ξέρω) τι κι αν η Ασημίνα μάλλον κι αυτή είχε κινητό στο περσινό (έτσι λένε οι συμπαίκτες της), τώρα το έμαθε και το κοινό. Ο Ατζούν μπορεί να έχει ως «αγαπημένη» του παίκτρια τη Δαλάκα αλλά ο κόσμος πλέον δίκασε. Τι να σου κάνει κι αυτός; Άντε να της δώσει όλο το συμφωνηθέν ποσό, το αεροπορικό της και σ άλλη παραλία. Της τα λεγε ο Φιντιρίκος, όπως αποκάλυψε ο Νίκος Γεωργιάδης:

«Μην πας κορίτσι μου, μόνο να χάσεις έχεις μετά από δύο τελικούς και ένα τρόπαιο», αλλά Δημήτρη μου, τι θες και συ σοβαρός επιχειρηματίας και μπλέκεσαι με τα πίτουρα;

Κοτζάμ Τατσόπουλος και πέρασε όλη την Αθήνα, εσύ ασχολείσαι ακόμα με τον Άη Δομίνικο, μεγάλη η χάρη του;

Μην ψάχνετε λύσεις σ ένα ψεύτικο λυχνάρι, το λέει και ο Φέρρης:

Μ’ αυτά και μ’αυτά φτάσαμε στο τέλος του 1ου επεισοδίου «ΣτεφανοΓραφημα» περί του τρίτου γονιού, της τηλεόρασης δηλαδή. 

Κάθε φορά θα κλείνω με μια ειδησούλα.

Ο mr Just Νίκος Κοκλώνης γύρισε την Πέμπτη το τρέιλερ του νέου κύκλου του Just The 2 Of Us που θα κάνει πρεμιέρα και θα κονταροχτυπηθεί με το 1ο live του The Voice, το Σάββατο 18 Φεβρουαρίου. Την ερχόμενη εβδομάδα το νέο τρέιλερ θα μεταδοθεί από τον Alpha.

Μπο, Καρολίνα, Ασημίνα, Κατερίνα Δαλάκα, κυρία Δανδουλάκη, κύριε Τατσόπουλε, κύριε Βαρεμένε, κυρία Καραμανλή, Δημήτρη Φιντιρίκο, Νικόλα Κοκλώνη, σας το αφιερώνω και υπάρχει λόγος, γιατί η Λίτσα κάτι ξέρει : 

Φιλί στη μούρη, χωρίς μάσκα.

Τα λέγαμε 

Σ.Κ. 

Ειδήσεις σήμερα:

Το DEBATER τρύπωσε στο καμαρίνι του Θοδωρή Φέρρη στο νυχτερινό κέντρο “Barbarella” (vid)

Αλυσίδες χιονιού – Πως τοποθετούνται, που είναι υποχρεωτικές και το πρόστιμο (vid)

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις